Op je mobielquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens wat als je geen printer hebt?
Hoe kom je aan die verklaring?
Nou ja, op een gegeven moment moeten we ook accepteren dat het niet gaat zoals we willen. En dat het virus er gewoon nog gaat blijven. Van 6000 naar 4000 is natuurlijk positief relatief gezien.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. We zijn een beetje afgestompt geraakt wat dat betreft. In september schrokken we ons een hoedje toen het van +/- 600 naar +/- 3800 steeg. Nu denken we bij 5000 dat het "goede cijfers" zijn.
Dat zegt dus helemaal niets. Heeft iedereen mantelzorg.quote:
Nee hoor, ik niet. Maar ik heb honden dus ik mag gewoon naar buitenquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat zegt dus helemaal niets. Heeft iedereen mantelzorg.
En je kan jezelf als ZZP'er dus ontheffing geven?quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar we zitten echt al heel lang met vrij zware maatregelen. De scholen en winkels zijn al meer dan een maand dicht, de horeca nog veel langer.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou ja, op een gegeven moment moeten we ook accepteren dat het niet gaat zoals we willen. En dat het virus er gewoon nog gaat blijven. Van 6000 naar 4000 is natuurlijk positief relatief gezien.
Nee ik werk in de zorg dus krijg sowieso een werkgeversverklaring.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
En je kan jezelf als ZZP'er dus ontheffing geven?
Zou die tent op dat plein in Den Haag weer open gaan, waar die eigenaar het uit de hand liet lopen? Voelt alweer als een eeuw geleden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Inb4 avondklokfeestjes op vrijdag.
achter de voordeur, iedereen praat het wel goed voor zichzelf. En de bizarre hoeveelheid mensen die nog naar kantoor gaan bv.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar we zitten echt al heel lang met vrij zware maatregelen. De scholen en winkels zijn al meer dan een maand dicht, de horeca nog veel langer.
Waar raken al die mensen nog besmet, vraag ik me soms af.
Op hun werk? Want als ik het verkeer vanmorgen zo zag dan werkt er zo te zien maar bar weinig thuis.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar we zitten echt al heel lang met vrij zware maatregelen. De scholen en winkels zijn al meer dan een maand dicht, de horeca nog veel langer.
Het zal je verbazen hoeveel mensen er nog op school rondlopen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar dat verandert niet met een avondklok. lijkt me.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:59 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel mensen er nog op school rondlopen.
Verder: kantoren, bij bezoekjes.
Gok ik.
Je hebt hele bedrijfstakken die niet thuiswerken. Bij mijn broer op het werk (logistiek) heeft onlangs 80% van de afdeling thuis gezeten met corona. Als die dan ook nog even de partner aansteken dan gaat het snel.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
En dat gaat zeker niet minder worden nu je geen sociale contacten meer mag hebben na werktijd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op hun werk? Want als ik het verkeer vanmorgen zo zag dan werkt er zo te zien maar bar weinig thuis.
Thuis en op het werk denk ik zo.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat klopt. Avondklok is weer een pure symboolmaatregel.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar dat verandert niet met een avondklok. lijkt me.
Niet puur, zo blijkt uit de berekeningen van het OMT.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:01 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Dat klopt. Avondklok is weer een pure symboolmaatregel.
Zie geen verschil tussen een papieren en een digitale verklaring in dit geval.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee sowieso niet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar dat verandert niet met een avondklok. lijkt me.
Je gooit je bedrijf ook niet zo snel dicht, zeker niet met de matige overheidssteun.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Je hebt hele bedrijfstakken die niet thuiswerken. Bij mijn broer op het werk (logistiek) heeft onlangs 80% van de afdeling thuis gezeten met corona. Als die dan ook nog even de partner aansteken dan gaat het snel.
De mantelzorg website ligt platquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |