Ja maar niet meer kingsen dusquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:36 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Wat een legendarische pagina. Ze mogen deze van mij uitbreiden, ik ben benieuwd waar ze nog meer mee komen.
Trouwens, is het niet normaal dat iedereen z'n eigen glas heeft? Kan me niet herinneren dat het normaal was om uit andermans glas te drinken op een verjaardag of tijdens een voetbalwedstrijd.
Voor nu vind ik het alsnog zorgwekkend dat we ondanks alle maatregelen en zonder dominante Britse variant de dagelijkse besmettingen nauwelijks onder de 5k kunnen krijgen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:39 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik zeg ook voor nu, die doomsday verhalen...dat zien we wel weer als het zo ver is.
quote:Als u graag met een grote groep gezamenlijk iets wilt vieren, kunt u een online borrel of taartmoment organiseren. Verstuur een (digitale) uitnodiging aan uw vrienden en familie met een digitale link. U kunt van tevoren pakketten thuis (laten) bezorgen bij uw digitale gasten die zij kunnen gebruiken tijdens de viering. Bijvoorbeeld een borrelpakket met hapjes en drankjes of een feestpakket met hoedje, toeter en confetti.
Nu weet ik het zeker, het is een grap. Ik vind het wel goed dat zo’n grap in deze tijd kan. Is toch goed voor het moraal in deze sombere tijden.quote:
Zonder te juichen ook hequote:Op donderdag 21 januari 2021 18:39 schreef Hamzoef het volgende:
Die website. 🙈
Dat moet wel een hack zijn, om de boel een hak te zetten toch? Vooral dat stukje met een ratel. Alsjeblieft zeg. Zoiets schrijf je toch niet voor volwassen mensen. Ik vind het echt een goede grap, áls het een grap is. 🤣
Anders treurig.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie al ratels in huis? @:ggmm @:lenny_leonard @:onlogisch @:maxi-mus @:scrummie @:fetx @:mansjester @:madame_paon
Pim pam pet tijdperk met sigaretten in een schoteltje.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Toeter, ratel, confetti... uit welk tijdperk kom je dan
Dat is op zich wel raar inderdaad... besmettingen onder sommige groepen kan ik mij nog enigzins voorstellen, maar hoe die 60+ het voor elkaar krijgt... compleet raadsel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:41 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Voor nu vind ik het alsnog zorgwekkend dat we ondanks alle maatregelen en zonder dominante Britse variant de dagelijkse besmettingen nauwelijks onder de 5k kunnen krijgen.
Omdat nagenoeg iedere jongere die ik ken allerlei manieren verzinnen om onder de regels uit te komen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:41 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Voor nu vind ik het alsnog zorgwekkend dat we ondanks alle maatregelen en zonder dominante Britse variant de dagelijkse besmettingen nauwelijks onder de 5k kunnen krijgen.
Idem, vriendin vroeg zich af waarom ik zo hard aan het lachen wasquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:47 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]En niet eens van De Speld idd.
Toch hardop gelachen in deze tijden.
Gelukkig hebben we nu de avondklok. Dat lost alles op.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:48 schreef halfway het volgende:
[..]
Omdat nagenoeg iedere jongere die ik ken allerlei manieren verzinnen om onder de regels uit te komen.
EK 2021 finale Nederland - Duitslandquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:48 schreef Dven het volgende:
Daar sta je dan godverdomme als volwassen vent met je fucking rateltje elkaar aan te staren nadat je cluppie een belangrijke (Europese) overwinning aan het binnenhalen is
Ik ga stuk hier
Het idee is om als eerste de meest kwetsbaren in te enten. Eind februari is dat wel zo'n beetje gebeurd. Als het virus zich dan verspreidt, dan raken onze ziekenhuizen daar als het goed is minder snel door overbelast.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:38 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dan moeten ze dus snel gaan vaccineren, hebben ze twee maanden de tijd voor, voor het weer gaat stijgen. Denk dat naarmate het langer duurt het draagvlak steeds minder groot zal zijn.
Als AZ goedkeuring krijgt rond de 29ste van deze maand, dan is het niet onrealistisch om te verwachten dat over 2 maanden zo'n 10-15% van de Nederlandse bevolking in ieder geval een prik hebben gehad.
Haha je wil niet weten hoe creatief ze zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu de avondklok. Dat lost alles op.
Vergeet de hapjesman niet die ondertussen iedereen in eigen bakjes van nieuwe nootjes aan het voorzien is terwijl hij het Wilhelmus aan het tapdansen is.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
EK 2021 finale Nederland - Duitsland
De één staat na een goal op zonder te juichen en heft het glas terwijl de ander een muziekje opzet.
The greatest spreekkoren hits.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
EK 2021 finale Nederland - Duitsland
De één staat na een goal op zonder te juichen en heft het glas terwijl de ander een muziekje opzet.
We hoeven thuis niet meee te denken. Wat een clusterfuck is dit om te gaan vertellen hoe je visite met doen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel
Hier te vinden: https://www.rijksoverheid(...)-corona/wijdoenhetzo
En gemarkeerdquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:52 schreef Vallon het volgende:
Het debat is wel goed
[..]
We hoeven thuis niet meee te denken. Wat een clusterfuck is dit om te gaan vertellen hoe je visite met doen.
Straks krijg ik nog een boete omdat ik de glazen niet goed heb afgewassen.
Ja, het kwartje valt niet dat de jongeren die er nu al schijt aan hebben het blijven doen je de rest van Nederland er onnodig mee pakt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:51 schreef halfway het volgende:
[..]
Haha je wil niet weten hoe creatief ze zijn.
Maakt ook niet uit Rutte komt ook overal mee weg.
Dat gaat volgens mij om bewoners van verpleeghuizen, niet echt de mensen die op de IC terecht komen. De groep daaronder, die wel kwetsbaar is, is pas later. Maar misschien dat het verspreiden, want verpleeghuizen en instellingen zijn wel brandhaarden. In veel verpleeghuizen is corona, zo'n 33% en in instellingen, zo'n 5%.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:50 schreef Benger het volgende:
[..]
Het idee is om als eerste de meest kwetsbaren in te enten. Eind februari is dat wel zo'n beetje gebeurd. Als het virus zich dan verspreidt, dan raken onze ziekenhuizen daar als het goed is minder snel door overbelast.
Je wist niet dat je het al in je had.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:17 schreef ipa84 het volgende:
Ik ontvang iemand thuis voor een etentje
Als u iemand thuis ontvangt voor een etentje, kan het best lastig zijn om steeds bewust te blijven van de corona maatregelen.
Zorg er daarom voor dat u het etentje goed voorbereidt.
Dek de tafel zo dat u en eventuele huisgenoten op 1,5 meter afstand van de gast zit.
Voorkom dat mensen dezelfde lepels en flessen gebruiken door eten zelf op te scheppen en dranken in te schenken voor uw gast.
Was natuurlijk altijd eerst uw handen voordat u dit doet.
Als u sauzen gebruikt, geef dan uw gast een eigen bakje met saus.
Bied uw gast bij aankomst de mogelijkheid om zijn of haar handen te wassen of desinfecteer-gel te gebruiken. Geef de gast een eigen, persoonlijke handzeep.
Zorg voor goede ventilatie, zet een raam op een kier.
Ontsmet de wc en deurklinken als uw gast weg is.
Zet 1 raam in de ruimte voor 15 minuten open om alles goed te ventileren.
Dit wordt onderhand een militaire operatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |