Omgerekend 210K per week. Nog veel te weinig, maar we zitten nog met beperkte leveringen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:20 schreef Cynicio het volgende:
Bekijk het positief, vandaag is weer een legio mensen gevaccineerd! Toch wel 30k
Ja, waarom doen we dat dan niet? Of waarom komt het niet eens bij ons op?quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:30 schreef Vallon het volgende:
[..]
Sws zou het raadzaam zijn om de productie van staatsnoodzakelijk vaccins te nationaliseren wat ook als voordeel heeft dat er enorme resouces komen om grondstoffen met personeel vrij te maken.
Op zich is het niet ongewoon dat staatshoofden die lang aan de macht zijn op een gegeven moment gaan radicaliseren. Hij vertoont langzaam die tekenen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:40 schreef hjansen82 het volgende:
Leuke grap van Rutte. Dat hij zegt dat hij nu meer macht heeft dan voor de val van het kabinet. Ik vraag me af of hij wel helemaal goed bij zijn hoofd is.
Ik ken ook nog een goede (matige) grap op een rommelmarktquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:40 schreef hjansen82 het volgende:
Leuke grap van Rutte. Dat hij zegt dat hij nu meer macht heeft dan voor de val van het kabinet. Ik vraag me af of hij wel helemaal goed bij zijn hoofd is.
En mensen zien dat niet. Wij hebben onze eigen Erdogan en zijn naam is Rutte.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Op zich is het niet ongewoon dat staatshoofden die lang aan de macht zijn op een gegeven moment gaan radicaliseren. Hij vertoont langzaam die tekenen.
Ik vond het eigenlijk oprecht wel een leuke grap.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:40 schreef hjansen82 het volgende:
Half 5quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:59 schreef Discombobulate het volgende:
Duurt ie nu ook tot 05:00 of nog steeds tot 04:30?
quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En mensen zien dat niet. Wij hebben onze eigen Erdogan en zijn naam is Rutte.
https://d66.nl/nieuws/avondklok-niet-nu/quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Draaikonten66 heeft hun naam weer eer aan gedaan.
Dat was het ook.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk oprecht wel een leuke grap.
Merkel zit ook veel te lang. En die zit nu ook in overleggen steeds met de vuisten op tafel te slaan en met stemverheffing te roepen wat er moet gebeuren. Ik wil trouwens absoluut geen vergelijking met andere Duitse kanseliers maken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Op zich is het niet ongewoon dat staatshoofden die lang aan de macht zijn op een gegeven moment gaan radicaliseren. Hij vertoont langzaam die tekenen.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie al ratels in huis? @:ggmm @:lenny_leonard @:onlogisch @:maxi-mus @:scrummie @:fetx @:mansjester @:madame_paon
The fuck is dit dan?quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie al ratels in huis? @:ggmm @:lenny_leonard @:onlogisch @:maxi-mus @:scrummie @:fetx @:mansjester @:madame_paon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |