Vliegverbod UK/Zuid-Amerika/Zuid-Afrika tot verplichte quarantaine rond is.quote:
Niet iedereen kan thuis werken he of je moet de hele economie gaan sluiten. Bedoel leuk dat alles online bestelt kan worden maar het loopt nog steeds niet naar je huis toe bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op hun werk? Want als ik het verkeer vanmorgen zo zag dan werkt er zo te zien maar bar weinig thuis.
Die mag je niet uitlaten, kut beestenquote:
Ik neem het OMT niet geheel serieus meer.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet puur, zo blijkt uit de berekeningen van het OMT.
Hmmmmquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:48 schreef groenen het volgende:
Denemarken is het nieuwe voorbeeldland voor velen. Vaccineren het snelste en testen het meeste op varianten.
Verwachten overigens in juni klaar te zijn met vaccineren en het Roskilde festival te gaan organiseren.
Thanksquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Vliegverbod UK/Zuid-Amerika/Zuid-Afrika tot verplichte quarantaine rond is.
Papier kun je ook snel invullen..quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Papier moet je echt van te voren invullen. Mobiel kun je aanpassen aanmaken als ze er aan komen.
Even werken kan echt niet, heb ik ook ervarenquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:06 schreef crystal_meth het volgende:
Man man man, ik was een reactie aan het schrijven, denk, even bijlezen voor ik post...
Maar 5 delen bijlezen is iets te veel.
Even gemist, ligt dat op tafel dan om daar nu (eindelijk) eens wat aan te gaan doen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:10 schreef byah het volgende:
Van Dissel wil niks zeggen over het advies om werkgevers aan te pakken, wat een farce
Ik denk ook niet dat dat de taak van Van Dissel is.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:10 schreef byah het volgende:
Van Dissel wil niks zeggen over het advies om werkgevers aan te pakken, wat een farce
Sorry, ik kan het samenvatten voor je?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:06 schreef crystal_meth het volgende:
Man man man, ik was een reactie aan het schrijven, denk, even bijlezen voor ik post...
Dat is toch ook niet zijn werk?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:10 schreef byah het volgende:
Geen vluchten naar Nederland vanuit Zuid-Amerika, Zuid-Afrika en het Verenigd Koninkrijk voorlopig.quote:
Ja, das lekker makkelijk verschuilen: het RIVM zegt het, wij volgen de experts.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet zijn werk?
Ik heb het gevoel dat de kamer al hun vragen bij hem kwijt willen, maar niet alleen de vragen, maar ook over alles een oplossing zouden willen.
Nee, dat gaat toch ook niet. Dit is de enige manier om hier mee te doenquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:06 schreef crystal_meth het volgende:
Ik denk dat de meesten hun vragen zo stellen dat ze een antwoord krijgen wat ze willen horen. Maar mischien ben ik te cynischquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat de kamer al hun vragen bij hem kwijt willen, maar niet alleen de vragen, maar ook over alles een oplossing zouden willen.
Maar dan zonder gifjesquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dat gaat toch ook niet. Dit is de enige manier om hier mee te doen
Hij zit toch in het OMT?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
KEY STATE ALERT: We bevinden ons in een PANDEMIE!quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:17 schreef m1st1g het volgende:
Universele Verklaring van de Rechten van de Mens
Artikel 13 - Een ieder heeft het recht zich vrijelijk te verplaatsen en te vertoeven binnen de grenzen van elke Staat. Een ieder heeft het recht welk land ook, met inbegrip van het zijne, te verlaten en naar zijn land terug te keren.
Toch wel bizar dat men zo deze zwaar bevochten rechten, zo makkelijk aan de kant schuift
Nog eventjes volhouden jongens!quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:18 schreef Oliver23 het volgende:
Van Dissel: ’Vaccin mogelijk niet bestand tegen Zuid-Afrikaanse en Braziliaanse coronamutant’
Het Outbreak Management Team maakt zich zorgen over de opkomst van Zuid-Afrikaanse en Braziliaanse variant van het coronavirus. Het is namelijk niet duidelijk of vaccins en eerdere infecties beschermen tegen deze mutanten.
De angst is dat antistoffen die ontstaan zijn door vaccinatie of eerdere infectie onvoldoende bescherming bieden. Of dat zo is, moet nader worden onderzocht, zegt RIVM-baas Jaap van Dissel woensdagmiddag tijdens een technische briefing in de Tweede Kamer.
Medische wereld zet vraagtekens bij ’traag’ vaccinatietempo Nederland
Die onzekerheid vormt ook direct de voornaamste reden voor het advies om het aantal reisbewegingen te beperken. Het kabinet kondigde woensdag aan een vliegverbod in te stellen voor een hele rits aan landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika en heel Zuid-Amerika.
De avondklok, die het kabinet woensdagmiddag op tafel legde, zou zorgen voor een afname van 8 tot 13 procent in het reproductiegetal, schat Van Dissel. Exacte berekeningen over het effect zijn volgens de RIVM-chef niet te maken, omdat de maatregel niet op zichzelf kan worden onderzocht. De avondklok wordt in alle landen namelijk tegelijkertijd met andere maatregelen ingevoerd.
Van Dissel doet al wat angst zaaien om partijen die tegen de avondklok zijn toch overstag te laten gaan.... (Alhoewel, mevrouwtje Kaag is dat al)
Ik heb het idee dat het leven in Amerika een stuk meer gewoon doorgaat.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:20 schreef eragon2890 het volgende:
Kijken er meer mensen naar het superspread in Washington? 😳
Rutte is ook een fan van overdrijven : * "De Engelse variant is letterlijk levensgevaarlijk", Waar zijn ze in godsnaam mee bezig ?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:18 schreef Oliver23 het volgende:
Van Dissel: ’Vaccin mogelijk niet bestand tegen Zuid-Afrikaanse en Braziliaanse coronamutant’
Het Outbreak Management Team maakt zich zorgen over de opkomst van Zuid-Afrikaanse en Braziliaanse variant van het coronavirus. Het is namelijk niet duidelijk of vaccins en eerdere infecties beschermen tegen deze mutanten.
De angst is dat antistoffen die ontstaan zijn door vaccinatie of eerdere infectie onvoldoende bescherming bieden. Of dat zo is, moet nader worden onderzocht, zegt RIVM-baas Jaap van Dissel woensdagmiddag tijdens een technische briefing in de Tweede Kamer.
Die onzekerheid vormt ook direct de voornaamste reden voor het advies om het aantal reisbewegingen te beperken. Het kabinet kondigde woensdag aan een vliegverbod in te stellen voor een hele rits aan landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika en heel Zuid-Amerika.
De avondklok, die het kabinet woensdagmiddag op tafel legde, zou zorgen voor een afname van 8 tot 13 procent in het reproductiegetal, schat Van Dissel. Exacte berekeningen over het effect zijn volgens de RIVM-chef niet te maken, omdat de maatregel niet op zichzelf kan worden onderzocht. De avondklok wordt in alle landen namelijk tegelijkertijd met andere maatregelen ingevoerd.
Van Dissel doet al wat angst zaaien om partijen die tegen de avondklok zijn toch overstag te laten gaan.... (Alhoewel, mevrouwtje Kaag is dat al)
Yes! Als de massa overtuigt is dat vaccineren niet de redding is, volgt de wanhoop vanzelf.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:20 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Nog eventjes volhouden jongens!
Klopt maar een avondklok gaat daar niets tegen doen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
KEY STATE ALERT: We bevinden ons in een PANDEMIE!
Oh god no...quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:18 schreef Oliver23 het volgende:
Het punt blijft wel valide. Is "we denken dat het helpt" voldoende om EVRM aan de kant te schuiven?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
KEY STATE ALERT: We bevinden ons in een PANDEMIE!
Klopt. Mensen die nog iets van hun leven willen maken adviseer ik om te emigreren want dit is de komende jaren nog niet voorbij.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het leven in Amerika een stuk meer gewoon doorgaat.
Ja precies, niks aan het handje daar..quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt, het verbaasd me alleen dat Joe biden zoiets organiseert nu.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ook niet waterdicht, maar een beperking van winkelmomenten en een spreiding van mensen zou wel meer helpen dan deze onzinmaatregel.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Klopt maar een avondklok gaat daar niets tegen doen.
Wat wel zou helpen is een verlenging van winkeltijden waarbij men een afspraak moet maken om te shoppen.
Dat verandert na vandaag ook welquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wanneer krijgt men het nou eens door dat ze gewoon aan het lijntje worden gehouden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:20 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is bijna 2030 👍quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:20 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Maximale parkeertijd naar 15 of 30 minuten, geen mogelijkheid tot verlengen, alle winkels open. Dat mensen dus binnen 30 minuten weer weg moeten zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:23 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ook niet waterdicht, maar een beperking van winkelmomenten en een spreiding van mensen zou wel meer helpen dan deze onzinmaatregel.
Natuurlijk gaan we dan gewoon weer in lockdown, wat denk je zelf. De meerderheid gaat er gewoon in mee. Nevenschade is niet belangrijkquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Oh god no...
Beter werken ze nog wel, tegen najaar wil ik toch wel eindelijk klaar zijn met dit 1.5m gezeik.
En los daarvan, dit niveau lockdowns en economische steun is nooit te houden elk jaar 5 maandenlang, dus beter werken die vaccins nog, weer 6 maanden lockdown volgend jaar KAN niet.
Wat is EVRM?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het punt blijft wel valide. Is "we denken dat het helpt" voldoende om EVRM aan de kant te schuiven?
Dat is dus ook mijn gedachtegang.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het punt blijft wel valide. Is "we denken dat het helpt" voldoende om EVRM aan de kant te schuiven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |