Godverdomme zegquote:U kunt voorstellen om een spel te spelen waar u aan mee kunt doen vanaf de telefoon. Bijvoorbeeld een bordspel waarbij iemand anders uw pion verschuift. Zo bent u er toch een beetje bij.
Waar baseer je dat op? Als je extrapolaties ziet van bepaalde virologen, belooft dit weinig goeds voor de toekomst.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:49 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zie de cijfers nu pas, maar de de angel is er voor nu wel uit, prima cijfers!
Nee hoor. Daalt gestaag. Vandaag iets van -800 t.o.v. vorige week.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Hele dag zo ongeveer gemist maar dat aantal besmettingen blijft nu toch weer hangen lijkt het he
Dat vooral gebaseerd op de besmettelijkheid van het Britse variant die dominanter wordt. Als dat inderdaad zo is als de expert in het VK dat stellen, dan zouden we op een gegeven moment weer gaan stijgen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:23 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Als je extrapolaties ziet van bepaalde virologen, belooft dit weinig goeds voor de toekomst.
Ja de extrapolaties... waarin ze doodleuk de vaccins vergeten op te nemen om het beeld te versterken. Exponentiële groei kennen we nu ondertussen wel maar in de praktijk is daar nog niet heel veel van terecht gekomen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:23 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Als je extrapolaties ziet van bepaalde virologen, belooft dit weinig goeds voor de toekomst.
Dan moeten ze even doorprikken voordat het een significant element kan worden in een model.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja de extrapolaties... waarin ze doodleuk de vaccins vergeten op te nemen om het beeld te versterken. Exponentiële groei kennen we nu ondertussen wel maar in de praktijk is daar nog niet heel veel van terecht gekomen.
Ik voorzie hier wel wat problemen mee voor ons poker avondjequote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel
Hier te vinden: https://www.rijksoverheid(...)-corona/wijdoenhetzo
Dat levert bij mij vaak hele andere dingen op.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:25 schreef Fukushima het volgende:
‘Maak oogcontact en neem een open en nieuwsgierige houding aan’
![]()
![]()
![]()
Ik zag een grafiekje van de heer Kuijpers voorbij komen dat liep tot 23 maart. Als we volgende maand gas gaan geven en de risicogroepen massaal gaan vaccineren dan stellen de besmettingscijfers ook geen bal meer voor.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan moeten ze even doorprikken voordat het een significant element kan worden in een model.
quote:U kunt een bordspel spelen en 1 persoon aanwijzen die alle handelingen op het bord uitvoert, zodat er maar 1 persoon is die alles aanraakt.
Als je notitieboekje vergeten bent dan moet je verplicht Scrabble spelen?quote:Voorkom dat u te hard moet praten, want dan stijgt het besmettingsgevaar. Gebruik zo nodig een notitieblok en pen als u iets wilt vragen aan opa of oma.
Verdommequote:Op donderdag 21 januari 2021 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel
Hier te vinden: https://www.rijksoverheid(...)-corona/wijdoenhetzo
quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie al ratels in huis? @:ggmm @:lenny_leonard @:onlogisch @:maxi-mus @:scrummie @:fetx @:mansjester @:madame_paon
quote:Wij doen het zo
We zijn allemaal klaar met corona, maar corona is nog niet klaar met ons.
Wat een legendarische pagina. Ze mogen deze van mij uitbreiden, ik ben benieuwd waar ze nog meer mee komen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)-corona/wijdoenhetzo
Dan moeten ze dus snel gaan vaccineren, hebben ze twee maanden de tijd voor, voor het weer gaat stijgen. Denk dat naarmate het langer duurt het draagvlak steeds minder groot zal zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat vooral gebaseerd op de besmettelijkheid van het Britse variant die dominanter wordt. Als dat inderdaad zo is als de expert in het VK dat stellen, dan zouden we op een gegeven moment weer gaan stijgen.
Ik zeg ook voor nu, die doomsday verhalen...dat zien we wel weer als het zo ver is.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:23 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Hele dag zo ongeveer gemist maar dat aantal besmettingen blijft nu toch weer hangen lijkt het he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |