Dit is niet serieus toch?quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie al ratels in huis?
Tering heyquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie al ratels in huis? @:ggmm @:lenny_leonard @:onlogisch @:maxi-mus @:scrummie @:fetx @:mansjester @:madame_paon
quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie al ratels in huis? @:ggmm @:lenny_leonard @:onlogisch @:maxi-mus @:scrummie @:fetx @:mansjester @:madame_paon
Nog even en we gaan op België lijken waar ze het advies gaven om de wijnglazen te merken zodat je niet uit het verkeerde glas ging drinken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
euhquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:06 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Nog even en we gaan op België lijken waar ze het advies gaven om de wijnglazen te merken zodat je niet uit het verkeerde glas ging drinken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn dus echt volwassen mensen die dit op een serieuze overheidssite hebben gezetquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Niet door de wij een gigantisch probleem hebben? 1 echt verkeerde mutatie en de mensheid is geschiedenis.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:08 schreef hjansen82 het volgende:
Ik heb een goed advies. Laten we gewoon met zijn allen stoppen met deze onzin. En gewoon weer terugkeren naar een menselijk leven. En genieten van elke dag dat we leven. Maar ik begrijp dat we als enkeling in deze wereld daar heel weinig invloed op hebben.
Jawelquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar dit is niet echt toch? @:caland
Ja dus daarom lekker genieten zo lang het nog kan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:12 schreef halfway het volgende:
[..]
Niet door de wij een gigantisch probleem hebben? 1 echt verkeerde mutatie en de mensheid is geschiedenis.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel
Hier te vinden: https://www.rijksoverheid(...)-corona/wijdoenhetzo
Jezus, ik zag dit een paar keer voorbij komen en dacht dat het de Speld was of zo.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel
quote:Voorkom dat u te hard moet praten, want dan stijgt het besmettingsgevaar. Gebruik zo nodig een notitieblok en pen als u iets wilt vragen aan opa of oma.
Bedankt dat je mij in deze hele shitzooi toch aan het lachen hebt gemaaktquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel
Waar staat dit dan?quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:16 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Jezus, ik zag dit een paar keer voorbij komen en dacht dat het de Speld was of zo.
Ik zie hem al. Is dit een grap. Lijkt op de bekende. Wat doet men als Feyenoord kampioen wordt. Dan zet de speler zijn Playstation uit en gaat slapen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:16 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Jezus, ik zag dit een paar keer voorbij komen en dacht dat het de Speld was of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |