Elke dag 100+ keer ruzie zoeken met je grote broer om hem te laten merken dat je er bent en dat je echt niet onder doet voor hem ook al is ie groter en ouderquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:13 schreef aapieannie het volgende:
Het is ook niet makkelijk om een peuter te zijn!
Zoveel informatie elke dag, elke dag even kijken of de regels van de dag ervoor nog gelden.
Elke dag ruzie maken met je tweeling broer om de minion, oke die geld niet voor iedereen natuurlijk..
Ze hebben een super dag op de opvang gehad, grote zus is als batgirl dus de batfamilie is compleet haha!
Ik heb zelf zometeen carnaval bingo van de muziekvereniging. Toch anders zo thuis in je verkleedpak haha!
Lijkt me best handig, zo'n pratende maillot... 'ik heb het een beetje koud, kun je nog een laagje extra aantrekken?'quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:27 schreef Takkie88 het volgende:
In het kader van peuterdrama: ik wil niet deze maillot aan, deze kan niet praten!![]()
![]()
Ze heeft net zolang staan trekken en duwen tot ze de maillot uit had. Een andere maillot was wel goed; “deze kan wel praten”
Wonderlijke wezens die peutersquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:27 schreef Takkie88 het volgende:
In het kader van peuterdrama: ik wil niet deze maillot aan, deze kan niet praten!![]()
![]()
Ze heeft net zolang staan trekken en duwen tot ze de maillot uit had. Een andere maillot was wel goed; “deze kan wel praten”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |