quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat haar een soort Jerommeke maakt.
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:31 schreef MissyZ het volgende:
Ooooh jongens toch.....
Aanrader.....
THEO
ze denken werkelijk dat dit viraal gaat gaan en ze allemaal keiberoemd worden en influencersquote:Op donderdag 21 januari 2021 12:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb t gevoel
Dat dit niet echt een hit wordt
De tijd hiervoor is te kort
En't kraaien vals, oh lord oh lord!
NEXT
De hele dag een livestream met vals gejank doet pijn ana mijn muzikale oortjes
Maar ja, t haalt de gedachte van de nominatie af
quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb t gevoel
Dat dit niet echt een hit wordt
De tijd hiervoor is te kort
En't kraaien vals, oh lord oh lord!
NEXT
De hele dag een livestream met vals gejank doet pijn ana mijn muzikale oortjes
Maar ja, t haalt de gedachte van de nominatie af
Wat een kak akoestiekquote:Op donderdag 21 januari 2021 12:31 schreef Tourniquet het volgende:
Thomas heeft thuis een mini-studio'tje![]()
[ tiktok ]
Dat hij daar in pastquote:Op donderdag 21 januari 2021 12:31 schreef Tourniquet het volgende:
[ tiktok ]
Hij heeft ook een PS4 zo te zienquote:Op donderdag 21 januari 2021 12:31 schreef Tourniquet het volgende:
[ tiktok ]
Dit is ook bijna onmogelijk te doen in een groep van 14. Of je moet groepjes maken en het nummer opknippen, maar dan moet je er wel een aantal bij hebben met gevoel voor metrum.quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:33 schreef NickTheBomb het volgende:
De meesten hebben er al geen zin meer in.
Flapdrol Theo.quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:31 schreef MissyZ het volgende:
Ooooh jongens toch.....
Aanrader.....
THEO
Ik denk dat sommigen totaal gewoon niet creatief zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit is ook bijna onmogelijk te doen in een groep van 14. Of je moet groepjes maken en het nummer opknippen, maar dan moet je er wel een aantal bij hebben met gevoel voor metrum.
elk pondje gaat door het mondjequote:Op donderdag 21 januari 2021 12:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Hou op zeg, alsof hij expres dik is.
Ik ga er niet naar kijken!quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
zegt hij daar dat hij erder en hond neukt als en
els?
Hij heeft dat in het huis wel gezegd!quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
als hij dat in huis word zegen is en
exit geloof ik,om dat sex met dieren
hij kann maar wel en melodie spelenquote:Op donderdag 21 januari 2021 12:42 schreef 20100 het volgende:
zie Thomas op dat keyboard hensten met zijn dikke worstvingertjes met zijn tong uit zijn bek
net de jostiband
Wordt er een beetje misselijk van. Wat ben ik blij dat hij weg is.🤮quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:31 schreef MissyZ het volgende:
Ooooh jongens toch.....
Aanrader.....
THEO
nee in de talk waarschijnlijk om dat ikquote:Op donderdag 21 januari 2021 12:42 schreef Sangha het volgende:
[..]
Hij heeft dat in het huis wel gezegd!
Best grappigquote:Op donderdag 21 januari 2021 12:31 schreef MissyZ het volgende:
Ooooh jongens toch.....
Aanrader.....
THEO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |