Tja, dat zal pas na de verkiezingen zijn omdat je dan pas kan formatterenquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:35 schreef capricia het volgende:
[..]
In dat geval zou het tijd worden om die ander nu vast in te gaan werken. Vooral op vaccinatie-gebied. Geen zin in weer drie maanden vertraging.
Precies, zou wel dé grap van 2021 meteen zijn. Iedereen afgelopen 31 december om middernacht:quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zie mijn bericht hierboven #218. Dit bedoel ik dus. Dat is dus nog helemaal niet aangetoond.
Een soort 'task force' buiten het kabinet om zou ook veel beter zijn. Dan kun je de juiste mensen (ook van buiten de politiek) op de juiste plek zetten.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:36 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Tja, dat zal pas na de verkiezingen zijn omdat je dan pas kan formatteren
Niet dat ze niet te vertrouwen zijn, ik geloof wel dat ze alles met de beste bedoelingen doen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:24 schreef Libris het volgende:
[..]
Deze vrouw was positief en heeft andere mensen aangestoken. Als er expliciete regels zijn dat je je contacten moet delen om anderen te beschermen, is het dan zo vreemd? Is er zo'n paranoia dat 'de staat' echt niet meer te vertrouwen is?
De peilingen zijn duidelijk. Er komt gewoon weer eenzelfde kabinet als nu. NL geeft ze een dikke voldoende.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:36 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Tja, dat zal pas na de verkiezingen zijn omdat je dan pas kan formatteren
Het is niet een op een aangetoond. Maar de voorlopige aanwijzingen zijn zorgwekkend genoeg. We moeten ons in elk geval voorbereiden op de mogelijkheid dat het vaccin niet of in elk geval niet voldoende werkt op bepaalde mutaties. Nu, het aanpassen van het vaccin op een mutatie kost een stuk minder werk dan een compleet nieuw vaccin verzinnen, maar dan moet je het wel in de hand houden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zie mijn bericht hierboven #218. Dit bedoel ik dus. Dat is dus nog helemaal niet aangetoond.
Probleem is dat dan niet duidelijk is wie de politieke verantwoording draagt voor hun keuzes.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Een soort 'task force' buiten het kabinet om zou ook veel beter zijn. Dan kun je de juiste mensen (ook van buiten de politiek) op de juiste plek zetten.
Ja, dat lijkt me een uitstekend plan om zoveel mogelijk chaos, doden en overlopen ziekenhuizen in een zo kort mogelijk tijdsbestek te krijgen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:35 schreef Noordzijde het volgende:
Als die vaccins niet werken tegen verschillende varianten pleur dan maar alles lekker open. Mensen hebben geen zin meer om nog een jaar in deze puinzooi te zitten.
Ben je er daarna vanaf. Prima. Mensen gaan dit echt niet nog een jaar langer pikken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een uitstekend plan om zoveel mogelijk chaos, doden en overlopen ziekenhuizen in een zo kort mogelijk tijdsbestek te krijgen.
Het zal vooral om het zo snel mogelijk uitrollen van de vaccins gaan. Iemand daar dedicated op, lijkt me idd niet slecht.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Een soort 'task force' buiten het kabinet om zou ook veel beter zijn. Dan kun je de juiste mensen (ook van buiten de politiek) op de juiste plek zetten.
Toch denk ik dat het niet helemaal de bedoeling is om erop vooruit te lopenquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:39 schreef capricia het volgende:
[..]
De peilingen zijn duidelijk. Er komt gewoon weer eenzelfde kabinet als nu. NL geeft ze een dikke voldoende.
En je denk dat mensen het wel gaan pikken als ze bij een ziekenhuis een "sorry, geen plaats" verkocht krijgen voor hun familieleden?quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:40 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Ben je er daarna vanaf. Prima. Mensen gaan dit echt niet nog een jaar langer pikken.
Eigen risico.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:41 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En je denk dat mensen het wel gaan pikken als ze bij een ziekenhuis een "sorry, geen plaats" verkocht krijgen voor hun familieleden?
want die mutaties stoppen dan ook omdat het niet langer gepikt wordt?quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:40 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Ben je er daarna vanaf. Prima. Mensen gaan dit echt niet nog een jaar langer pikken.
Immuniteit.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
want die mutaties stoppen dan ook omdat het niet langer gepikt wordt?
Ik zou het ernstig vinden als er daardoor vertraging in de handeling van corona komt. Dat moet vermeden worden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het niet helemaal de bedoeling is om erop vooruit te lopen
Ook na de formatie zal er gewoon een transitieperiode zijn.
Waar vanaf? Een heel aantal mensen? Zeker ja. Dus je stelt voor dat we een doelbewuste genocide op gang brengen omdat jij en je kompanen het niet meer trekken om thuis op de bank te zitten?quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:40 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Mocht dit zo zijn, waar ik niet van uit ga, dan wordt het tijd voor een situatie waarbij de kwetsbaren zoveel mogelijk moeten worden afgeschermd.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:35 schreef Noordzijde het volgende:
Als die vaccins niet werken tegen verschillende varianten pleur dan maar alles lekker open. Mensen hebben geen zin meer om nog een jaar in deze puinzooi te zitten.
Ik denk dat hij niet meer terugkeert. Dan kan iemand anders met een schone lei beginnen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:31 schreef capricia het volgende:
Komt Hugo de Jonge na de verkiezingen weer terug op dezelfde plaats? Of wordt er dan een ander ingewerkt?
Wat denken jullie?
Daar moet vast al over nagedacht zijn.
Oh, daarna pikt de bevolking echt alles.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:40 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Dus je wil en de mensen niet beschermen voor deze ziekte en als ze het dan oplopen wil je ze ook nog eens niet helpen omdat het "eigen risico" is? Wat is er precies eigen risico aan als er geen plek is waar je verzorgd kan worden?quote:
Wetenschappers zijn het er eigenlijk allemaal wel over eens dat de Britse mutant besmettelijker is. Het gaat vooral om de precieze besmettelijkheid wat niet helemaal duidelijk is.quote:Op donderdag 21 januari 2021 08:23 schreef aartstyle het volgende:
Spannende situatie waar we in zitten. Of de britse variant is echt besmettelijker en dan blijft voorlopig alles dicht. Of de Britse variant is ongeveer net zo besmettelijk als de oude variant en dan zijn de huidige maatregelen wellicht genoeg (zonder avondklok etc) om het in te dammen.
Ik schat de kans op 50/50. Maar ik snap dat ze het riciso niet nemen voorlopig.
Even duimen draaien met zijn allen want als het gunstig uitpakt wordt het vanaf nu alleen maar beter en kunnen we langzaam terug naar het normalere leven.
Of je iemand nu inwerkt of dan inwerkt, lijkt mij niet zoveel uit te maken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou het ernstig vinden als er daardoor vertraging in de handeling van corona komt. Dat moet vermeden worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |