Dan nog steedsquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Omdat Burns Night én lekker![]()
En goeie, wat voor groenten had jij?
Lay's Oven Baked proberenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik eet heel weinig chips, zit teveel zout op
Alex heeft af en toe wel goeie dingenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
The weekly Chinese fried rice
(van the French Cooking Guy)
Ik heb gewoon zijn boek gekocht, juist omdat hij goede dingen maaktquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Alex heeft af en toe wel goeie dingen
Heb ik mee in m'n hand gestaan maar had m'n pinpas niet meequote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zijn boek gekocht, juist omdat hij goede dingen maakt
Das jammerquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb ik mee in m'n hand gestaan maar had m'n pinpas niet mee
Maar asl je hem goed vind moet je Babish ook ff checken. (van basics with ~ en binging with ~ )
Die vis ziet er heerlijk uit!!quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:27 schreef Karzai het volgende:
Een dorade en aardappelsalade met tomaatjes en rode ui
[ afbeelding ]
Hier ook portebello's (van de markt) in de oven gehad. Met een aangepast flans Ottolenghi-receptquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:31 schreef Smallish het volgende:
Mijn lief is as we sprak in de weer met de portobello’s van Ottolenghi, uit Flavour. Ben erg benieuwd!
Ziet er lekker uit! Jouw foto’s hebben altijd zo’n gezellige oud-Hollandse uitstraling.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Hier ook portebello's (van de markt) in de oven gehad. Met een aangepast flans Ottolenghi-recept.
Geserveerd met rose gebakken varkenshaas en spruitjes.
[ afbeelding ]
Toe was rijstepap, bereid met melk +slagroom, snufjje zout, citroensuiker, en dan in het bakje wat rrrrrroomboter er in gesmolten.
Komt door het kleedje en de spruitjes denk ik.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:47 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit! Jouw foto’s hebben altijd zo’n gezellige oud-Hollandse uitstraling.
Zeker, maar ook hetgeen gegeten wordt (heeft dus niet zozeer met de foto’s te maken). Pap en dat soort zaken. Beetje nostalgisch sfeertje.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:22 schreef maily het volgende:
[..]
Komt door het kleedje en de spruitjes denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |