Volgens Sanjay Gupta (die volgens mij tegenwoordig meer CNN-host is dan dokterquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:13 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet goed verstaan, alleen dat "come on man, give me a break" van Joe Biden.![]()
Het moet wel realistisch zijn, natuurlijk. En om dat realistisch te maken moet er voldoende vaccin beschikbaar zijn en dat is dus een probleem momenteel, de Trump administratie heeft nogal een leeg plankje achter gelaten, zeg maar.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:29 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Volgens Sanjay Gupta (die volgens mij tegenwoordig meer CNN-host is dan dokter) zoiets als "Is the goal of 100 milion vacines in 100 days high enough"
Gevonden in een la denk ik. De pennen zullen wel worden weggegeven zo staat in de comments. Daar staat ook dat Johnson 75 pennen gebruikte om de civil rights act te tekenen. Er staat ook dat de gordijnen anders zijn dan die Trump gebruikte dit zijn de afdankertjes van Clinton.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar waarom heeft Biden zo'n enorme hoeveelheid pennen op zijn buro? Een reserve kan ik nog begrijpen maar een hele doos?
Vrij lang, de trumpisten hebben ook vrij internet maar dat weerhoud ze er niet van om volkomen gehersenspoeld te worden. Veel Russen denken nog steeds dat vadertje Stalin het beste met hen voor had en dat wij in het westen jarenlang anti sovjet propaganda gevoerd werden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij wel eens af hoe lang je dat spelletje vol kan houden in een wereld die steeds nauwer verbonden is via Internet. Rusland heeft niet de bescherming die China heeft van hun Great Firewall (hoewel daar ook grenzen aan zitten) en informatie sijpelt toch wel door langzaam maar zeker.
quote:
haha.. zo ervaar ik hem ook Ik keek net naar hemquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:12 schreef Felixa het volgende:
Heerlijk voor 'm dat ie vrijuit kan spreken zonder dat er "iemand" dreigend naast 'm staat.
Er was ook veel anti-sovjet agitatie vanuit het westen... en Stalin was ook een ****quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:50 schreef vaarsuvius het volgende:
[Veel Russen denken nog steeds dat vadertje Stalin het beste met hen voor had en dat wij in het westen jarenlang anti sovjet propaganda gevoerd werden.
Maar Van Dissel kan het Engels waarschijnlijk beter uitleggen dan Fauci in het Nederlands.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:12 schreef Dutch_view het volgende:
Dr Fauci kan het in het Engels 10x beter uitleggen dan Van Dissel of wie dan ook in het Nederlands
hahah een verslaggever stelt dezelfde vraag nu aan Dr Fauciquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:12 schreef Felixa het volgende:
Heerlijk voor 'm dat ie vrijuit kan spreken zonder dat er "iemand" dreigend naast 'm staat.
OMG een plan van een Amerikaans president wat zinnig uitziet.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:36 schreef Tijger_m het volgende:
Voor degenen die er interesse in hebben, dit is het Covid plan van Biden, de 7 hoofdpunten zijn:
Goal 1: Restore trust with the American people.
Goal 2: Mount a safe, effective, comprehensive vaccination campaign.
Goal 3: Mitigate spread through expanding masking, testing, treatment, data,
workforce, and clear public health standards.
Goal 4: Immediately expand emergency relief and exercise the Defense
Production Act.
Goal 5: Safely reopen schools, businesses, and travel,
while protecting workers.
Goal 6: Protect those most at risk and advance equity, including across racial,
ethnic and rural/urban lines.
Goal 7: Restore U.S. leadership globally and build better preparedness
for future threats.
https://www.whitehouse.go(...)mic-Preparedness.pdf
Dit is natuurlijk een redelijk normale gang van zaken. Maar de lat ligt nu gewoon een stuk lager.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
OMG een plan van een Amerikaans president wat zinnig uitziet.
Die Amerikanen worden toch verwend zo ineens
Heb ook steeds het beeld in gedachten dat hij ieder moment daar vanachter de gordijnen het podium op komt stormenquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:54 schreef Moira het volgende:
Ik merk trouwens wel dat ik moet wennen dat met "the president" nu Biden wordt bedoeldIk schrik elke keer en denk "huh wats met Trump?" en dan "oh ze bedoelen Biden"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |