abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197532081
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

Zie geen verschil tussen een papieren en een digitale verklaring in dit geval.
Papier moet je echt van te voren invullen. Mobiel kun je aanpassen aanmaken als ze er aan komen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_197532085
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:04 schreef potjecreme het volgende:
Hoe zit het met vliegen?
Die heb je voornamelijk in de zomer, nu niet zoveel last van.
  woensdag 20 januari 2021 @ 16:05:07 #103
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197532087
quote:
Hoe zit het met vliegen?
Vliegverbod UK/Zuid-Amerika/Zuid-Afrika tot verplichte quarantaine rond is.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197532089
quote:
Hoe zit het met vliegen?
Nee, die vallen niet onder de uitlaatregeling, sorry.
pi_197532095
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 15:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Op hun werk? Want als ik het verkeer vanmorgen zo zag dan werkt er zo te zien maar bar weinig thuis.
Niet iedereen kan thuis werken he of je moet de hele economie gaan sluiten. Bedoel leuk dat alles online bestelt kan worden maar het loopt nog steeds niet naar je huis toe bijvoorbeeld.
  woensdag 20 januari 2021 @ 16:05:33 #106
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_197532096
quote:
Hoe zit het met vliegen?
Die mag je niet uitlaten, kut beesten :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197532110
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Niet puur, zo blijkt uit de berekeningen van het OMT.
Ik neem het OMT niet geheel serieus meer.
It's better to regret something you did than something you didn't do
  woensdag 20 januari 2021 @ 16:06:41 #108
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197532118
quote:
Hoe zit het met vliegen?
Afvalzakken eerder weg brengen.
  woensdag 20 januari 2021 @ 16:06:49 #109
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197532122
Man man man, ik was een reactie aan het schrijven, denk, even bijlezen voor ik post...
Maar 5 delen bijlezen is iets te veel. :')
are we infinite or am I alone
pi_197532128
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 15:48 schreef groenen het volgende:
Denemarken is het nieuwe voorbeeldland voor velen. Vaccineren het snelste en testen het meeste op varianten.

Verwachten overigens in juni klaar te zijn met vaccineren en het Roskilde festival te gaan organiseren.
Hmmmm

Ik keek eens even op de site van dat festival en daar staat toch echt naast mooie worden over vaccins ook dat ze nog kijken hoe het veilig kan, vergelijkbaar met onze fieldlabs.

Dat doet me denken dat ze voor de zekerheid toch maar niet teveel eieren in die mand gooien.

Zoals rutte al zei, fieldlabs zijn nodig om meer te kunnen tijdens de pandemie. Tot het daarna weer zonder maatregelen kan.

Ook dit over vaccins van hun site, "eerst zien dan geloven" 😂

"It is very good news that the authorities have drafted a plan to vaccinate all Danes in the first half-year of 2021. We have also learned from the corona period that the situation constantly changes and that we consequently have to work with several scenarios.

In our collaboration with the rest of the live industry and Divisionsforeningen (a division under the Danish Football Association), we look into combining quick tests and a so-called corona passport where a negative test, a vaccine or documentation for antibodies in the blood can give access to larger events (look above)."
#WeesGeenWhales
pi_197532141
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:05 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Vliegverbod UK/Zuid-Amerika/Zuid-Afrika tot verplichte quarantaine rond is.
Thanks ^O^
pi_197532142
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Papier moet je echt van te voren invullen. Mobiel kun je aanpassen aanmaken als ze er aan komen.
Papier kun je ook snel invullen..
Als ze naar je toelopen ben je sowieso al te laat.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator woensdag 20 januari 2021 @ 16:10:08 #113
5428 crew  miss_sly
pi_197532180
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:06 schreef crystal_meth het volgende:
Man man man, ik was een reactie aan het schrijven, denk, even bijlezen voor ik post...
Even werken kan echt niet, heb ik ook ervaren :N
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197532183
Van Dissel wil niks zeggen over het advies om werkgevers aan te pakken, wat een farce
pi_197532193
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:10 schreef byah het volgende:
Van Dissel wil niks zeggen over het advies om werkgevers aan te pakken, wat een farce
Even gemist, ligt dat op tafel dan om daar nu (eindelijk) eens wat aan te gaan doen?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_197532201
quote:
Ik denk ook niet dat dat de taak van Van Dissel is.
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_197532206
quote:
Sorry, ik kan het samenvatten voor je?

"Hurrdurr avondklok! BOOS! Enzo!"
  woensdag 20 januari 2021 @ 16:12:05 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_197532212
quote:
Dat is toch ook niet zijn werk?
Ik heb het gevoel dat de kamer al hun vragen bij hem kwijt willen, maar niet alleen de vragen, maar ook over alles een oplossing zouden willen.
  woensdag 20 januari 2021 @ 16:12:54 #119
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197532223
quote:
Hoe zit het met vliegen?
Geen vluchten naar Nederland vanuit Zuid-Amerika, Zuid-Afrika en het Verenigd Koninkrijk voorlopig.
pi_197532234
quote:
2s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat de kamer al hun vragen bij hem kwijt willen, maar niet alleen de vragen, maar ook over alles een oplossing zouden willen.
Ja, das lekker makkelijk verschuilen: het RIVM zegt het, wij volgen de experts.
  woensdag 20 januari 2021 @ 16:14:23 #121
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197532250
quote:
Nee, dat gaat toch ook niet. Dit is de enige manier om hier mee te doen :+

pi_197532253
quote:

[..]

Ik denk dat de meesten hun vragen zo stellen dat ze een antwoord krijgen wat ze willen horen. Maar mischien ben ik te cynisch :)
pi_197532258
hondenverhuur bedrijf, een gat in de markt!
pi_197532265
quote:
10s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:14 schreef Tijn het volgende:

[..]

Nee, dat gaat toch ook niet. Dit is de enige manier om hier mee te doen :+
Maar dan zonder gifjes :P
pi_197532275
Is het OMT advies waarin de effectiviteit van de avondklok wordt onderbouwd al ergens te vinden? Neem aan dat deze inmiddels naar de Kamer gestuurd is?
pi_197532297
Universele Verklaring van de Rechten van de Mens

Artikel 13 - Een ieder heeft het recht zich vrijelijk te verplaatsen en te vertoeven binnen de grenzen van elke Staat. Een ieder heeft het recht welk land ook, met inbegrip van het zijne, te verlaten en naar zijn land terug te keren.

Toch wel bizar dat men zo deze zwaar bevochten rechten, zo makkelijk aan de kant schuift
pi_197532305
quote:

[..]

Hij zit toch in het OMT?
pi_197532313
Van Dissel: ’Vaccin mogelijk niet bestand tegen Zuid-Afrikaanse en Braziliaanse coronamutant’

Het Outbreak Management Team maakt zich zorgen over de opkomst van Zuid-Afrikaanse en Braziliaanse variant van het coronavirus. Het is namelijk niet duidelijk of vaccins en eerdere infecties beschermen tegen deze mutanten.

De angst is dat antistoffen die ontstaan zijn door vaccinatie of eerdere infectie onvoldoende bescherming bieden. Of dat zo is, moet nader worden onderzocht, zegt RIVM-baas Jaap van Dissel woensdagmiddag tijdens een technische briefing in de Tweede Kamer.

Medische wereld zet vraagtekens bij ’traag’ vaccinatietempo Nederland
Die onzekerheid vormt ook direct de voornaamste reden voor het advies om het aantal reisbewegingen te beperken. Het kabinet kondigde woensdag aan een vliegverbod in te stellen voor een hele rits aan landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika en heel Zuid-Amerika.

De avondklok, die het kabinet woensdagmiddag op tafel legde, zou zorgen voor een afname van 8 tot 13 procent in het reproductiegetal, schat Van Dissel. Exacte berekeningen over het effect zijn volgens de RIVM-chef niet te maken, omdat de maatregel niet op zichzelf kan worden onderzocht. De avondklok wordt in alle landen namelijk tegelijkertijd met andere maatregelen ingevoerd.

Van Dissel doet al wat angst zaaien om partijen die tegen de avondklok zijn toch overstag te laten gaan.... (Alhoewel, mevrouwtje Kaag is dat al)
  woensdag 20 januari 2021 @ 16:19:20 #129
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_197532333
Ik word hier dus echt niet goed van, dit soort berichten.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197532334
twitter
pi_197532341
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:17 schreef m1st1g het volgende:
Universele Verklaring van de Rechten van de Mens

Artikel 13 - Een ieder heeft het recht zich vrijelijk te verplaatsen en te vertoeven binnen de grenzen van elke Staat. Een ieder heeft het recht welk land ook, met inbegrip van het zijne, te verlaten en naar zijn land terug te keren.

Toch wel bizar dat men zo deze zwaar bevochten rechten, zo makkelijk aan de kant schuift
KEY STATE ALERT: We bevinden ons in een PANDEMIE!
pi_197532347
Kijken er meer mensen naar het superspread in Washington? 😳
#WeesGeenWhales
pi_197532349
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:18 schreef Oliver23 het volgende:
Van Dissel: ’Vaccin mogelijk niet bestand tegen Zuid-Afrikaanse en Braziliaanse coronamutant’

Het Outbreak Management Team maakt zich zorgen over de opkomst van Zuid-Afrikaanse en Braziliaanse variant van het coronavirus. Het is namelijk niet duidelijk of vaccins en eerdere infecties beschermen tegen deze mutanten.

De angst is dat antistoffen die ontstaan zijn door vaccinatie of eerdere infectie onvoldoende bescherming bieden. Of dat zo is, moet nader worden onderzocht, zegt RIVM-baas Jaap van Dissel woensdagmiddag tijdens een technische briefing in de Tweede Kamer.

Die onzekerheid vormt ook direct de voornaamste reden voor het advies om het aantal reisbewegingen te beperken. Het kabinet kondigde woensdag aan een vliegverbod in te stellen voor een hele rits aan landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika en heel Zuid-Amerika.

De avondklok, die het kabinet woensdagmiddag op tafel legde, zou zorgen voor een afname van 8 tot 13 procent in het reproductiegetal, schat Van Dissel. Exacte berekeningen over het effect zijn volgens de RIVM-chef niet te maken, omdat de maatregel niet op zichzelf kan worden onderzocht. De avondklok wordt in alle landen namelijk tegelijkertijd met andere maatregelen ingevoerd.

Van Dissel doet al wat angst zaaien om partijen die tegen de avondklok zijn toch overstag te laten gaan.... (Alhoewel, mevrouwtje Kaag is dat al)
Nog eventjes volhouden jongens! *O*
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 20 januari 2021 @ 16:21:25 #134
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_197532362
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:20 schreef eragon2890 het volgende:
Kijken er meer mensen naar het superspread in Washington? 😳
Ik heb het idee dat het leven in Amerika een stuk meer gewoon doorgaat.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 20 januari 2021 @ 16:21:30 #135
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_197532363
quote:

Rutte is ook een fan van overdrijven : * "De Engelse variant is letterlijk levensgevaarlijk", Waar zijn ze in godsnaam mee bezig ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 20 januari 2021 @ 16:21:38 #136
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_197532365
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:20 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Yes! Als de massa overtuigt is dat vaccineren niet de redding is, volgt de wanhoop vanzelf.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_197532378
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:19 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Klopt maar een avondklok gaat daar niets tegen doen.
Wat wel zou helpen is een verlenging van winkeltijden waarbij men een afspraak moet maken om te shoppen.
pi_197532380
quote:

Oh god no...

Beter werken ze nog wel, tegen najaar wil ik toch wel eindelijk klaar zijn met dit 1.5m gezeik.

En los daarvan, dit niveau lockdowns en economische steun is nooit te houden elk jaar 5 maandenlang, dus beter werken die vaccins nog, weer 6 maanden lockdown volgend jaar KAN niet.
#WeesGeenWhales
pi_197532385
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:19 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Het punt blijft wel valide. Is "we denken dat het helpt" voldoende om EVRM aan de kant te schuiven?
pi_197532389
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Klopt. Mensen die nog iets van hun leven willen maken adviseer ik om te emigreren want dit is de komende jaren nog niet voorbij.
pi_197532392
quote:

[..]

Ja precies, niks aan het handje daar..

U.S. COVID update:

- New cases: 144,047
- Positivity rate: 8.5% (+1.3)
- In hospital: 123,820 (-28)
- In ICU: 23,029 (-197)
- New deaths: 2,141
- Vaccinated: 15.6M (+883,873)
pi_197532400
quote:

[..]

Klopt, het verbaasd me alleen dat Joe biden zoiets organiseert nu.
#WeesGeenWhales
  woensdag 20 januari 2021 @ 16:23:32 #143
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_197532401
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Klopt maar een avondklok gaat daar niets tegen doen.
Wat wel zou helpen is een verlenging van winkeltijden waarbij men een afspraak moet maken om te shoppen.
Ja natuurlijk ook niet waterdicht, maar een beperking van winkelmomenten en een spreiding van mensen zou wel meer helpen dan deze onzinmaatregel.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_197532406
quote:

[..]

Dat verandert na vandaag ook wel
pi_197532408
quote:

[..]

Wanneer krijgt men het nou eens door dat ze gewoon aan het lijntje worden gehouden.
pi_197532409
Mijn grootste angst is dat wij worden geregeerd door angsthazen, beslis-afschuivers en mee-waaiers.
pi_197532422
quote:

[..]

Het is bijna 2030 👍
pi_197532425
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:23 schreef GemMagic het volgende:

[..]

Ja natuurlijk ook niet waterdicht, maar een beperking van winkelmomenten en een spreiding van mensen zou wel meer helpen dan deze onzinmaatregel.
Maximale parkeertijd naar 15 of 30 minuten, geen mogelijkheid tot verlengen, alle winkels open. Dat mensen dus binnen 30 minuten weer weg moeten zijn.
pi_197532427
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Oh god no...

Beter werken ze nog wel, tegen najaar wil ik toch wel eindelijk klaar zijn met dit 1.5m gezeik.

En los daarvan, dit niveau lockdowns en economische steun is nooit te houden elk jaar 5 maandenlang, dus beter werken die vaccins nog, weer 6 maanden lockdown volgend jaar KAN niet.
Natuurlijk gaan we dan gewoon weer in lockdown, wat denk je zelf. De meerderheid gaat er gewoon in mee. Nevenschade is niet belangrijk :Y
pi_197532430
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef chratnox het volgende:

[..]

Het punt blijft wel valide. Is "we denken dat het helpt" voldoende om EVRM aan de kant te schuiven?
Wat is EVRM?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')