Ik ben er al weken benieuwd naar.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:34 schreef hjansen82 het volgende:
[url=[quote]Op woensdag 20 januari 2021 16:34 schreef zoost het volgende:
In dit hele dossier is weinig transparantie.
Kerel. Doe maar niet zo stoer. Je gaat helemaal niet verhuizenquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat is een risico wat ik dan neem. Vrijheid en genieten van de jaren die je krijgt weegt veel zwaarder voor mij dan alles er aan doen om iets te voorkomen.
Hoe dan?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:34 schreef hjansen82 het volgende:
Vaccin beschermt niet tegen Zuid-Afrikaanse variantl
Jaap van Dissel brengt ons langzaam maar zeker richting de afgrond.
Feiten. Geen angst. Ik heb er gewoond en gewerkt, ik weet hoe het systeem werkt en hoe het niet werkt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:36 schreef Grems het volgende:
[..]
Nederlanders en hun permanente angst
Tsja. Op een enorme bevolking....quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja precies, niks aan het handje daar..
U.S. COVID update:
- New cases: 144,047
- Positivity rate: 8.5% (+1.3)
- In hospital: 123,820 (-28)
- In ICU: 23,029 (-197)
- New deaths: 2,141
- Vaccinated: 15.6M (+883,873)
MOGELIJK dat is dus geen feit maar de zoveelste angstige uitspraak.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:34 schreef hjansen82 het volgende:
Het woordje mogelijk is weggevallen. Overigens stond dit er eerst ook voor de Britse variant. Van Dissel heeft de varianten niet ontwikkeld voor zover ik weet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:34 schreef hjansen82 het volgende:
Nou, wat let je? Waarom loop je hier nog te zeuren en griepen dan? Ga dan.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat is een risico wat ik dan neem. Vrijheid en genieten van de jaren die je krijgt weegt veel zwaarder voor mij dan alles er aan doen om iets hopen te voorkomen.
Je snapt wel dat het DAGcijfers zijn toch?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Tsja. Op een enorme bevolking....
En ze zijn wel goed op weg met vaccineren.
Chronische en intense angst voor alles wat mis kan gaan in het leven.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Feiten. Geen angst. Ik heb er gewoond en gewerkt, ik weet hoe het systeem werkt en hoe het niet werkt.
Wederom: doei!quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat is een risico wat ik dan neem. Vrijheid en genieten van de jaren die je krijgt weegt veel zwaarder voor mij dan alles er aan doen om iets hopen te voorkomen.
Wanneer vertrek je?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Nee, dat is het ook niet. Het is benoemen wat men weet momenteel. Het is een FEIT dat het MOGELIJK is omdat het geen feit is dat de vaccins wel werken, dat moet eerst vastgesteld worden. En tot dat gebeurt is gaat iemand als Van Dissel niet roepen dat het allemaal prima is.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
MOEGELIJK dat is dus geen feit maar de zoveelste angstige uitspraak.
Ja. Goed bezig met vaccineren.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:38 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je snapt wel dat het DAGcijfers zijn toch?
mogelijk win ik de loterij morgenquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
MOEGELIJK dat is dus geen feit maar de zoveelste angstige uitspraak.
Zoals ik vaker zeg hier, beter iets als Taiwan 😃😄quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Klopt. Mensen die nog iets van hun leven willen maken adviseer ik om te emigreren want dit is de komende jaren nog niet voorbij.
Beetje dekking zoeken af en toe achter een boom of zo.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:40 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Zo’n avondklok brengt wel wat spanning in het anders zo saaie avondwandelingetje.
Het maar voor even toch. Wat denk jij.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Tussen 7:00 en half 8 in de ochtend word ik elke dag wakker.
Feiten, de angst is wat jij er van maakt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:40 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Door dit soort angst te zaaien. Misdadig is dit. Virussen muteren constant.
Wel leuk om een dropping te organiseren nu - probeer zonder boete thuis te komenquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:41 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
beetje dekking zoeken af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |