Bevredigend niet, maar toch ooit wel hilarisch om de beweegredenen van een peuter te horen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:18 schreef Lemijn het volgende:
Wat goed van U.!.
Ik moest lachen om je waarom-vraag Tolstoi. Ik laat me daar soms ook toe verleiden maar ik heb nog nooit een bevredigend antwoord gehad.
Wat goed van U.! Denk je dat die box ook zinvol is als het alleen om poepen gaat? Plassen gaat geweldig goed, poepen gaat toch denk ik tweederde van de tijd nog in de luier, ook als we vijf minuten ervoor nog hebben gezegd dat ie misschien even op het potje moet gaan zitten. En over zes weken begint ie met school...quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:23 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Is drie erger dan twee???? Well, damn.
Hier huilt m’n bijna driejarige ook meer dan de baby, @:pkm.
@:nanuke ik weet niet meer of ik je al had gefeliciteerd, maar bij deze: GEFELICITEERD
U. is zindelijk.In een week. Vanavond krijgt hij z’n diploma en stoppen we met stickers plakken. We kunnen ook al 1-1,5 uur buiten spelen/zijn. Erg fijn.’s Nachts draagt hij wel nog een luier voor de zekerheid. Hij was nachtdroog, maar nu hij weer zoveel melk drinkt voor het slapen gaan weet ik het niet meer zeker.
Ik heb je even een dm gedaan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:17 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Wat goed van U.! Denk je dat die box ook zinvol is als het alleen om poepen gaat? Plassen gaat geweldig goed, poepen gaat toch denk ik tweederde van de tijd nog in de luier, ook als we vijf minuten ervoor nog hebben gezegd dat ie misschien even op het potje moet gaan zitten. En over zes weken begint ie met school...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balen Tolstoi! Hopelijk na een nacht rust alleen nog spierpijn.
mijn vijf-jarige vraagt nog steeds 'waarom'. Die begon er met 3 ook ongeveer mee. Ik word er soms echt staaaaapelgek van...quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:07 schreef minilot het volgende:
Günther liegt al een poosje glashard en heel goed.Ik vind het zowel fascinerend als zorgelijk
De verontwaardigde maar steevast compleet onware 'maar papa/mama zei dat het wél mocht!' hebben we hier ook al een poosje.![]()
Op waarom-vragen krijg ik ondertussen wel gewoon antwoord (althans, ik vind dat voor een net driejarige 'ik MOEST dit gewoon doen' een prima respons want klopt vast ook gewoon), maar waarom-vragen bij de koter vandaan gaat nu wel echt de hele godganse dag door, aaaaargh. Ik kan echt niets doen of zeggen zonder dat Günther om het waarom ervan vraagt en elk antwoord lokt weer een volgende waarom-vraag uit totdat je op een abstract niveau terecht komt waar geen antwoorden meer op te verzinnen zijn. 'Tureluurs' is een understatementMaar enfin, verder niks te klagen want weinig drama, zelden huilen - Günther is best vaak stout maar is daar een combinatie van blij en geniepig bij
Elke dag 100+ keer ruzie zoeken met je grote broer om hem te laten merken dat je er bent en dat je echt niet onder doet voor hem ook al is ie groter en ouderquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:13 schreef aapieannie het volgende:
Het is ook niet makkelijk om een peuter te zijn!
Zoveel informatie elke dag, elke dag even kijken of de regels van de dag ervoor nog gelden.
Elke dag ruzie maken met je tweeling broer om de minion, oke die geld niet voor iedereen natuurlijk..
Ze hebben een super dag op de opvang gehad, grote zus is als batgirl dus de batfamilie is compleet haha!
Ik heb zelf zometeen carnaval bingo van de muziekvereniging. Toch anders zo thuis in je verkleedpak haha!
Lijkt me best handig, zo'n pratende maillot... 'ik heb het een beetje koud, kun je nog een laagje extra aantrekken?'quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:27 schreef Takkie88 het volgende:
In het kader van peuterdrama: ik wil niet deze maillot aan, deze kan niet praten!![]()
![]()
Ze heeft net zolang staan trekken en duwen tot ze de maillot uit had. Een andere maillot was wel goed; “deze kan wel praten”
Wonderlijke wezens die peutersquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:27 schreef Takkie88 het volgende:
In het kader van peuterdrama: ik wil niet deze maillot aan, deze kan niet praten!![]()
![]()
Ze heeft net zolang staan trekken en duwen tot ze de maillot uit had. Een andere maillot was wel goed; “deze kan wel praten”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |