De aankondiging was gister, daar was ook uitleg over.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar de daadwerkelijke aankondiging wordt dus gewoon een pushmelding begrijp ik?
Wat zijn we toch weer medelevend.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:20 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jezus wat een volk zijn we toch ookikke ikke ikke
Zo werkt het nu eenmaal. En terecht ook. Bevalt het je niet, ga je lekker naar een ander land. Zo vrij ben je.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:21 schreef Vallon het volgende:
Klaver heeft Rutte door, ik wil niet weten hoe je het gaat doen. De vraag is welk middel denk je te gaan inzetten om
[..]
Omdat het niet past in de wens dat iemand alleen mag kiezen wat de ander voorschotelt.
Altijd grappig hoe men laat kiezen.
De aankondiging van het debat was gisteren.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De aankondiging was gister, daar was ook uitleg over.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:23 schreef Cue_ het volgende:
Collega van mij is van mening:
Een avondklok moet je niet willen, is vooral niet eerlijk, omdat je de werkende mens en alles daarmee belast.
Doe gewoon een algemeen straat-verbod.
Dus een avond/middag/nacht/ochtendklok. en enkel met een papiertje mag je naar buiten.
2 weken binnen zitten en klaar. Iedereen heeft er last van
Hij verwacht dat daar meer draagvlak voor zou zijn.
Hoe denken jullie daarover?
Zul je veel aan hebben als straks iedereen thuis zit (echtelijke ruzies omdat Corona verzwegen is).quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:14 schreef zoost het volgende:
Ik denk dat we veel kunnen bereiken met het verplicht installeren van de app. Waarom wordt daar niet meer op gehamerd!
De mensen die nu tegen een avondklok zijn zijn dat volgens mij voornamelijk vanwege 'MIJN VRIJHEID!!!111!!'. Dat zie ik eigenlijk alleen maar erger worden met zo'n voorstel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:23 schreef Cue_ het volgende:
Een avondklok moet je niet willen, is vooral niet eerlijk, omdat je de werkende mens en alles daarmee belast.
Dus een avond/middag/nacht/ochtendklok. en enkel met een papiertje mag je naar buiten.
Tja, dan wordt het eigenlijk dus nog strenger...quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:23 schreef Cue_ het volgende:
Oke, prima, wat jij wil.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De aankondiging van het debat was gisteren.
Ik had er ook niet bij stilgestaan. Kan me wel voorstellen dat zoiets pas later bekend wordt/indaalt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:23 schreef Vasilevski het volgende:
Dat 'was je handen stuk' door sommige mensen letterlijk wordt genomen met alle gevolgen van dien, was al in maart bekend in Engeland: https://www.theguardian.c(...)-advice-for-patients
Rutte zal dit specifieke bericht niet hebben gelezen, maar ik vraag me echt af waarom deze beeldspraak zo lang is doorgegaan. Wat heeft deze specifieke communicatie ('stuk wassen') nu opgeleverd? Is een detail, maar ik blijf het verwonderlijk vinden.
Prima, ik zou het er best voor over hebben.....quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:23 schreef Cue_ het volgende:
voor mij betekend een uitje ook heel veel.....quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:23 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wat zijn we toch weer medelevend.
Voor mij betekent die ene avond met een vriend heel veel.
Het lijkt me oprecht wel beter om het uiteindelijke besluit nogmaals toe te lichten middels een persco. Geeft ze een extra kans om het te verduidelijken en uit te leggen zodat er geen verwarring over ontstaat. Door deze hele situatie krijg je opzeker mensen die dachten dat het pas 21:30u in zou gaan = meer gesteggel en agressie jegens handhaving.quote:
Dit is geen trucje, we zien de Britse variant opkomen, en een nieuwe golf ontstaan. Dat wil niemand. Dan kun je nu ingrijpen, of straks als het weer te laat is.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:24 schreef Vallon het volgende:
Klaver heeft Rutte opnieuw door: Je moet pas gaan discussieren over hoe iets moet gebeuren als er een akkoord is over de doelen als uitgangspunt.
Heeft alleen zin als in die 2 weken 2 miljoen mensen worden gevaccineerd.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:23 schreef Cue_ het volgende:
En ook omdat mensen andere prioriteiten hebben.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:17 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dit is ook de reden waarom ik nooit in het woord solidariteit heb gelooft. Omdat voor veel mensen solidariteit maar 1 richtingsverkeer is hun richting namelijk.
En hoe gaat een avondklok daarbij helpen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit is geen trucje, we zien de Britse variant opkomen, en een nieuwe golf ontstaan. Dat wil niemand. Dan kun je nu ingrijpen, of straks als het weer te laat is.
Als het 2 weken was geweest dan was het gisteren gewoon per direct ingegaan. Ze gaan nu gewoon voor een paar maand.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:26 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Heeft alleen zin als in die 2 weken 2 miljoen mensen worden gevaccineerd.
Wees even eerlijk, hoe groot is de impact van een avondklok op jouw leven als geheel? En dan heb ik het niet over 'ik kan niet meer langs die vriend, maar dat vind ik niet erg'.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
voor mij betekend een uitje ook heel veel.....
het is toch echt fucking moeilijk om een pandemie te relativeren he.
Dat was idd ook mijn idee.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:26 schreef Cynicio het volgende:
Heeft alleen zin als in die 2 weken 2 miljoen mensen worden gevaccineerd.
Is ie gek ofzo.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:23 schreef Cue_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |