abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 januari 2021 @ 14:46:34 #176
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197685726
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als ik het druk heb op het werk dan zeg ik dat en app ik even kort, en dat is ook soms maar 1 of 2 zinnen. Doe rustig en ga geen ultimatums stellen zoals dat ie maar tot vrijdag heeft, dat werkt alleen maar tegen je.
Dat was blijkbaar gezegd, alleen nam ze daar geen genoegen mee; hij moest maar gewoon af en toe effe opstaan tijdens zijn bezigheden en naar buiten lopen om een hartje te appen, zodat zij bevestiging kreeg dat er aan haar gedacht werd..

Als iemand aangeeft dat hij/zij bezig is en geen tijd heeft voor een foon en appen en zooi, dan heb je daar gewoon genoegen mee te nemen.. dat appen is geen aangenomen werk ofzo. Werk gaat voor tijdens werktijd, en als je panty in de fik staat, ga je maar lekker in bad zitten ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 28 januari 2021 @ 14:47:41 #177
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197685739
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:26 schreef Amee het volgende:

[..]

Iedereen heeft een rol achter zijn naam nodig. Anders verdwaalt men. ;)
Assumptions :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197687001
Hij geeft me weer aandacht, maar na mijn laatste relatie ben ik allergisch voor ghosten en stilte. Vooral afstraffende stiltes haaaat ik.
  donderdag 28 januari 2021 @ 16:50:50 #179
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197687722
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 16:03 schreef Black_Phillip het volgende:
Hij geeft me weer aandacht, maar na mijn laatste relatie ben ik allergisch voor ghosten en stilte. Vooral afstraffende stiltes haaaat ik.
Projecteer je issues vooral op je potentiële date, dat werkt meestal prima :X

Tip: ga eerst een tijdje aan jezelf werken ipv jezelf steeds met je neus in je eigen shit te duwen en daar een ander mee lastig te vallen. Je weet blijkbaar precies waar de schoen wringt; ga naar de schoenmaker en laat die schoen passend maken zodat je normaal kunt lopen ipv eigenwijs doorstrompelen en uit frustratie modder achter lopende mensen aan te gooien.

Daten gaat echt niet werken als je er zo in staat, want niemand gaat aan al die eisen voldoen en/of zich aanpassen en dat gedrag slikken.. niet voor lang in ieder geval, en dan lopen de ergenis en ellende alleen maar verder op.
pi_197687849
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:39 schreef Brybry het volgende:
Ik heb vandaag date 5 gehad. Laptop mee en een ochtendje bij hem gewerkt,alhoewel er weinig achter de laptops gewerkt is :')

Maar het was weer fijn O+
mazzeltov
pi_197687974
quote:
7s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Just my 2 cts. :)
Herkenbaar. Het gaat echt van niks ineens naar racisme. Zit toch in de cultuur ingebaken lijkt het, dat is toch echt iets wat ze zelf als gemeenschap zullen moeten oplossen ipv maar die kaart iedere keer te trekken.

Dat zie je bij andere culturen helemaal niet.
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 januari 2021 @ 17:25:24 #182
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_197688340
quote:
Dit zegt meer over jou dan over hem. Hij straft je helemaal niet af. Je bent gewoon op zoek naar aandacht en als je dat niet 24/7 krijgt, wordt je gelijk paranoïde. Doe normaal, hij is een mens en geen mat waar je overheen kan lopen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 28 januari 2021 @ 17:43:30 #183
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197688582
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 17:04 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Herkenbaar. Het gaat echt van niks ineens naar racisme. Zit toch in de cultuur ingebaken lijkt het, dat is toch echt iets wat ze zelf als gemeenschap zullen moeten oplossen ipv maar die kaart iedere keer te trekken.

Dat zie je bij andere culturen helemaal niet.
Niet in de cultuur, dat is wat je 'oploopt' als je als gekleurd persoon in onze maatschappij opgroeit, en daar kan ik best begrip voor hebben op zich.. ik ontken niet dat discriminatie in heel veel verschillende vormen in onze maatschappij geworteld zit.. het is iets wat er in een aantal generaties uit moet groeien.. net als homosexualiteit.. hoe lang zijn we daar al niet mee bezig? Jongeren vinden het heel normaal, de ouderen kunnen er nog steeds helemaal niks mee.

In andere culturen is dat ook hoor.. wees maar niet bang. Discriminatie kent echt gruwelijk veel vormen..

In zuid-oost Azië is het al honderden jaren zo dat die mensen zich gewoon zien als mindere tegenover een blanke.. daar krijg je toch bijna de tranen van in je ogen als je daar over nadenkt? En dat is niet iets uit het verleden, dat is iets wat nog steeds zo is.
pi_197688664
quote:
7s.gif Op donderdag 28 januari 2021 17:43 schreef Sounddragon het volgende:
Niet in de cultuur, dat is wat je 'oploopt' als je als gekleurd persoon in onze maatschappij opgroeit, en daar kan ik best begrip voor hebben op zich.. ik ontken niet dat discriminatie in heel veel verschillende vormen in onze maatschappij geworteld zit.. het is iets wat er in een aantal generaties uit moet groeien.. net als homosexualiteit.. hoe lang zijn we daar al niet mee bezig? Jongeren vinden het heel normaal, de ouderen kunnen er nog steeds helemaal niks mee.
Dat is onzin. Bron -->> ik heb pigment

Als je overal in aangevallen voelt dan ga je ook een soort van self fulfilling prophecy in waarbij je DENKT dat iemand je racistisch bejegend.
  donderdag 28 januari 2021 @ 17:50:15 #185
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197688690
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 17:48 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Als je overal in aangevallen voelt dan ga je ook een soort van self fulfilling prophecy in waarbij je DENKT dat iemand je racistisch bejegend.
True.. en zo blijft het cirkeltje eindeloos rond.
pi_197689124
quote:
Herkenbaar. Vooral als het als een soort machtsmiddel gebruikt wordt. Maar stilte kan ook een bewuste keuze zijn om niet ruzie te maken. Dan hebben ze in feite nog respect voor je!
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197689707
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 17:48 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat is wel zo. Ben zelf gekleurd en heb zeker racistische aanvaringen gehad maar die zijn op 1 hand te tellen.

Kan me nog herinneren dat ik met iemand op straat een gesprek had en die was aan het zeiken op allochtonen. Dus ik: Doe ff lekker normaal, je praat tegen een allochtoon.
Ik heb hem serieus moeten uitleggen dat ik onder de noemer allochtoon val omdat mijn vader uit een niet-westers komt....
Dat vond hij zó bizar. Nog nooit zoveel ongeloof in een persoon gezien.
Wat ik me toen realiseerde was eigenlijk heel mooi, deze man is letterlijk kleurenblind :D _O-
pi_197689863
:')
pi_197689940
quote:
Waarom denk je dat hij je afstrafte? Volgens mij had hij gezegd dat hij ging werken....
pi_197690944
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 19:09 schreef Amee het volgende:

[..]

Waarom denk je dat hij je afstrafte? Volgens mij had hij gezegd dat hij ging werken....
Werken is toch wel iets dat meestal gewaardeerd word in een partner :)
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 januari 2021 @ 19:59:57 #191
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_197691021
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 19:09 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik krijg de indruk dat ze dat niet geloofde. "OMG HIJ ZIT BIJ EEN ANDER!", zoiets.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 28 januari 2021 @ 21:31:29 #192
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197693025
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 18:57 schreef Brybry het volgende:

[..]

Dat is wel zo. Ben zelf gekleurd en heb zeker racistische aanvaringen gehad maar die zijn op 1 hand te tellen.

Kan me nog herinneren dat ik met iemand op straat een gesprek had en die was aan het zeiken op allochtonen. Dus ik: Doe ff lekker normaal, je praat tegen een allochtoon.
Ik heb hem serieus moeten uitleggen dat ik onder de noemer allochtoon val omdat mijn vader uit een niet-westers komt....
Dat vond hij zó bizar. Nog nooit zoveel ongeloof in een persoon gezien.
Wat ik me toen realiseerde was eigenlijk heel mooi, deze man is letterlijk kleurenblind :D _O-
Als je hier gewoon geboren en getogen bent, ben je wmb geen allochtoon, en vind ik het ook een beetje raar dat je jezelf dat hoedje opzet. Je moeder is toch ook niet ineens allochtoon omdat ze ermee getrouwd (aanname) is?

Je vader, maar jij niet.. ook al 'heb je zijn bloed' .. biologisch is het hard te maken, maar daar houdt het wel mee op.. Voor mij is een allochtoon iemand die is opgegroeid in een andere cultuur en die zich door zich aan te passen min of meer heeft geïntegreerd in de onze. Je hebt allochtone roots, maar volgens mij ben je zo Nederlands als het maar kan.

Volgens de officiële regels ben je er trouwens wel eentje :P

quote:
De term 'allochtoon' is eind 2016 vervangen door 'persoon met migratieachtergrond'. De definitie is niet veranderd. Iemand met een migratieachtergrond is een persoon van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren.
pi_197698638
quote:
7s.gif Op donderdag 28 januari 2021 21:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als je hier gewoon geboren en getogen bent, ben je wmb geen allochtoon, en vind ik het ook een beetje raar dat je jezelf dat hoedje opzet. Je moeder is toch ook niet ineens allochtoon omdat ze ermee getrouwd (aanname) is?

Je vader, maar jij niet.. ook al 'heb je zijn bloed' .. biologisch is het hard te maken, maar daar houdt het wel mee op.. Voor mij is een allochtoon iemand die is opgegroeid in een andere cultuur en die zich door zich aan te passen min of meer heeft geïntegreerd in de onze. Je hebt allochtone roots, maar volgens mij ben je zo Nederlands als het maar kan.

Volgens de officiële regels ben je er trouwens wel eentje :P
[..]

Zelf zet ik dat hoedje niet op, dat doet de overheid.

Hier een voorbeeld:
Stel je hebt de Nederlanderstraat ,op nummer 1 woont Gerda, op nummer 2 woont Karin. Beide bevallen van een kind. Frits op nummer 1 , Brybry op nummer 2.
Beide kinderen groeien op met AVG, vieren met het gezin Sinterklaas, kinderen gaan dezelfde school, enz enz enz.
En dan zegt de overheid: Jij Brybry, bent geen echte Nederlander. Frits wel.

Idioot gewoon.
Maarja offtopic. Sorry.
pi_197698652
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 08:17 schreef Brybry het volgende:
Maarja offtopic. Sorry.
Prima
pi_197701613
quote:
7s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:39 schreef Sounddragon het volgende:

Ik vind een kleurtje leuk, en mooi, het eventuele verschil in cultuur super interessant (ik ben de mentaliteit en instelling van NL vrouwen behoorlijk beu) maar ik hoef geen verzuurde cultuurfrusti...
Wat is de mentaliteit en instelling van NLse vrouwen dan, als ik vragen mag? Gewoon nieuwsgierig :).

Ik ben wel heel benieuwd wat ik allemaal ga tegenkomen als ik weer ga daten :D ik lijk tot nu toe helemaal niet één type te hebben waar ik op val. Geen voorkeur voor kleurtje, maar ook niet voor "type" qua man/uiterlijkheden o.i.d... ik kan heel verschillende mannen aantrekkelijk vinden.

Hebben jullie qua uiterlijk wel echt een bepaald type waar je op valt?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_197701823
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 11:54 schreef Kirb het volgende:

[..]

Wat is de mentaliteit en instelling van NLse vrouwen dan, als ik vragen mag? Gewoon nieuwsgierig :).

Ik ben wel heel benieuwd wat ik allemaal ga tegenkomen als ik weer ga daten :D ik lijk tot nu toe helemaal niet één type te hebben waar ik op val. Geen voorkeur voor kleurtje, maar ook niet voor "type" qua man/uiterlijkheden o.i.d... ik kan heel verschillende mannen aantrekkelijk vinden.

Nope. Maar liever niet langer en zwaarder dan ik :')
pi_197701858
quote:

[..]

Nee, mijn voormalige partners zijn allemaal heel verschillend, wel allemaal werkzaam in dezelfde beroepsgroep _O-
Qua uiterlijk val ik doorgaans direct voor lange mannen, liefst ook wat stevig, dus niet van die lange latten. Maarja, als ik dan naar m'n exen kijk is dat niet helemaal gelukt haha.
pi_197701989
quote:

[..]

Ik heb wel een type waar ik graag naar kijk. Doorgaans heel anders dan waar ik daadwerkelijk een relatie mee heb.

Telt dat ook?

Oh en ik date ook altijd in dezelfde beroepsgroep.
O+ Nerds O+
pi_197702084
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik heb wel een type waar ik graag naar kijk. Doorgaans heel anders dan waar ik daadwerkelijk een relatie mee heb.

Telt dat ook?

Oh en ik date ook altijd in dezelfde beroepsgroep.
O+ Nerds O+
:@
  vrijdag 29 januari 2021 @ 13:51:13 #200
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197703402
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 08:17 schreef Brybry het volgende:

[..]

Zelf zet ik dat hoedje niet op, dat doet de overheid.

Hier een voorbeeld:
Stel je hebt de Nederlanderstraat ,op nummer 1 woont Gerda, op nummer 2 woont Karin. Beide bevallen van een kind. Frits op nummer 1 , Brybry op nummer 2.
Beide kinderen groeien op met AVG, vieren met het gezin Sinterklaas, kinderen gaan dezelfde school, enz enz enz.
En dan zegt de overheid: Jij Brybry, bent geen echte Nederlander. Frits wel.

Idioot gewoon.
Maarja offtopic. Sorry.
Ik zie eigenlijk nergens een probleem, en ook niet waarom jij in die verhaal ineens de buitenlander bent en waarom... maar jij leeft die leef, ik niet, dus je zult wel gelijk hebben..
Mijn alleenstaande buurman heeft ook een kleurtje, ik ben er nog niet over uit of hij Indonesische of indochinese voorouders heeft, maar ergens uit die hoek komen zijn ouders wel.. Wmb geen buitenlander, lult platter dan mijn ex-familie, en ik vind echt alleen een kleurtje domweg geen reden voor de titel 'buitenlander'. Als ik mijn ogen dicht doe en ik hoor het niet, ben je wmb gewoon kaas. ^O^

quote:

[..]

Glad ijs discussie :+ .. iig veeeeeel te veeleisend, zeikerig, twijfelend, onzeker en terughoudend over vanalles en nog wat. Ze willen allemaal een kerel met het uiterlijk van Badr Hari, en het karakter van een juffershondje, perfecte staat van onderhoud, munnie in de bank, je moet precies leuk vinden wat zij leuk vinden, goed geschoold zijn, kunnen typen zonder taalfouten en vooral niet te bijdehand zijn.
Veel te kritisch, en als je dan kijkt wat ze zelf te bieden hebben: een paar semi-opgevoede gameverslaafde kinderen, een ex waar je nooit meer vanaf komt omdat 50/50, een huis waar het meestal een puinzooi is (want ja, kinderen he, jeweettoch), en dan zetten ze ook nog met droge ogen in hun profiel dat ze 'niet zo van het koken zijn' dus het is fijn als jij dat dan zou kunnen. :')

'Buitenlandse' vrouw: oh, hij is leuk, ik wil hem; morgen een bakkie doen? O+

Het groooote verschil: NL-vrouw: de man gaat voor de vrouw en er wordt verwacht dat je echt to hell and back gaat voor er een first koffiedate op 6 meter afstand komt met om de 5 meter een bordje "GEEN FWB EN GEEN ONS" en NUECKEN VANAF DATE 5".
Buitenlandse vrouw: springt bij jou op je rug ipv andersom, en staat na 2 dagen chatten voor je deur met een open mind en een tas vol boodschappen om voor je te gaan koken en je te verwennen om je voor haar te winnen.

Dat ongeveer. moeilijk uitleggen, en er zijn vele nuances, en natuurlijk zijn niet álle NL vrouwen zijn zo, maar in grote lijnen is dat wel waar het op neer komt.
En ik zeg niet dat het dan met die buitenlandse vrouwen meteen klikt en knettert, maar die zijn iig wel bereid om ervoor te gaan zonder dat je er eerst 3 weken aan moeten plukken en peuteren voor er eens iets los zou kunnen gaan komen.. ooit.. misschien.

Ik heb niet één bepaald type.. lang haar, fatsoenlijk figuur en een leuk koppie en je maakt kans. Hoe meer van de standaard afwijkt, hoe groter je kans. Ik ben geen fan van grijze muisjes, ik ga voor de tattoo chick met de Amstaff ipv een keffertje. Ik wil graag een grote bek terug, niet onder de bank zoeken omdat ik weer eens wat verkeerds heb uitgekraamd zonder na te denken :X

Klein, vrouwelijk figuur, leuk koppie, voorkeur voor lang haar, niet-standaard, ruggengraat, mondig en niet bang voor een aanvarinkje zo nu en dan. Dan komen we een heel eind. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')