quote:Op maandag 25 januari 2021 19:19 schreef maily het volgende:
[..]
Met stroop of met piccalilly?
Ik vraag dit voor een vriendin.
Wij hadden rijst en sperzieboontjes.
Met kipsaté uit de vriezer.
Captain's Dinner.. je moet er van houdenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:38 schreef Smallish het volgende:
[..]Ik met mosterd en uitjes en mijn lief met piccalilly en uitjes. Zó lekker af en toe.
het leek mij een goed idee, die skyr met wat bessen, maar ik krijg het niet wegquote:
Nee dank je, die zijn niet lekker.quote:
Te veel? Te weinig juistquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik eet heel weinig chips, zit teveel zout op
Wat zit daar doorheen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
The weekly Chinese fried rice
(van the French Cooking Guy)
Een fransmanquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat zit daar doorheen?
Hier kipfilet gevuld met haggis en whiskeysaus op, zo cranachan als toetje
Er zit een enorme plastic bijsmaak aan, zelfs met een vaag sausje samen eten lukt niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee dank je, die zijn niet lekker.
Eet mn popcorn vanavond wel op
[..]
Te veel? Te weinig juist
Omdat Burns Night én lekkerquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een fransman
Uh, waarom vul je je kipfilet met maag of darmen?
bacon, garnalen, gember, knoflook, rijst, groene groente naar keus en dan nog wat dingen voor de saus
Dan nog steedsquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Omdat Burns Night én lekker![]()
En goeie, wat voor groenten had jij?
Lay's Oven Baked proberenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik eet heel weinig chips, zit teveel zout op
Alex heeft af en toe wel goeie dingenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
The weekly Chinese fried rice
(van the French Cooking Guy)
Ik heb gewoon zijn boek gekocht, juist omdat hij goede dingen maaktquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Alex heeft af en toe wel goeie dingen
Heb ik mee in m'n hand gestaan maar had m'n pinpas niet meequote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zijn boek gekocht, juist omdat hij goede dingen maakt
Das jammerquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb ik mee in m'n hand gestaan maar had m'n pinpas niet mee
Maar asl je hem goed vind moet je Babish ook ff checken. (van basics with ~ en binging with ~ )
Die vis ziet er heerlijk uit!!quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:27 schreef Karzai het volgende:
Een dorade en aardappelsalade met tomaatjes en rode ui
[ afbeelding ]
Hier ook portebello's (van de markt) in de oven gehad. Met een aangepast flans Ottolenghi-receptquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:31 schreef Smallish het volgende:
Mijn lief is as we sprak in de weer met de portobello’s van Ottolenghi, uit Flavour. Ben erg benieuwd!
Ziet er lekker uit! Jouw foto’s hebben altijd zo’n gezellige oud-Hollandse uitstraling.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Hier ook portebello's (van de markt) in de oven gehad. Met een aangepast flans Ottolenghi-recept.
Geserveerd met rose gebakken varkenshaas en spruitjes.
[ afbeelding ]
Toe was rijstepap, bereid met melk +slagroom, snufjje zout, citroensuiker, en dan in het bakje wat rrrrrroomboter er in gesmolten.
Komt door het kleedje en de spruitjes denk ik.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:47 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit! Jouw foto’s hebben altijd zo’n gezellige oud-Hollandse uitstraling.
Zeker, maar ook hetgeen gegeten wordt (heeft dus niet zozeer met de foto’s te maken). Pap en dat soort zaken. Beetje nostalgisch sfeertje.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:22 schreef maily het volgende:
[..]
Komt door het kleedje en de spruitjes denk ik.
Ik heb dat altijd bij @sigme dr foto’s...quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:25 schreef Smallish het volgende:
[..]
Zeker, maar ook hetgeen gegeten wordt (heeft dus niet zozeer met de foto’s te maken). Pap en dat soort zaken. Beetje nostalgisch sfeertje.
Ja, dat zijn lekkere koekies. Ooit waren ze ineens verdwenen, maar ik zie nu op jouw foto die tekst rechtsboven staan.....dus het lag niet aan mijn supermarkt, maar aan Bolletje zelluf!quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Thee en Chonelly
[ afbeelding ]
Klopt! Smaken ouderwets lekker.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, dat zijn lekkere koekies. Ooit waren ze ineens verdwenen, maar ik zie nu op jouw foto die tekst rechtsboven staan.....dus het lag niet aan mijn supermarkt, maar aan Bolletje zelluf!
Staat je huis op instorten ofzo?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
Nespressoen zo een peer en wat druiven
Net te horen gekregen van een kameraad dat ik m'n laatste dagen in dit huis niet meer zelf mag koken maar in moet pakken. Dus hij kookt tot en met maandagavond voor ons in z'n restaurant
Nee ga dinsdag verhuizenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:28 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Staat je huis op instorten ofzo?
Wel lekker zeg, slaapzakje mee en uitbuiken maar, fijn zo'n vriend!
Enjoy het uit eten
Wat lief! Gelijk aannemen iddquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
Nespressoen zo een peer en wat druiven
Net te horen gekregen van een kameraad dat ik m'n laatste dagen in dit huis niet meer zelf mag koken maar in moet pakken. Dus hij kookt tot en met maandagavond voor ons in z'n restaurant
Definitief naar Zweden?quote:
Lekkere kaasjes! Welke kaas is die gele korstkaas? Ziet er lekker uit! En proost ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:01 schreef Karzai het volgende:
Ik ga niet koken vandaag
stokbrood, kaasjes, hotdogs en een Bavaria
[ afbeelding ]
marcaires, bij de vomar hebben ze stukjes voor een euro, hendigquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:48 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lekkere kaasjes! Welke kaas is die gele korstkaas? Ziet er lekker uit! En proost ook.
Wij hadden 'kipsalon', van de lokale snackboer, was wel te doen, maar kreeg het niet op
Oh ja, marcaire, das heerlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
marcaires, bij de vomar hebben ze stukjes voor een euro, hendig
Snap ik dat je kapsalon niet op krijgt tis aardig wat
Handig he zijn die stukjesquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
marcaires, bij de vomar hebben ze stukjes voor een euro, hendig
Snap ik dat je kapsalon niet op krijgt tis aardig wat
Wat eet jij toch altijd lekker manquote:Op zaterdag 30 januari 2021 06:58 schreef Karzai het volgende:
ook koffie
straks een beetje yoghurt met een mandarijntje
ik heb nog kaiserbroodjes, oude kaas, coburger ham en aardbeienjam voor ontbijt om een uur of tien
danku, ja lekker eten vind ik wel belangrijkquote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat eet jij toch altijd lekker man![]()
Ik ga straks als ik uitgedut ben eens aan de witte bonen in tomatensaus met toast erbij. Altijd lekker in het weekend
Iets te copieuze maaltijd genoten gisterenavond dus ik hou het rustig vanmorgenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
danku, ja lekker eten vind ik wel belangrijk![]()
Engels ontbijtje?
Ik kom eraanquote:
Wat een lekker menu! Alledrie de gangen. Hoop dat het geslaagd is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:14 schreef golfer het volgende:
Hebben voor vanavond eten laten bezorgen door Restaurant ML., verslag volgt later in CUL / Thuis-uit-eten. Welk restaurant heeft er voor jou gekookt?#2
Is dit varkensvlees met vruchtjes?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Chinees gehaald:
Hou See Yuk (oestersaus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |