Dus van jou hoeft hij eigenlijk niet heel veel te verwachten... maar als hij druk is op werk en dus even geen aandacht heeft... ben je geïrriteerd.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:47 schreef Black_Phillip het volgende:
Ik zou een date hebben maar hij heeft vandaag ieta druks op werk en heeft maar 1 ding gezegd. Merk dat ik daar op afknap, weer een man die geen tijd MAAKT. Hij heeft nog tot vrijdag anders zeg ik de date af.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
"nou moe, dat doe ik normaal echt nooit hoor![]()
"
Klinkt bekend?
Als hij leuk is wil ik best meer, al is het wel kort uit.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:28 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dus van jou hoeft hij eigenlijk niet heel veel te verwachten... maar als hij druk is op werk en dus even geen aandacht heeft... ben je geïrriteerd.
Weet je zeker dat het alleen om seks ging?
Zo snap ik dat mannen al die vrouwen maar ingewikkeld vinden.
Dan heeft hij wat interessantersquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:50 schreef Black_Phillip het volgende:
Die andere heb ik niet meer gesproken, die deed nul moeite.
Zie deze vrouw even rolbevestigend bezig zijnquote:
Eens per jaar toffe ballonnen en weer een nieuw doosjequote:Op woensdag 27 januari 2021 22:03 schreef Faxie het volgende:
Mijn condooms raken altijd over de datum
Ik vind de term zwarte vrouwen vooral erg vaag, zeker als je het in de context daten plaatst.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, ze mogen elkaar best niggah noemen, altijd erg bijzonder gevonden, want juist dat feit maakt het discriminatie, maar da's een kwestie van perspectief denk ik.![]()
De gemiddelde chocoladekleurige vrouw trekt echt een wenkbrauw op als een wittig persoon het woord 'zwart' bezigt. Ik heb er al diverse in de chat gehad, en dat onderwerp is net groene zeep. Maar als je idd dezelfde kleur hebt, heb je daar misschien minder last van![]()
Maar.. om je vraag te beantwoorden; ; er zitten er plenty op Tinder en vast ook op de andere apps.. mijn voorlaatste chat was een dame van Cura, en ik heb er nog eentje in mijn likes hier in de buurt, maar die heeft filterfoto's met oortjes en is van origine Keniaans, dus een kroeskoppie met standaard knoophaar. Leuk koppie, tot je het haar eraf haalt![]()
Bijeenkomsten ga je de eerste 6 maanden niet vinden denk ik![]()
Als je die vraag aan een Yank stelt krijg je : @ the KFC dude!
Jij plakt overal aan vast met zoete praatjes?quote:Op donderdag 28 januari 2021 07:02 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik vind de term zwarte vrouwen vooral erg vaag, zeker als je het in de context daten plaatst.
Bedoel, val zelf ook onder de noemer zwarte vrouw al ben ik meer honing/caramel...
Maar zo heb ik weleens een relatie gehad met een Antilliaan en onze culturen botste toch behoorlijk....
Dus waarom @:Keep_Walking ben je op zoek naar een zwarte vrouw? Een vrouw uit Saudi Arabië of Curaçao maakt nogal een verschil...
Je bent onzeker.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:47 schreef Black_Phillip het volgende:
Ik zou een date hebben maar hij heeft vandaag ieta druks op werk en heeft maar 1 ding gezegd. Merk dat ik daar op afknap, weer een man die geen tijd MAAKT. Hij heeft nog tot vrijdag anders zeg ik de date af.
Als ik het druk heb op het werk dan zeg ik dat en app ik even kort, en dat is ook soms maar 1 of 2 zinnen. Doe rustig en ga geen ultimatums stellen zoals dat ie maar tot vrijdag heeft, dat werkt alleen maar tegen je.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:47 schreef Black_Phillip het volgende:
Als je zo denkt zal weinig man tijd voor je MAKEN.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:47 schreef Black_Phillip het volgende:
Op Fok kan allesquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:04 schreef xFriendx het volgende:
KeepWalking, ben je zelf nou man of vrouw? Eerst was je op zoeken naar mooie vrouwen omgeving en Utrecht en nu meld je iets dat HIJ niets laat horen. Of moet ik gewoon (nog) meer koffie drinken om het nog te volgen? Of vind je zowel mannen als vrouwen interessant?
Hij is een typo. Ik ben man en val op vrouwen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:04 schreef xFriendx het volgende:
KeepWalking, ben je zelf nou man of vrouw? Eerst was je op zoeken naar mooie vrouwen omgeving en Utrecht en nu meld je iets dat HIJ niets laat horen. Of moet ik gewoon (nog) meer koffie drinken om het nog te volgen? Of vind je zowel mannen als vrouwen interessant?
Volgens mij heb je twee mensen door elkaar gehaaldquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:04 schreef xFriendx het volgende:
Iedereen heeft een rol achter zijn naam nodig. Anders verdwaalt men.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zie deze vrouw even rolbevestigend bezig zijn
quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:24 schreef Amee het volgende:
[..]
Volgens mij heb je twee mensen door elkaar gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, in een eerdere post vroeg hij naar donkere vrouw in omgeving van Utrecht? En nu las ik dat HIJ (wat dus een typo was) het liet afweten, dus raakte ik even in de war. Maar was dus een typo en alles opgehelderd dus kunnen we weer feesten, zuipen etc![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, in een eerdere post vroeg hij naar donkere vrouw in omgeving van Utrecht? En nu las ik dat HIJ (wat dus een typo was) het liet afweten, dus raakte ik even in de war. Maar was dus een typo en alles opgehelderd dus kunnen we weer feesten, zuipen etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah zo. Ik dacht dat je Black_Phillip en hem door elkaar haalde![]()
Duhquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij plakt overal aan vast met zoete praatjes?
Inmiddels zijn we allemaal redelijk gehersenspoeld door dat BLM gezanik, maar ik blijf het wel een beetje bijzonder vinden dat ze het woord zelf dan wel blijven gebruiken om elkaar te duiden, want juist dát maakt het discriminatie in mijn ogen... als je namelijk een witte boon op je romp hebt mag je het Z-woord niet gebruiken, dus wie wordt er dan afgerekend op een kleurverschilletje? Honing/caramel (Asian) heette vroeger eigenlijk 'geel' als ik me niet vergis... dan werd je bij de chinezen aan de kleurtjeskapstok gehangen, en zo had elke bevolkingsgroep wel een bijnaampje, wat niet noodzakelijk negatief wordt gebruikt, maar puur om iemand's afkomst te duiden. Iets waar mensen meestal gewoon trots op zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 07:02 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik vind de term zwarte vrouwen vooral erg vaag, zeker als je het in de context daten plaatst.
Bedoel, val zelf ook onder de noemer zwarte vrouw al ben ik meer honing/caramel...
Maar zo heb ik weleens een relatie gehad met een Antilliaan en onze culturen botste toch behoorlijk....
Dus waarom @:Keep_Walking ben je op zoek naar een zwarte exotische vrouw? Een vrouw uit Saudi Arabië of Curaçao maakt nogal een verschil...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |