abonnement Unibet Coolblue
pi_197553530
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 16:39 schreef xFriendx het volgende:
Ik vraag altijd eerst: zit je op Fok! ?
Whaaahaha!
pi_197553642
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 16:39 schreef xFriendx het volgende:
Ik vraag altijd eerst: zit je op Fok! ?
* El_Thijs noteert
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197556548
Vanaf date nummer hoeveel gaan jullie voor de eerste kus?

En hoe pakken jullie dat aan?
pi_197556818
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 19:41 schreef userfok7 het volgende:
Vanaf date nummer hoeveel gaan jullie voor de eerste kus?

En hoe pakken jullie dat aan?
Dat ligt aan de stemming/omstandigheden. Soms voel je gewoon dat het goed zit en gebeurt het de eerste date al, en soms pas op de tweede of derde. Over het algemeen willen vrouwen dat je initiatief neemt, maar ga het niet forceren :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197559051
quote:
10s.gif Op donderdag 21 januari 2021 16:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Eeeeeen delete!
Dat is toch juist positief? Heb je meteen een gemeenschappelijke interesse!
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 21 januari 2021 @ 21:37:06 #106
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197559763
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 21:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat is toch juist positief? Heb je meteen een gemeenschappelijke interesse!
Zo kun je het ook zien..

Tot ze je pohi gaan checken.. _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197559786
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 19:41 schreef userfok7 het volgende:
Vanaf date nummer hoeveel gaan jullie voor de eerste kus?

En hoe pakken jullie dat aan?
Kus? Meteen het bed in, hoppa!

Grapje :P

Daar zijn geen regels voor. Als het in het echt bij een date niet klikt wordt er sowieso niet gezoend. Dan komt er ook geen vervolg

En anders zijn de mogelijkheden vanaf de eerste date tot pas vanaf de 2e/3e. Maar net hoe het loopt...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 21 januari 2021 @ 23:40:17 #108
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_197562761
Over coronadaten gesproken... Hoe ervaren jullie spanning bij de gemiddelde wandeldate?

Zelf heb ik nu een x-tal van die dingen gehad, en dat is altijd bij één date gebleven...

Eerder deze avond zowaar een variant gedaan (eten buiten de deur halen - frietjes :') ; overdekt in de openbare ruimte eten en daarna toch een paar drankjes in een bekertje naar binnen werken - voor 20u gehaald natuurlijk, uiteraard alles op meer dan 1,5m van anderen) en dat was eindelijk eens zoveel 'spannender' dan dat doelloze gewandel... Eindelijk weer eens een echt leuke date-date met een echte klik zeg maar O+

Al kan dat natuurlijk ook door de dame in kwestie komen :@
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_197562981
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 23:40 schreef Kleurplaatje het volgende:
Over coronadaten gesproken... Hoe ervaren jullie spanning bij de gemiddelde wandeldate?

Zelf heb ik nu een x-tal van die dingen gehad, en dat is altijd bij één date gebleven...

Eerder deze avond zowaar een variant gedaan (eten buiten de deur halen - frietjes :') ; overdekt in de openbare ruimte eten en daarna toch een paar drankjes in een bekertje naar binnen werken - voor 20u gehaald natuurlijk, uiteraard alles op meer dan 1,5m van anderen) en dat was eindelijk eens zoveel 'spannender' dan dat doelloze gewandel... Eindelijk weer eens een echt leuke date-date met een echte klik zeg maar O+

Al kan dat natuurlijk ook door de dame in kwestie komen :@
Werkt inderdaad niet qua spanning. In de zomer kon je nog in het park op een kleedje zitten ofzo.
Maar toch denk ik dat als er een echte klik is dit bij een wandeldate ook wel naar voren komt.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 11:32:19 #110
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_197569319
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 23:52 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Werkt inderdaad niet qua spanning. In de zomer kon je nog in het park op een kleedje zitten ofzo.
Maar toch denk ik dat als er een echte klik is dit bij een wandeldate ook wel naar voren komt.
Denk je? Ik mis toch echt datgene wat vaak het ijs breekt. Dat kan van buitenaf komen, maar als je zo met z'n twee bent, komt dat vaak niet. Het blijft gewoon vlakkig. Als je dan puur op een eerste indruk afgaat dan valt volgens mij alles altijd een beetje tegen -O-
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_197570472
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 23:40 schreef Kleurplaatje het volgende:
Over coronadaten gesproken... Hoe ervaren jullie spanning bij de gemiddelde wandeldate?

Zelf heb ik nu een x-tal van die dingen gehad, en dat is altijd bij één date gebleven...

Eerder deze avond zowaar een variant gedaan (eten buiten de deur halen - frietjes :') ; overdekt in de openbare ruimte eten en daarna toch een paar drankjes in een bekertje naar binnen werken - voor 20u gehaald natuurlijk, uiteraard alles op meer dan 1,5m van anderen) en dat was eindelijk eens zoveel 'spannender' dan dat doelloze gewandel... Eindelijk weer eens een echt leuke date-date met een echte klik zeg maar O+

Al kan dat natuurlijk ook door de dame in kwestie komen :@
Dat wandelen is toch gewoon kut. Je kan elkaar niet aankijken en het is toch kutweer. Liefst haal je inderdaad wat te eten en ga je ergens zitten.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 13:30:07 #112
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197571113
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 11:32 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Denk je? Ik mis toch echt datgene wat vaak het ijs breekt. Dat kan van buitenaf komen, maar als je zo met z'n twee bent, komt dat vaak niet. Het blijft gewoon vlakkig. Als je dan puur op een eerste indruk afgaat dan valt volgens mij alles altijd een beetje tegen -O-
Datgene wat het ijs breekt, ben jij toch? 😋

Ik heb daar nooit echt problemen mee, of het nou thuis is of ergens buiten. Komt allemaal vanzelf wel.. Relax, niet te geforceerd..

Als ik soms zo lees gaan een hoop mensen super gespannen een date in.. Why? Je hebt een match, je hebt gechat, dan weet je toch wel al een beetje wat er komen gaat? :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 22 januari 2021 @ 13:32:51 #113
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197571155
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:44 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat wandelen is toch gewoon kut. Je kan elkaar niet aankijken en het is toch kutweer. Liefst haal je inderdaad wat te eten en ga je ergens zitten.
12-urige cardate 8-) .. Tof plekkie zoeken waar iets te beleven of te zien is, en klaar ben je.

Oh, fuck, dat kan niet meer straks -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 22 januari 2021 @ 13:49:41 #114
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_197571430
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Datgene wat het ijs breekt, ben jij toch? 😋

Ik heb daar nooit echt problemen mee, of het nou thuis is of ergens buiten. Komt allemaal vanzelf wel.. Relax, niet te geforceerd..

Als ik soms zo lees gaan een hoop mensen super gespannen een date in.. Why? Je hebt een match, je hebt gechat, dan weet je toch wel al een beetje wat er komen gaat? :)
Zelf heb ik er ook geen problemen mee en ga eigenlijk ook nooit gespannen een date in, maar op de een of andere manier blijft het toch een vervreemd iets wat maar niet loskomt. Het is doelloos en echt veel kan je niet. Daar speelt het weer toch ook wel een beetje in mee. Misschien kom ik als persoon dan ook gewoon niet tot mijn recht. Het ijs is toch echt wat makkelijker te breken met een graadje of 25, een zonnetje, een paar flessen wijn en een kleedje in een park dan met een druilerige regenbui tijdens een vroeg donkere dag... :)

En daarnaast blijft meteen thuis wel een dingetje. Als man heb ik daar geen problemen mee, maar ik ken de verhalen van opdringerige mannen en daardoor totaal mislukte dates. En ja, tuurlijk kennen we de verhalen van 'vrouwen die hypergame hoeren zijn' als ze na date 1 iemand afwijzen... Als vrouw kijk je dan ook wel uit wanneer je met man 2 gaat daten. En ja, sinds het 'neutrale dateterrein' weg is, is dat wel een dingetje. De hele dategame is totaal anders in deze tijden. Misschien moeten we dan juist meer ruimte bieden voor die tweede indruk nu onze eerste indrukken wat aan de vlakke kant zijn... Bedoel maar... Niemand is in deze tijden echt 100% zichzelf, nietwaar?
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_197571449
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 11:32 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Denk je? Ik mis toch echt datgene wat vaak het ijs breekt. Dat kan van buitenaf komen, maar als je zo met z'n twee bent, komt dat vaak niet. Het blijft gewoon vlakkig. Als je dan puur op een eerste indruk afgaat dan valt volgens mij alles altijd een beetje tegen -O-
Ik denk dat dan je probleem meer is dat je niet weet hoe je het ijs breekt en meer verdieping zoekt ipv dat de wandeldate het probleem is.

Je zegt zelf al dat het vaak door buitenaf kan komen, maar dat is een externe factor waar je niet van afhankelijk wil zijn lijkt me.
pi_197571460
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:49 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Zelf heb ik er ook geen problemen mee en ga eigenlijk ook nooit gespannen een date in, maar op de een of andere manier blijft het toch een vervreemd iets wat maar niet loskomt. Het is doelloos en echt veel kan je niet. Daar speelt het weer toch ook wel een beetje in mee. Misschien kom ik als persoon dan ook gewoon niet tot mijn recht. Het ijs is toch echt wat makkelijker te breken met een graadje of 25, een zonnetje, een paar flessen wijn en een kleedje in een park dan met een druilerige regenbui tijdens een vroeg donkere dag... :)

En daarnaast blijft meteen thuis wel een dingetje. Als man heb ik daar geen problemen mee, maar ik ken de verhalen van opdringerige mannen en daardoor totaal mislukte dates. En ja, tuurlijk kennen we de verhalen van 'vrouwen die hypergame hoeren zijn' als ze na date 1 iemand afwijzen... Als vrouw kijk je dan ook wel uit wanneer je met man 2 gaat daten. En ja, sinds het 'neutrale dateterrein' weg is, is dat wel een dingetje. De hele dategame is totaal anders in deze tijden. Misschien moeten we dan juist meer ruimte bieden voor die tweede indruk nu onze eerste indrukken wat aan de vlakke kant zijn... Bedoel maar... Niemand is in deze tijden echt 100% zichzelf, nietwaar?
Wandelen -> daarna voorstellen of ze thuis nog een drankje doet

Probleem opgelost.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 14:07:39 #117
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197571676
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:49 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Zelf heb ik er ook geen problemen mee en ga eigenlijk ook nooit gespannen een date in, maar op de een of andere manier blijft het toch een vervreemd iets wat maar niet loskomt. Het is doelloos en echt veel kan je niet. Daar speelt het weer toch ook wel een beetje in mee. Misschien kom ik als persoon dan ook gewoon niet tot mijn recht. Het ijs is toch echt wat makkelijker te breken met een graadje of 25, een zonnetje, een paar flessen wijn en een kleedje in een park dan met een druilerige regenbui tijdens een vroeg donkere dag... :)

En daarnaast blijft meteen thuis wel een dingetje. Als man heb ik daar geen problemen mee, maar ik ken de verhalen van opdringerige mannen en daardoor totaal mislukte dates. En ja, tuurlijk kennen we de verhalen van 'vrouwen die hypergame hoeren zijn' als ze na date 1 iemand afwijzen... Als vrouw kijk je dan ook wel uit wanneer je met man 2 gaat daten. En ja, sinds het 'neutrale dateterrein' weg is, is dat wel een dingetje. De hele dategame is totaal anders in deze tijden. Misschien moeten we dan juist meer ruimte bieden voor die tweede indruk nu onze eerste indrukken wat aan de vlakke kant zijn... Bedoel maar... Niemand is in deze tijden echt 100% zichzelf, nietwaar?
Ik heb er geen problemen mee om mezelf te zijn.. dat ben ik in mijn profiel, in de chat, aan de foon, en ook in het echie... ik doe geen verstoppertje. Ik ben vrij makkelijk in de omgang, praat makkelijk en dan gaan dingen vrij simpel eigenlijk. Ik verwacht helemaal niks, geen zoen, geen sex, als het zo loopt loopt het zo, maar ik ga helemaal nergens vanuit, dus ik hoef ook niet te denken of werken aan een 'doel' ofzo.. Het 'doel' is kennismaken, ontspannen en kijken of die tweede date erin zit. :)
Tuurlijk is het makkelijker als je in de zomer de vrijheid hebt om iets gezelligers te doen, maar dat hoeft echt niet per se.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 22 januari 2021 @ 14:10:18 #118
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197571709
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:52 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Wandelen -> daarna voorstellen of ze thuis nog een drankje doet

Probleem opgelost.
Mooiste scenario voor second base in één date is ergens gaan wandelen ergens waar je even met de auto heen moet rijden.. pik je d'r op thuis, doet je wandelding, en daarna moet je d'r weer thuisbrengen.. dan weet je meestal meteen wel hoe de vork in de steel zit want als het leuk en fijn was, en er is vertrouwen ontstaan (dat is meestal het dingetje) dan vraagt ze je heus mee naar binnen voor iets te drinken.
Works all the time :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197573015
Ik vind een korte wandeldate en daarna bij mij thuis slapen ook best, maar opeens geen leuke matches.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 22:03:07 #120
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197581173
Ik heb een tinderdate aankomende woensdag. Jeeej!
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 23 januari 2021 @ 00:43:31 #121
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_197583885
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:52 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Wandelen -> daarna voorstellen of ze thuis nog een drankje doet

Probleem opgelost.
En toch is het niet zo. Ofja, half.

Zoiets werkte voor maart 2020 prima, maar sindsdien, 2 vrouwen thuis gehad (al was dat ook een fwb en een bijna-rela/zomervakantieliefde).

Begin afgelopen maand ook iemand bij mij thuis lopen daten... Dat had ook een lange virtuele aanloop, om dan te ontdekken dat het qua klik in het echt tegenviel (daar speelde 1,5m ook zeker in mee - bleven beide met een wat-als-smaak hangen)...

Maar goed, het hangt er wel een beetje van af allemaal. Merk dat het type vrouw ook een rol speelt. De serieuzere/introvertere types haken al snel af... Dat zijn vaak wel de leukere appgesprekken, maar op date komt het nooit echt van de grond, dusja dat beeld vertekent ook wat :')

Aan de andere kant... Zondag weer een date en op Tinder loopt het best storm eigenlijk... Wat een filterluxe *O*
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_197583931
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 00:43 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

En toch is het niet zo. Ofja, half.

Zoiets werkte voor maart 2020 prima, maar sindsdien, 2 vrouwen thuis gehad (al was dat ook een fwb en een bijna-rela/zomervakantieliefde).

Begin afgelopen maand ook iemand bij mij thuis lopen daten... Dat had ook een lange virtuele aanloop, om dan te ontdekken dat het qua klik in het echt tegenviel (daar speelde 1,5m ook zeker in mee - bleven beide met een wat-als-smaak hangen)...

Maar goed, het hangt er wel een beetje van af allemaal. Merk dat het type vrouw ook een rol speelt. De serieuzere/introvertere types haken al snel af... Dat zijn vaak wel de leukere appgesprekken, maar op date komt het nooit echt van de grond, dusja dat beeld vertekent ook wat :')

Aan de andere kant... Zondag weer een date en op Tinder loopt het best storm eigenlijk... Wat een filterluxe *O*
Beetje raar om blij te zijn omdat het storm loopt. Haha!
Zoveel keus dat je misschien op die manier gewoon geen geduld gaat hebben om iemand toch beter te leren kennen.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 00:56:22 #123
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_197584033
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 00:47 schreef Amee het volgende:

[..]

Beetje raar om blij te zijn omdat het storm loopt. Haha!
Zoveel keus dat je misschien op die manier gewoon geen geduld gaat hebben om iemand toch beter te leren kennen.
Mwa blij? Dat is wat overdreven. Beter leren kennen komt van meerdere kanten. Zat vaak gehad dat een gesprek met drie berichtjes alweer klaar is. Van de 10 blijven er, laten we zeggen 2 a 3 doorappen?

En dan heb je ook nog de vrouwen die prima op alles reageren, maar waarbij alles in het gesprek gewoon doodbloedt. De 'hahahaha ja echt he'-types of de geen wedervraag-types.

Vaak is het op date dat mijn date dan na één date de stekker eruit trekt via een eerlijk berichtje of via het aloude ghosten. Nja, simpel zat gezegd: dan niet, en doorrrrr. Het blijft ook maar gewoon een simpel sleepnet. De een steekt er aandacht in, de ander niet. In de matches die ik maak, probeer ik dat te doen. Soms met succes, maar vaker niet, en dat is oké zo :)
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_197585111
Keus hebben :')
pi_197591024
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 00:43 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

En toch is het niet zo. Ofja, half.

Zoiets werkte voor maart 2020 prima, maar sindsdien, 2 vrouwen thuis gehad (al was dat ook een fwb en een bijna-rela/zomervakantieliefde).

Begin afgelopen maand ook iemand bij mij thuis lopen daten... Dat had ook een lange virtuele aanloop, om dan te ontdekken dat het qua klik in het echt tegenviel (daar speelde 1,5m ook zeker in mee - bleven beide met een wat-als-smaak hangen)...

Maar goed, het hangt er wel een beetje van af allemaal. Merk dat het type vrouw ook een rol speelt. De serieuzere/introvertere types haken al snel af... Dat zijn vaak wel de leukere appgesprekken, maar op date komt het nooit echt van de grond, dusja dat beeld vertekent ook wat :')

Aan de andere kant... Zondag weer een date en op Tinder loopt het best storm eigenlijk... Wat een filterluxe *O*
Hoezo date je dan ook op anderhalve meter? Het hele idee is dat jullie dichter bij elkaar komen op een date, zowel qua fysiek als mentaal. Hiermee schiet je jezelf in de voet, je creeert doelbewust afstand.

Dit is net zoiets als voetballen op klompen, en vervolgens jezelf afvragen waarom je niet scoort. Ik snap dat het de regels zijn om die afstand te houden, maar dan zou ik überhaupt niet daten. En bespaar me het verhaal van 'eerst even gezellig praten', en 'ik ben niet zo snel'. Als je iemand leukt vindt, weet je allang dat je haar wil, eerste date of niet. Wat is dan ook je doel als je niet dichterbij wil komen? Wachten tot COVID voorbij is?

Ga er helemaal voor, of helemaal niet, so to speak. Een halfbakken poging gaat niks anders brengen dan tijdverspilling.

[ Bericht 2% gewijzigd door TucoRamirez op 23-01-2021 15:21:31 ]
pi_197591657
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:52 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Wandelen -> daarna voorstellen of ze thuis nog een drankje doet

Probleem opgelost.
Kan natuurlijk.

Maar ik zie op apps dat sommige dames heel voorzichtig zijn hoor. Ze werken in de zorg of hebben ouders waar ze nog graag over de vloer komen en kwetsbaar zijn. Of zelfs nog mantelzorg moeten geven, zeker als je dates 35+ zijn gebeurt dat vaker (iemand van 21 zal niet zo gauw 60+ ouders hebben)...

De clou is denk ik inderdaad sneller bij elkaar komen. En dan meer met zijn 2en er op uit en bij elkaar gaan pitten. Toen ik nog mijn relatie had bleven we elkaar gewoon zien tijdens de Corona tijden
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 16:31:03 #127
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_197592170
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 15:15 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Hoezo date je dan ook op anderhalve meter? Het hele idee is dat jullie dichter bij elkaar komen op een date, zowel qua fysiek als mentaal. Hiermee schiet je jezelf in de voet, je creeert doelbewust afstand.

Dit is net zoiets als voetballen op klompen, en vervolgens jezelf afvragen waarom je niet scoort. Ik snap dat het de regels zijn om die afstand te houden, maar dan zou ik überhaupt niet daten. En bespaar me het verhaal van 'eerst even gezellig praten', en 'ik ben niet zo snel'. Als je iemand leukt vindt, weet je allang dat je haar wil, eerste date of niet. Wat is dan ook je doel als je niet dichterbij wil komen? Wachten tot COVID voorbij is?

Ga er helemaal voor, of helemaal niet, so to speak. Een halfbakken poging gaat niks anders brengen dan tijdverspilling.
Wat Godshand hierboven zegt, zegt eigenlijk al alles.

Verder denk ik dat je mijn post niet echt goed leest. Wie zegt dat ik er niet vol voor ga? Dat is wel een beetje een misvatting. Voor mij maakt het geen bal uit, maar volgens mij ben je niet alleen aan het daten, maar samen met iemand. Tuurlijk wil ik ook wel normaal daten en voor mij is het ook geen punt aangezien ik daaromheen wel oplet. Maar eerlijk gezegd zijn veel vrouwen gewoon voorzichtig. Juist vanwege ouders e.d. en soms zelfs vanwege hun werk.

Maar vooral om wat ik eerder ook zei trouwens. Een heel groot deel van het neutrale dateterrein is letterlijk dicht. Hoe wil je dan toch nog enigszins comfortabel daten? Er zijn genoeg verhalen van debiele figuren die meteen op de dot willen. Dan is het toch ergens wel logisch dat je als vrouw er toch wat afstandelijker in gaat? Hoe vaak horen we niet van die horrordateverhalen over afgewezen mannen die de gemiddelde vrouw een hypergame hoer vinden?

Laat me dan maar gewoon het vertrouwen winnen. En bij de een komt dat vroeg, bij de ander laat. It takes two to tango nietwaar? Dan kan ik wel vanalles willen, maar ja, we willen allemaal weleens wat. :)
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  zondag 24 januari 2021 @ 10:09:39 #128
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197604191
Mooie zwarte vrouwen, hoe ontmoet ik deze in omgeving Utrecht? Zijn er evenementen of bijeenkomsten waar ik in contact kan komen met mooie lieve zwarte vrouwen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197604381
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Mooie zwarte vrouwen, hoe ontmoet ik deze in omgeving Utrecht? Zijn er evenementen of bijeenkomsten waar ik in contact kan komen met mooie lieve zwarte vrouwen?
Ik zou die anders insteken als er dergelijke dames in de buurt zijn. Die worden van deze verwoording meestal niet liever.
pi_197604753
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Mooie zwarte vrouwen, hoe ontmoet ik deze in omgeving Utrecht? Zijn er evenementen of bijeenkomsten waar ik in contact kan komen met mooie lieve zwarte vrouwen?
Amsterdam Zuidoost, valt dat onder je definitie van omgeving Utrecht? Is 30km/15minuten. Genoeg te doen ^O^
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197608625
De enige plek waar er evenementen of bijeenkomsten zijn, is de kerk. Zou daar zoeken. Er zijn iig wel veel zwarte vrouwen te vinden in de evangelische stromingen.
pi_197608655
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 15:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kan natuurlijk.

Maar ik zie op apps dat sommige dames heel voorzichtig zijn hoor. Ze werken in de zorg of hebben ouders waar ze nog graag over de vloer komen en kwetsbaar zijn. Of zelfs nog mantelzorg moeten geven, zeker als je dates 35+ zijn gebeurt dat vaker (iemand van 21 zal niet zo gauw 60+ ouders hebben)...

De clou is denk ik inderdaad sneller bij elkaar komen. En dan meer met zijn 2en er op uit en bij elkaar gaan pitten. Toen ik nog mijn relatie had bleven we elkaar gewoon zien tijdens de Corona tijden
Snap ik, maar zoals ik al zei, dan kun je beter niet daten. Dit heb je te accepteren, of niet. Alleen het gaat je kansen op succes niet bepaald verhogen. Op een gegeven moment moet er iets gebeuren, anders wordt het platonisch en saai.

[ Bericht 0% gewijzigd door TucoRamirez op 24-01-2021 14:40:48 ]
pi_197609147
-Edit-
pi_197609164
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 16:31 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Wat Godshand hierboven zegt, zegt eigenlijk al alles.

Verder denk ik dat je mijn post niet echt goed leest. Wie zegt dat ik er niet vol voor ga? Dat is wel een beetje een misvatting. Voor mij maakt het geen bal uit, maar volgens mij ben je niet alleen aan het daten, maar samen met iemand. Tuurlijk wil ik ook wel normaal daten en voor mij is het ook geen punt aangezien ik daaromheen wel oplet. Maar eerlijk gezegd zijn veel vrouwen gewoon voorzichtig. Juist vanwege ouders e.d. en soms zelfs vanwege hun werk.

Maar vooral om wat ik eerder ook zei trouwens. Een heel groot deel van het neutrale dateterrein is letterlijk dicht. Hoe wil je dan toch nog enigszins comfortabel daten? Er zijn genoeg verhalen van debiele figuren die meteen op de dot willen. Dan is het toch ergens wel logisch dat je als vrouw er toch wat afstandelijker in gaat? Hoe vaak horen we niet van die horrordateverhalen over afgewezen mannen die de gemiddelde vrouw een hypergame hoer vinden?

Laat me dan maar gewoon het vertrouwen winnen. En bij de een komt dat vroeg, bij de ander laat. It takes two to tango nietwaar? Dan kan ik wel vanalles willen, maar ja, we willen allemaal weleens wat. :)
Ik kan een anderhalve meter date niet bepaald zien als 'er vol voor gaan'. Je zet de date dan zo op dat je bepaalde factoren al tegen je hebt. Aanraking is gewoon heel belangrijk en mijns inziens een van de redenen dat veel gasten afgewezen worden. Ze doen het niet, of doen een creepy poging.

Mijn punt is dus meer dat je jezelf beperkt met deze gedachten om (teveel) rekening met haar te willen houden. Sommige vrouwen zijn inderdaad afstandelijker. Maar dat is niet zozeer jouw zaak, en zegt nog niet meteen dat ze niks wil (tenzij duidelijk uitgesproken). Dat geldt ook voor wat andere mannen denken over vrouwen, of dat ze als hypergame hoer gezien wordt. Allemaal niet relevant. Jouw zaak is om niet te lang te wachten met een move maken als je haar leuk vindt, tenzij ze zelf al aangeeft het echt niet te willen. Ik lees verder niet dat je dat ook doet. Je gaf zelf aan dat de spanning ontbreekt, nou, dat snap ik wel als je buiten in de kou zover van elkaar af staat. Dat bedoel ik met de juiste omstandigheden creëren voor succes.

Wat ik zelf doe, is van tevoren checken hoe zij erin staat. Als zij al aangeeft een date op anderhalve meter te willen, neem ik verder niet meer de moeite. Niet dat ik haar dan niet begrijp, alleen het is dan geen date. Er zijn zat vrouwen die daar wel voor openstaan. Of ik date gewoon even niet.
pi_197609211
Ik zou vragen of de date gezond is en veilig is. Zo ja, gewoon normaal en romantisch daten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2021 14:44:55 ]
pi_197609252
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:44 schreef Amee het volgende:
Ik zou vragen of de date gezond is en veilig is. Zo ja, gewoon normaal en romantisch daten.
Eens!
  zondag 24 januari 2021 @ 14:47:18 #137
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197609257
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Mooie zwarte vrouwen, hoe ontmoet ik deze in omgeving Utrecht? Zijn er evenementen of bijeenkomsten waar ik in contact kan komen met mooie lieve zwarte vrouwen?
Ik zou wel je terminologie iets aanpassen, anders word je ineens wakker met je tolli op het nachtkastje. :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 24 januari 2021 @ 14:48:30 #138
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197609278
quote:
10s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik zou wel je terminologie iets aanpassen, anders word je ineens wakker met je tolli op het nachtkastje. :')
Mooie zwarte vrouwen is niet beledigend. Bovendien ben ik zelf zwart. 😜
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 24 januari 2021 @ 15:09:34 #139
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197609624
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mooie zwarte vrouwen is niet beledigend. Bovendien ben ik zelf zwart. 😜
Jeh, ze mogen elkaar best niggah noemen, altijd erg bijzonder gevonden, want juist dat feit maakt het discriminatie, maar da's een kwestie van perspectief denk ik. :P
De gemiddelde chocoladekleurige vrouw trekt echt een wenkbrauw op als een wittig persoon het woord 'zwart' bezigt. Ik heb er al diverse in de chat gehad, en dat onderwerp is net groene zeep. Maar als je idd dezelfde kleur hebt, heb je daar misschien minder last van :)

Maar.. om je vraag te beantwoorden; ; er zitten er plenty op Tinder en vast ook op de andere apps.. mijn voorlaatste chat was een dame van Cura, en ik heb er nog eentje in mijn likes hier in de buurt, maar die heeft filterfoto's met oortjes en is van origine Keniaans, dus een kroeskoppie met standaard knoophaar. Leuk koppie, tot je het haar eraf haalt :D

Bijeenkomsten ga je de eerste 6 maanden niet vinden denk ik :)

Als je die vraag aan een Yank stelt krijg je : @ the KFC dude! _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 24 januari 2021 @ 20:11:04 #140
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197618277
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jeh, ze mogen elkaar best niggah noemen, altijd erg bijzonder gevonden, want juist dat feit maakt het discriminatie, maar da's een kwestie van perspectief denk ik. :P
De gemiddelde chocoladekleurige vrouw trekt echt een wenkbrauw op als een wittig persoon het woord 'zwart' bezigt. Ik heb er al diverse in de chat gehad, en dat onderwerp is net groene zeep. Maar als je idd dezelfde kleur hebt, heb je daar misschien minder last van :)

Maar.. om je vraag te beantwoorden; ; er zitten er plenty op Tinder en vast ook op de andere apps.. mijn voorlaatste chat was een dame van Cura, en ik heb er nog eentje in mijn likes hier in de buurt, maar die heeft filterfoto's met oortjes en is van origine Keniaans, dus een kroeskoppie met standaard knoophaar. Leuk koppie, tot je het haar eraf haalt :D

Bijeenkomsten ga je de eerste 6 maanden niet vinden denk ik :)

Als je die vraag aan een Yank stelt krijg je : @ the KFC dude! _O-
Hahahahaha de KFC ja :P
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197668325
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:44 schreef Amee het volgende:
Ik zou vragen of de date gezond is en veilig is. Zo ja, gewoon normaal en romantisch daten.
Vergeet de condooms niet!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197669683
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 14:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Vergeet de condooms niet!
Heb je niet nodig op een eerste date 🤪
pi_197669840
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:28 schreef Amee het volgende:

[..]

Heb je niet nodig op een eerste date 🤪
Dat denk je maar...

Ik heb ze wel eens nodig gehad op 1e dates. Maar ik draag inderdaad niet een "I always fuck on the first date" T-shirt... :P

Maar soms loopt het wel zo, dus dan kan je beter voorbereid zijn :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Godshand op 27-01-2021 20:07:01 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197672342
Ik zou een date hebben maar hij heeft vandaag ieta druks op werk en heeft maar 1 ding gezegd. Merk dat ik daar op afknap, weer een man die geen tijd MAAKT. Hij heeft nog tot vrijdag anders zeg ik de date af.
  woensdag 27 januari 2021 @ 19:05:26 #145
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197672612
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:28 schreef Amee het volgende:

[..]

Heb je niet nodig op een eerste date 🤪
Vaker dan je denkt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 27 januari 2021 @ 19:06:28 #146
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197672630
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat denk je maar...

Ik heb ze wel eens nodig gehad op 1e dates. Maar ik draag inderdaad niet een "I always fuck on the first date T-shirt... :P

Maar soms loopt het wel zo, dus dan kan je beter voorbereid zijn :)
"nou moe, dat doe ik normaal echt nooit hoor :@ :@"

Klinkt bekend? :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 27 januari 2021 @ 19:11:34 #147
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_197672710
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:47 schreef Black_Phillip het volgende:
Ik zou een date hebben maar hij heeft vandaag ieta druks op werk en heeft maar 1 ding gezegd. Merk dat ik daar op afknap, weer een man die geen tijd MAAKT. Hij heeft nog tot vrijdag anders zeg ik de date af.
Laatst kwam je hier toch nog vertellen dat je alleen op zoek was naar FwB/Sex, dus waarom zou hij vanalles moeten vertellen als dat de insteek is?
pi_197672745
quote:
6s.gif Op woensdag 27 januari 2021 19:11 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Laatst kwam je hier toch nog vertellen dat je alleen op zoek was naar FwB/Sex, dus waarom zou hij vanalles moeten vertellen als dat de insteek is?
Het gaat allemaal over bevestiging zoeken
  woensdag 27 januari 2021 @ 19:50:39 #149
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197673431
quote:
6s.gif Op woensdag 27 januari 2021 19:11 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Laatst kwam je hier toch nog vertellen dat je alleen op zoek was naar FwB/Sex, dus waarom zou hij vanalles moeten vertellen als dat de insteek is?
same old same old; vrouwen willen net als mannen, gewoon soms effe neuken, maar het mag geen FWB heten, en ook geen ONS, en er moet wel (meer dan 30 cm) diepgang zijn.

Doe je het één keer is het een ONS, daarna is het een FWB, totdat je trouwt.

Slap gezeik om afkortinkjes allemaal :')

Vroeger heette een FWB gewoon een WOP-relatie.

Wippeh, Ontbijteh, Pleiteh.... en tot de volgende jeukaanval :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197673803
Fout
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197674331
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:47 schreef Black_Phillip het volgende:
Ik zou een date hebben maar hij heeft vandaag ieta druks op werk en heeft maar 1 ding gezegd. Merk dat ik daar op afknap, weer een man die geen tijd MAAKT. Hij heeft nog tot vrijdag anders zeg ik de date af.
Dus van jou hoeft hij eigenlijk niet heel veel te verwachten... maar als hij druk is op werk en dus even geen aandacht heeft... ben je geïrriteerd.

Weet je zeker dat het alleen om seks ging?


Zo snap ik dat mannen al die vrouwen maar ingewikkeld vinden.
pi_197674727
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2021 19:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

"nou moe, dat doe ik normaal echt nooit hoor :@ :@"

Klinkt bekend? :+
O-)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197674738
Hoor al die ervaren mannen hier :D
pi_197674803
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dus van jou hoeft hij eigenlijk niet heel veel te verwachten... maar als hij druk is op werk en dus even geen aandacht heeft... ben je geïrriteerd.

Weet je zeker dat het alleen om seks ging?


Zo snap ik dat mannen al die vrouwen maar ingewikkeld vinden.
Als hij leuk is wil ik best meer, al is het wel kort uit.
pi_197674814
Die andere heb ik niet meer gesproken, die deed nul moeite.
pi_197674906
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:50 schreef Black_Phillip het volgende:
Die andere heb ik niet meer gesproken, die deed nul moeite.
Dan heeft hij wat interessanters ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 27 januari 2021 @ 21:23:57 #157
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197675496
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:47 schreef Amee het volgende:
Hoor al die ervaren mannen hier :D
Zie deze vrouw even rolbevestigend bezig zijn _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197676375
Ervaring hebben :')
pi_197676497
Mijn condooms raken altijd over de datum ;(
  woensdag 27 januari 2021 @ 22:08:47 #160
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197676634
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 22:03 schreef Faxie het volgende:
Mijn condooms raken altijd over de datum ;(
Eens per jaar toffe ballonnen en weer een nieuw doosje *O*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197679804
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jeh, ze mogen elkaar best niggah noemen, altijd erg bijzonder gevonden, want juist dat feit maakt het discriminatie, maar da's een kwestie van perspectief denk ik. :P
De gemiddelde chocoladekleurige vrouw trekt echt een wenkbrauw op als een wittig persoon het woord 'zwart' bezigt. Ik heb er al diverse in de chat gehad, en dat onderwerp is net groene zeep. Maar als je idd dezelfde kleur hebt, heb je daar misschien minder last van :)

Maar.. om je vraag te beantwoorden; ; er zitten er plenty op Tinder en vast ook op de andere apps.. mijn voorlaatste chat was een dame van Cura, en ik heb er nog eentje in mijn likes hier in de buurt, maar die heeft filterfoto's met oortjes en is van origine Keniaans, dus een kroeskoppie met standaard knoophaar. Leuk koppie, tot je het haar eraf haalt :D

Bijeenkomsten ga je de eerste 6 maanden niet vinden denk ik :)

Als je die vraag aan een Yank stelt krijg je : @ the KFC dude! _O-
Ik vind de term zwarte vrouwen vooral erg vaag, zeker als je het in de context daten plaatst.
Bedoel, val zelf ook onder de noemer zwarte vrouw al ben ik meer honing/caramel...
Maar zo heb ik weleens een relatie gehad met een Antilliaan en onze culturen botste toch behoorlijk....

Dus waarom @Keep_Walking ben je op zoek naar een zwarte vrouw? Een vrouw uit Saudi Arabië of Curaçao maakt nogal een verschil...
pi_197682028
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 07:02 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik vind de term zwarte vrouwen vooral erg vaag, zeker als je het in de context daten plaatst.
Bedoel, val zelf ook onder de noemer zwarte vrouw al ben ik meer honing/caramel...
Maar zo heb ik weleens een relatie gehad met een Antilliaan en onze culturen botste toch behoorlijk....

Dus waarom @:Keep_Walking ben je op zoek naar een zwarte vrouw? Een vrouw uit Saudi Arabië of Curaçao maakt nogal een verschil...
Jij plakt overal aan vast met zoete praatjes? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 28 januari 2021 @ 11:00:09 #163
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197682070
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:47 schreef Black_Phillip het volgende:
Ik zou een date hebben maar hij heeft vandaag ieta druks op werk en heeft maar 1 ding gezegd. Merk dat ik daar op afknap, weer een man die geen tijd MAAKT. Hij heeft nog tot vrijdag anders zeg ik de date af.
Je bent onzeker.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197682112
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:47 schreef Black_Phillip het volgende:
Ik zou een date hebben maar hij heeft vandaag ieta druks op werk en heeft maar 1 ding gezegd. Merk dat ik daar op afknap, weer een man die geen tijd MAAKT. Hij heeft nog tot vrijdag anders zeg ik de date af.
Als ik het druk heb op het werk dan zeg ik dat en app ik even kort, en dat is ook soms maar 1 of 2 zinnen. Doe rustig en ga geen ultimatums stellen zoals dat ie maar tot vrijdag heeft, dat werkt alleen maar tegen je.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197682139
KeepWalking, ben je zelf nou man of vrouw? Eerst was je op zoeken naar mooie vrouwen omgeving en Utrecht en nu meld je iets dat HIJ niets laat horen. Of moet ik gewoon (nog) meer koffie drinken om het nog te volgen? Of vind je zowel mannen als vrouwen interessant?
pi_197682154
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:47 schreef Black_Phillip het volgende:
Ik zou een date hebben maar hij heeft vandaag ieta druks op werk en heeft maar 1 ding gezegd. Merk dat ik daar op afknap, weer een man die geen tijd MAAKT. Hij heeft nog tot vrijdag anders zeg ik de date af.
Als je zo denkt zal weinig man tijd voor je MAKEN.
pi_197682270
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:04 schreef xFriendx het volgende:
KeepWalking, ben je zelf nou man of vrouw? Eerst was je op zoeken naar mooie vrouwen omgeving en Utrecht en nu meld je iets dat HIJ niets laat horen. Of moet ik gewoon (nog) meer koffie drinken om het nog te volgen? Of vind je zowel mannen als vrouwen interessant?
Op Fok kan alles :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 28 januari 2021 @ 11:21:57 #168
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197682406
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:04 schreef xFriendx het volgende:
KeepWalking, ben je zelf nou man of vrouw? Eerst was je op zoeken naar mooie vrouwen omgeving en Utrecht en nu meld je iets dat HIJ niets laat horen. Of moet ik gewoon (nog) meer koffie drinken om het nog te volgen? Of vind je zowel mannen als vrouwen interessant?
Hij is een typo. Ik ben man en val op vrouwen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197683424
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:04 schreef xFriendx het volgende:
KeepWalking, ben je zelf nou man of vrouw? Eerst was je op zoeken naar mooie vrouwen omgeving en Utrecht en nu meld je iets dat HIJ niets laat horen. Of moet ik gewoon (nog) meer koffie drinken om het nog te volgen? Of vind je zowel mannen als vrouwen interessant?
Volgens mij heb je twee mensen door elkaar gehaald :P
pi_197683444
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zie deze vrouw even rolbevestigend bezig zijn _O_
Iedereen heeft een rol achter zijn naam nodig. Anders verdwaalt men. ;)
pi_197683920
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:24 schreef Amee het volgende:

[..]

Volgens mij heb je twee mensen door elkaar gehaald :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, in een eerdere post vroeg hij naar donkere vrouw in omgeving van Utrecht? En nu las ik dat HIJ (wat dus een typo was) het liet afweten, dus raakte ik even in de war. Maar was dus een typo en alles opgehelderd dus kunnen we weer feesten, zuipen etc *O*
pi_197684245
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:52 schreef xFriendx het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, in een eerdere post vroeg hij naar donkere vrouw in omgeving van Utrecht? En nu las ik dat HIJ (wat dus een typo was) het liet afweten, dus raakte ik even in de war. Maar was dus een typo en alles opgehelderd dus kunnen we weer feesten, zuipen etc *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah zo. Ik dacht dat je Black_Phillip en hem door elkaar haalde :D
pi_197685607
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Jij plakt overal aan vast met zoete praatjes? :P
Duh :D
pi_197685626
Ik heb vandaag date 5 gehad. Laptop mee en een ochtendje bij hem gewerkt,alhoewel er weinig achter de laptops gewerkt is :')

Maar het was weer fijn O+
  donderdag 28 januari 2021 @ 14:39:56 #175
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197685631
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 07:02 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik vind de term zwarte vrouwen vooral erg vaag, zeker als je het in de context daten plaatst.
Bedoel, val zelf ook onder de noemer zwarte vrouw al ben ik meer honing/caramel...
Maar zo heb ik weleens een relatie gehad met een Antilliaan en onze culturen botste toch behoorlijk....

Dus waarom @:Keep_Walking ben je op zoek naar een zwarte exotische vrouw? Een vrouw uit Saudi Arabië of Curaçao maakt nogal een verschil...
Inmiddels zijn we allemaal redelijk gehersenspoeld door dat BLM gezanik, maar ik blijf het wel een beetje bijzonder vinden dat ze het woord zelf dan wel blijven gebruiken om elkaar te duiden, want juist dát maakt het discriminatie in mijn ogen... als je namelijk een witte boon op je romp hebt mag je het Z-woord niet gebruiken, dus wie wordt er dan afgerekend op een kleurverschilletje? Honing/caramel (Asian) heette vroeger eigenlijk 'geel' als ik me niet vergis... dan werd je bij de chinezen aan de kleurtjeskapstok gehangen, en zo had elke bevolkingsgroep wel een bijnaampje, wat niet noodzakelijk negatief wordt gebruikt, maar puur om iemand's afkomst te duiden. Iets waar mensen meestal gewoon trots op zijn.

Ik had laatst een chat met een dame van Curacao, die in NL woont en werkt en een bedrijfje heeft, en die had het almaar over 'wij' en 'ons' in de vorm van 'wij, mensen van Cura, de bruine mensen' die redeneerde én dacht echt compleet vanuit een gemeenschap van zwarte mensen in NL waar zij blijkbaar deel van uitmaakte in haar hoofd... oordelen over NL'ers, afgeven op de maatschappij hier, en toen ik er een beetje op in ging, want ze zat duidelijk te provoceren, kreeg ik me toch een stortvloed aan discriminaatsie-ellende en frustratie over me heen; ik discrimineerde, ik was niks beter dan de rest, ik had ook een hekel aan buitenlandse mensen dit dat blaat... :{ :%
Ik zit je godverdomme te liken :'), zou ik dat doen als ik een schurft aan mensen met een ander kleurtje heb? 8)7 Die was meteen klaar uiteraard, die strijd ga ik echt niet aan..

Ik snap dat hele slavernij spul, en dat dat psychisch erg diep zit, maar we zitten nu in de situatie dat het onbespreekbaar wordt; blanken mogen het er niet over hebben tegen gekleurde medemensch, want dan krijg je je oortjes even gewassen met een frustratie zeepje, en de gekleurde mensch zelf doet dat gewoon lekker wel, want zij zijn de 'slachtoffers' dus dan is het ineens OK, en tevens vinden ze hun eigen 'kleur/cultuur groepje' wel zo lekker, veilig en vertrouwd en willen ze daar helemaal niet vanaf.. er wordt met heel veel verschillende maten gemeten, voornamelijk door henzelf, en dat maakt het heel lastig.

Dat cultuur dingetje is trouwens precies zo'n voorbeeld.. je woont in NL, je claimt NL'se te zijn.. ben je nou een Nederlander die hier woont/werkt/leeft/is opgegroeid en wil je niet dat iemand je onderscheidt, of wil je je graag onderscheiden door je eigen cultuurdingetjes na te leven en bevestig je daarmee dat je liever 'anders' bent, alleen mag niemand dat adresseren? :?

Dat hele dicriminatie gedoe is gewoon een spastische spartelwedstrijd.. als je je gewoon gedraagt als een kaaskop, legt niemand je een strobreed in de weg hier, en als je (een beetje) anders wilt zijn is dat ook prima, dan zeggen we dat je anders bent, maar maak er dan geen probleem van als mensen je ook behandelen als 'anders'.

Ik vind een kleurtje leuk, en mooi, het eventuele verschil in cultuur super interessant (ik ben de mentaliteit en instelling van NL vrouwen behoorlijk beu) maar ik hoef geen verzuurde cultuurfrusti...
Die knakkers die een vrouw in ZO-Azië of Centraal Amerika/Caribs gaan opduikelen zijn echt zo gek nog niet.. alleen persoonlijk vind ik dan dan dat je met je westerse harses beter daar kunt gaan wonen als zo'n vrouw aan onze maatschappij blootstellen, want dat gaat nogal eens niet helemaal goed. :) Sowieso kun je maar op één manier de cultuur en denkwijze van die mensen leren kennen en begrijpen, en dat is niet door de landen-wiki effe te lezen of er 3 keer een maandje in een resort of hotel te gaan zitten en met de bargirls te lullen.

Just my 2 cts. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 28 januari 2021 @ 14:46:34 #176
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197685726
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als ik het druk heb op het werk dan zeg ik dat en app ik even kort, en dat is ook soms maar 1 of 2 zinnen. Doe rustig en ga geen ultimatums stellen zoals dat ie maar tot vrijdag heeft, dat werkt alleen maar tegen je.
Dat was blijkbaar gezegd, alleen nam ze daar geen genoegen mee; hij moest maar gewoon af en toe effe opstaan tijdens zijn bezigheden en naar buiten lopen om een hartje te appen, zodat zij bevestiging kreeg dat er aan haar gedacht werd..

Als iemand aangeeft dat hij/zij bezig is en geen tijd heeft voor een foon en appen en zooi, dan heb je daar gewoon genoegen mee te nemen.. dat appen is geen aangenomen werk ofzo. Werk gaat voor tijdens werktijd, en als je panty in de fik staat, ga je maar lekker in bad zitten ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 28 januari 2021 @ 14:47:41 #177
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197685739
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:26 schreef Amee het volgende:

[..]

Iedereen heeft een rol achter zijn naam nodig. Anders verdwaalt men. ;)
Assumptions :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197687001
Hij geeft me weer aandacht, maar na mijn laatste relatie ben ik allergisch voor ghosten en stilte. Vooral afstraffende stiltes haaaat ik.
  donderdag 28 januari 2021 @ 16:50:50 #179
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197687722
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 16:03 schreef Black_Phillip het volgende:
Hij geeft me weer aandacht, maar na mijn laatste relatie ben ik allergisch voor ghosten en stilte. Vooral afstraffende stiltes haaaat ik.
Projecteer je issues vooral op je potentiële date, dat werkt meestal prima :X

Tip: ga eerst een tijdje aan jezelf werken ipv jezelf steeds met je neus in je eigen shit te duwen en daar een ander mee lastig te vallen. Je weet blijkbaar precies waar de schoen wringt; ga naar de schoenmaker en laat die schoen passend maken zodat je normaal kunt lopen ipv eigenwijs doorstrompelen en uit frustratie modder achter lopende mensen aan te gooien.

Daten gaat echt niet werken als je er zo in staat, want niemand gaat aan al die eisen voldoen en/of zich aanpassen en dat gedrag slikken.. niet voor lang in ieder geval, en dan lopen de ergenis en ellende alleen maar verder op.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197687849
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:39 schreef Brybry het volgende:
Ik heb vandaag date 5 gehad. Laptop mee en een ochtendje bij hem gewerkt,alhoewel er weinig achter de laptops gewerkt is :')

Maar het was weer fijn O+
mazzeltov
pi_197687974
quote:
7s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Just my 2 cts. :)
Herkenbaar. Het gaat echt van niks ineens naar racisme. Zit toch in de cultuur ingebaken lijkt het, dat is toch echt iets wat ze zelf als gemeenschap zullen moeten oplossen ipv maar die kaart iedere keer te trekken.

Dat zie je bij andere culturen helemaal niet.
pi_197688340
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 16:03 schreef Black_Phillip het volgende:
Hij geeft me weer aandacht, maar na mijn laatste relatie ben ik allergisch voor ghosten en stilte. Vooral afstraffende stiltes haaaat ik.
Dit zegt meer over jou dan over hem. Hij straft je helemaal niet af. Je bent gewoon op zoek naar aandacht en als je dat niet 24/7 krijgt, wordt je gelijk paranoïde. Doe normaal, hij is een mens en geen mat waar je overheen kan lopen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 28 januari 2021 @ 17:43:30 #183
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197688582
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 17:04 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Herkenbaar. Het gaat echt van niks ineens naar racisme. Zit toch in de cultuur ingebaken lijkt het, dat is toch echt iets wat ze zelf als gemeenschap zullen moeten oplossen ipv maar die kaart iedere keer te trekken.

Dat zie je bij andere culturen helemaal niet.
Niet in de cultuur, dat is wat je 'oploopt' als je als gekleurd persoon in onze maatschappij opgroeit, en daar kan ik best begrip voor hebben op zich.. ik ontken niet dat discriminatie in heel veel verschillende vormen in onze maatschappij geworteld zit.. het is iets wat er in een aantal generaties uit moet groeien.. net als homosexualiteit.. hoe lang zijn we daar al niet mee bezig? Jongeren vinden het heel normaal, de ouderen kunnen er nog steeds helemaal niks mee.

In andere culturen is dat ook hoor.. wees maar niet bang. Discriminatie kent echt gruwelijk veel vormen..

In zuid-oost Azië is het al honderden jaren zo dat die mensen zich gewoon zien als mindere tegenover een blanke.. daar krijg je toch bijna de tranen van in je ogen als je daar over nadenkt? En dat is niet iets uit het verleden, dat is iets wat nog steeds zo is.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197688664
quote:
7s.gif Op donderdag 28 januari 2021 17:43 schreef Sounddragon het volgende:
Niet in de cultuur, dat is wat je 'oploopt' als je als gekleurd persoon in onze maatschappij opgroeit, en daar kan ik best begrip voor hebben op zich.. ik ontken niet dat discriminatie in heel veel verschillende vormen in onze maatschappij geworteld zit.. het is iets wat er in een aantal generaties uit moet groeien.. net als homosexualiteit.. hoe lang zijn we daar al niet mee bezig? Jongeren vinden het heel normaal, de ouderen kunnen er nog steeds helemaal niks mee.
Dat is onzin. Bron -->> ik heb pigment

Als je overal in aangevallen voelt dan ga je ook een soort van self fulfilling prophecy in waarbij je DENKT dat iemand je racistisch bejegend.
  donderdag 28 januari 2021 @ 17:50:15 #185
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197688690
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 17:48 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat is onzin. Bron -->> ik heb pigment

Als je overal in aangevallen voelt dan ga je ook een soort van self fulfilling prophecy in waarbij je DENKT dat iemand je racistisch bejegend.
True.. en zo blijft het cirkeltje eindeloos rond.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197689124
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 16:03 schreef Black_Phillip het volgende:
Hij geeft me weer aandacht, maar na mijn laatste relatie ben ik allergisch voor ghosten en stilte. Vooral afstraffende stiltes haaaat ik.
Herkenbaar. Vooral als het als een soort machtsmiddel gebruikt wordt. Maar stilte kan ook een bewuste keuze zijn om niet ruzie te maken. Dan hebben ze in feite nog respect voor je!
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197689707
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 17:48 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat is onzin. Bron -->> ik heb pigment

Als je overal in aangevallen voelt dan ga je ook een soort van self fulfilling prophecy in waarbij je DENKT dat iemand je racistisch bejegend.
Dat is wel zo. Ben zelf gekleurd en heb zeker racistische aanvaringen gehad maar die zijn op 1 hand te tellen.

Kan me nog herinneren dat ik met iemand op straat een gesprek had en die was aan het zeiken op allochtonen. Dus ik: Doe ff lekker normaal, je praat tegen een allochtoon.
Ik heb hem serieus moeten uitleggen dat ik onder de noemer allochtoon val omdat mijn vader uit een niet-westers komt....
Dat vond hij zó bizar. Nog nooit zoveel ongeloof in een persoon gezien.
Wat ik me toen realiseerde was eigenlijk heel mooi, deze man is letterlijk kleurenblind :D _O-
pi_197689863
:')
pi_197689940
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 16:03 schreef Black_Phillip het volgende:
Hij geeft me weer aandacht, maar na mijn laatste relatie ben ik allergisch voor ghosten en stilte. Vooral afstraffende stiltes haaaat ik.
Waarom denk je dat hij je afstrafte? Volgens mij had hij gezegd dat hij ging werken....
pi_197690944
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 19:09 schreef Amee het volgende:

[..]

Waarom denk je dat hij je afstrafte? Volgens mij had hij gezegd dat hij ging werken....
Werken is toch wel iets dat meestal gewaardeerd word in een partner :)
pi_197691021
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 19:09 schreef Amee het volgende:

[..]

Waarom denk je dat hij je afstrafte? Volgens mij had hij gezegd dat hij ging werken....
Ik krijg de indruk dat ze dat niet geloofde. "OMG HIJ ZIT BIJ EEN ANDER!", zoiets.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 28 januari 2021 @ 21:31:29 #192
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197693025
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 18:57 schreef Brybry het volgende:

[..]

Dat is wel zo. Ben zelf gekleurd en heb zeker racistische aanvaringen gehad maar die zijn op 1 hand te tellen.

Kan me nog herinneren dat ik met iemand op straat een gesprek had en die was aan het zeiken op allochtonen. Dus ik: Doe ff lekker normaal, je praat tegen een allochtoon.
Ik heb hem serieus moeten uitleggen dat ik onder de noemer allochtoon val omdat mijn vader uit een niet-westers komt....
Dat vond hij zó bizar. Nog nooit zoveel ongeloof in een persoon gezien.
Wat ik me toen realiseerde was eigenlijk heel mooi, deze man is letterlijk kleurenblind :D _O-
Als je hier gewoon geboren en getogen bent, ben je wmb geen allochtoon, en vind ik het ook een beetje raar dat je jezelf dat hoedje opzet. Je moeder is toch ook niet ineens allochtoon omdat ze ermee getrouwd (aanname) is?

Je vader, maar jij niet.. ook al 'heb je zijn bloed' .. biologisch is het hard te maken, maar daar houdt het wel mee op.. Voor mij is een allochtoon iemand die is opgegroeid in een andere cultuur en die zich door zich aan te passen min of meer heeft geïntegreerd in de onze. Je hebt allochtone roots, maar volgens mij ben je zo Nederlands als het maar kan.

Volgens de officiële regels ben je er trouwens wel eentje :P

quote:
De term 'allochtoon' is eind 2016 vervangen door 'persoon met migratieachtergrond'. De definitie is niet veranderd. Iemand met een migratieachtergrond is een persoon van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197698638
quote:
7s.gif Op donderdag 28 januari 2021 21:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als je hier gewoon geboren en getogen bent, ben je wmb geen allochtoon, en vind ik het ook een beetje raar dat je jezelf dat hoedje opzet. Je moeder is toch ook niet ineens allochtoon omdat ze ermee getrouwd (aanname) is?

Je vader, maar jij niet.. ook al 'heb je zijn bloed' .. biologisch is het hard te maken, maar daar houdt het wel mee op.. Voor mij is een allochtoon iemand die is opgegroeid in een andere cultuur en die zich door zich aan te passen min of meer heeft geïntegreerd in de onze. Je hebt allochtone roots, maar volgens mij ben je zo Nederlands als het maar kan.

Volgens de officiële regels ben je er trouwens wel eentje :P
[..]

Zelf zet ik dat hoedje niet op, dat doet de overheid.

Hier een voorbeeld:
Stel je hebt de Nederlanderstraat ,op nummer 1 woont Gerda, op nummer 2 woont Karin. Beide bevallen van een kind. Frits op nummer 1 , Brybry op nummer 2.
Beide kinderen groeien op met AVG, vieren met het gezin Sinterklaas, kinderen gaan dezelfde school, enz enz enz.
En dan zegt de overheid: Jij Brybry, bent geen echte Nederlander. Frits wel.

Idioot gewoon.
Maarja offtopic. Sorry.
pi_197698652
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 08:17 schreef Brybry het volgende:
Maarja offtopic. Sorry.
Prima
pi_197701613
quote:
7s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:39 schreef Sounddragon het volgende:

Ik vind een kleurtje leuk, en mooi, het eventuele verschil in cultuur super interessant (ik ben de mentaliteit en instelling van NL vrouwen behoorlijk beu) maar ik hoef geen verzuurde cultuurfrusti...
Wat is de mentaliteit en instelling van NLse vrouwen dan, als ik vragen mag? Gewoon nieuwsgierig :).

Ik ben wel heel benieuwd wat ik allemaal ga tegenkomen als ik weer ga daten :D ik lijk tot nu toe helemaal niet één type te hebben waar ik op val. Geen voorkeur voor kleurtje, maar ook niet voor "type" qua man/uiterlijkheden o.i.d... ik kan heel verschillende mannen aantrekkelijk vinden.

Hebben jullie qua uiterlijk wel echt een bepaald type waar je op valt?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_197701823
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 11:54 schreef Kirb het volgende:

[..]

Wat is de mentaliteit en instelling van NLse vrouwen dan, als ik vragen mag? Gewoon nieuwsgierig :).

Ik ben wel heel benieuwd wat ik allemaal ga tegenkomen als ik weer ga daten :D ik lijk tot nu toe helemaal niet één type te hebben waar ik op val. Geen voorkeur voor kleurtje, maar ook niet voor "type" qua man/uiterlijkheden o.i.d... ik kan heel verschillende mannen aantrekkelijk vinden.

Hebben jullie qua uiterlijk wel echt een bepaald type waar je op valt?
Nope. Maar liever niet langer en zwaarder dan ik :')
pi_197701858
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 11:54 schreef Kirb het volgende:

[..]

Wat is de mentaliteit en instelling van NLse vrouwen dan, als ik vragen mag? Gewoon nieuwsgierig :).

Ik ben wel heel benieuwd wat ik allemaal ga tegenkomen als ik weer ga daten :D ik lijk tot nu toe helemaal niet één type te hebben waar ik op val. Geen voorkeur voor kleurtje, maar ook niet voor "type" qua man/uiterlijkheden o.i.d... ik kan heel verschillende mannen aantrekkelijk vinden.

Hebben jullie qua uiterlijk wel echt een bepaald type waar je op valt?
Nee, mijn voormalige partners zijn allemaal heel verschillend, wel allemaal werkzaam in dezelfde beroepsgroep _O-
Qua uiterlijk val ik doorgaans direct voor lange mannen, liefst ook wat stevig, dus niet van die lange latten. Maarja, als ik dan naar m'n exen kijk is dat niet helemaal gelukt haha.
pi_197701989
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 11:54 schreef Kirb het volgende:

[..]

Wat is de mentaliteit en instelling van NLse vrouwen dan, als ik vragen mag? Gewoon nieuwsgierig :).

Ik ben wel heel benieuwd wat ik allemaal ga tegenkomen als ik weer ga daten :D ik lijk tot nu toe helemaal niet één type te hebben waar ik op val. Geen voorkeur voor kleurtje, maar ook niet voor "type" qua man/uiterlijkheden o.i.d... ik kan heel verschillende mannen aantrekkelijk vinden.

Hebben jullie qua uiterlijk wel echt een bepaald type waar je op valt?
Ik heb wel een type waar ik graag naar kijk. Doorgaans heel anders dan waar ik daadwerkelijk een relatie mee heb.

Telt dat ook?

Oh en ik date ook altijd in dezelfde beroepsgroep.
O+ Nerds O+
pi_197702084
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik heb wel een type waar ik graag naar kijk. Doorgaans heel anders dan waar ik daadwerkelijk een relatie mee heb.

Telt dat ook?

Oh en ik date ook altijd in dezelfde beroepsgroep.
O+ Nerds O+
:@
  vrijdag 29 januari 2021 @ 13:51:13 #200
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197703402
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 08:17 schreef Brybry het volgende:

[..]

Zelf zet ik dat hoedje niet op, dat doet de overheid.

Hier een voorbeeld:
Stel je hebt de Nederlanderstraat ,op nummer 1 woont Gerda, op nummer 2 woont Karin. Beide bevallen van een kind. Frits op nummer 1 , Brybry op nummer 2.
Beide kinderen groeien op met AVG, vieren met het gezin Sinterklaas, kinderen gaan dezelfde school, enz enz enz.
En dan zegt de overheid: Jij Brybry, bent geen echte Nederlander. Frits wel.

Idioot gewoon.
Maarja offtopic. Sorry.
Ik zie eigenlijk nergens een probleem, en ook niet waarom jij in die verhaal ineens de buitenlander bent en waarom... maar jij leeft die leef, ik niet, dus je zult wel gelijk hebben..
Mijn alleenstaande buurman heeft ook een kleurtje, ik ben er nog niet over uit of hij Indonesische of indochinese voorouders heeft, maar ergens uit die hoek komen zijn ouders wel.. Wmb geen buitenlander, lult platter dan mijn ex-familie, en ik vind echt alleen een kleurtje domweg geen reden voor de titel 'buitenlander'. Als ik mijn ogen dicht doe en ik hoor het niet, ben je wmb gewoon kaas. ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 11:54 schreef Kirb het volgende:

[..]

Wat is de mentaliteit en instelling van NLse vrouwen dan, als ik vragen mag? Gewoon nieuwsgierig :).

Ik ben wel heel benieuwd wat ik allemaal ga tegenkomen als ik weer ga daten :D ik lijk tot nu toe helemaal niet één type te hebben waar ik op val. Geen voorkeur voor kleurtje, maar ook niet voor "type" qua man/uiterlijkheden o.i.d... ik kan heel verschillende mannen aantrekkelijk vinden.

Hebben jullie qua uiterlijk wel echt een bepaald type waar je op valt?
Glad ijs discussie :+ .. iig veeeeeel te veeleisend, zeikerig, twijfelend, onzeker en terughoudend over vanalles en nog wat. Ze willen allemaal een kerel met het uiterlijk van Badr Hari, en het karakter van een juffershondje, perfecte staat van onderhoud, munnie in de bank, je moet precies leuk vinden wat zij leuk vinden, goed geschoold zijn, kunnen typen zonder taalfouten en vooral niet te bijdehand zijn.
Veel te kritisch, en als je dan kijkt wat ze zelf te bieden hebben: een paar semi-opgevoede gameverslaafde kinderen, een ex waar je nooit meer vanaf komt omdat 50/50, een huis waar het meestal een puinzooi is (want ja, kinderen he, jeweettoch), en dan zetten ze ook nog met droge ogen in hun profiel dat ze 'niet zo van het koken zijn' dus het is fijn als jij dat dan zou kunnen. :')

'Buitenlandse' vrouw: oh, hij is leuk, ik wil hem; morgen een bakkie doen? O+

Het groooote verschil: NL-vrouw: de man gaat voor de vrouw en er wordt verwacht dat je echt to hell and back gaat voor er een first koffiedate op 6 meter afstand komt met om de 5 meter een bordje "GEEN FWB EN GEEN ONS" en NUECKEN VANAF DATE 5".
Buitenlandse vrouw: springt bij jou op je rug ipv andersom, en staat na 2 dagen chatten voor je deur met een open mind en een tas vol boodschappen om voor je te gaan koken en je te verwennen om je voor haar te winnen.

Dat ongeveer. moeilijk uitleggen, en er zijn vele nuances, en natuurlijk zijn niet álle NL vrouwen zijn zo, maar in grote lijnen is dat wel waar het op neer komt.
En ik zeg niet dat het dan met die buitenlandse vrouwen meteen klikt en knettert, maar die zijn iig wel bereid om ervoor te gaan zonder dat je er eerst 3 weken aan moeten plukken en peuteren voor er eens iets los zou kunnen gaan komen.. ooit.. misschien.

Ik heb niet één bepaald type.. lang haar, fatsoenlijk figuur en een leuk koppie en je maakt kans. Hoe meer van de standaard afwijkt, hoe groter je kans. Ik ben geen fan van grijze muisjes, ik ga voor de tattoo chick met de Amstaff ipv een keffertje. Ik wil graag een grote bek terug, niet onder de bank zoeken omdat ik weer eens wat verkeerds heb uitgekraamd zonder na te denken :X

Klein, vrouwelijk figuur, leuk koppie, voorkeur voor lang haar, niet-standaard, ruggengraat, mondig en niet bang voor een aanvarinkje zo nu en dan. Dan komen we een heel eind. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')