Toepasselijk, een wc-experience liedjequote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:55 schreef exode het volgende:
Knap van Saar hoor! Juul is nog vergroeid met haar speen in bed dus we laten het nog even zo.
Wel heerlijk al die peuterpraat.
Juul kreeg vorige week een boterham met zuivelspread en kipfilet, dat eet ze op het KDV ook heel vaak. Ze weigerde het te eten want het was de verkeerde kip volgens mevrouw. Mijn vriendin at op dat moment exact hetzelfde dus die zei 'Nou Juul het is erg lekker hoor, mama eet het wel op'. Je zag Juul even nadenken en toen gaf ze haar boterham aan vriendin en zei 'Dan eet jij deze op mama, Juul wilt niet'![]()
![]()
![]()
Ik zing als Juul een poepbroek heeft heel vaak 'pannekoek pannekoek, pannekoek in je onderbroek!' en dat zingt zij nu dus als ze een poepluier heeft. Echt het is behoorlijk wat entertainment zo'n kind.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:55 schreef exode het volgende:
Knap van Saar hoor! Juul is nog vergroeid met haar speen in bed dus we laten het nog even zo.
Wel heerlijk al die peuterpraat.
Juul kreeg vorige week een boterham met zuivelspread en kipfilet, dat eet ze op het KDV ook heel vaak. Ze weigerde het te eten want het was de verkeerde kip volgens mevrouw. Mijn vriendin at op dat moment exact hetzelfde dus die zei 'Nou Juul het is erg lekker hoor, mama eet het wel op'. Je zag Juul even nadenken en toen gaf ze haar boterham aan vriendin en zei 'Dan eet jij deze op mama, Juul wilt niet'![]()
![]()
![]()
Ik zing als Juul een poepbroek heeft heel vaak 'pannekoek pannekoek, pannekoek in je onderbroek!' en dat zingt zij nu dus als ze een poepluier heeft. Echt het is behoorlijk wat entertainment zo'n kind.
Goed bedachtquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Toepasselijk, een wc-experience liedje![]()
Hier kwam er vandaag een willekeurig "mama ik wil naar specsavers, tweede gratis bril kopen"kleine spons
Heerlijk kindquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:40 schreef NicolasJoy het volgende:
Geen foto's op DFD, dan maar een DFD? :0
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Pretletter is het!quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:46 schreef Takkie88 het volgende:
@:NJ: Wat een heerlijk boevig hoofd heeft S!![]()
Zindelijkheidstraining verloopt best goed. Bijna alle plasjes gaan op het potje. Alleen onze eigenwijze peuter weigert een onderbroek. Ze huilt en schreeuwt alles bij elkaar als ze er 1 aankrijgt. Dus nu heeft ze alleen een maillot over haar billen heenlijkt mij niet lekker zitten...
Iemand een tip hoe ik haar laat wennen aan een onderbroek?
Tijdens het spelen is ze nu steeds vaker zelfverzonnen liedjes aan het zingen, zo grappig. En ze vertelt ondertussen hele verhalen. Thuisquarantaine is met Sofie gelukkig heel goed uit te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:19 schreef PKM het volgende:
Haha @:NicolasJoy zo herkenbaar.
Banaan beeld steeds vaker uit wat hij doet. Hij stuurt zijn auto, deur open/dicht, toeter drukken, auto aan (want electrische auto).
En wat me ook deed gieren van het lachen was hoe hij net als Poffertje als ze moe is, zijn hoofd in mijn borst ging begraven.![]()
Hij is zelf ook een lieve poppenpapa
De spelletjes worden steeds leuker, herkenbaarder, 'echter'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, Banaan wilde weer even een poffertje zijn.![]()
Wat een geluk straalt hij uit met de draagzak!![]()
@Tink89 Banaan deed ook nauwelijks meer een dutje toen ik aan het eind van mijn zwangerschap was. Klote, zeker in jouw situatie.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:09 schreef Tink89 het volgende:
Prul mag zelf haar onderbroek kiezen 's ochtends en we hebben nogal wat opties. Met print, effen, boxer, van katoen of wat meer badstof... Het idee dat ze iets te zeggen heeft, helpt hier wel. Doe ik met de rest van de kleding (en broodbeleg enzo) ook: twee opties, ze mag zelf kiezen. En dat scheelt ontzettend veel strijd. Misschien helpt zoiets?
Wij hebben weer een 'ik wil niet slapen in de middag-fase'. Daar ben ik met ruim 31 weken zwanger wel een beetje klaar mee. Ik heb zelf m'n rustmomentje nodig, maar de jongedame 'isse niette moe mama'. Ze gaat wel gewoon naar bed, maar trekt dan haar slaapzak uit en gaat vervolgens zitten spelen tot ze het koud heeft. De draak...
B en Juul slapen normaal rond 19:00, uiterlijk 19:30. B slaapt dan tot een uur of 07:30 met uitschieters naar 08:00.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:12 schreef aapieannie het volgende:
Rond die tijd is hier alles vaak ook nog wakker. Ze liggen wel in bed, maar Jeremy ligt vaak nog te zingen en Kaylee ligt nog lang te lezen. Door de weeks worden zij wakker van mijn wekker en in het weekend slapen ze wel langer!
Wij zijn allebei ook avond/nacht mensen dus het verbaasd me niks haha.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:24 schreef exode het volgende:
[..]
B en Juul slapen normaal rond 19:00, uiterlijk 19:30. B slaapt dan tot een uur of 07:30 met uitschieters naar 08:00.
Juul slaapt eigenlijk altijd minstens 12 uur 's nachts. Nu tikt ze de 11 uur niet eens aan. Je ziet haar aan het einde van de middag ook instorten. Ze slaapt 's middag 1,5 tot 2 uur, maar ook als we die inkorten of overslaan, slaapt ze ineens zo laat 's avonds.
Het is vast een fase en ik ben vooral blij dat B zo'n vaste slaper is, die wordt niet eens wakker als Juul om 06:30 luidkeels verkondigd dat ze wakker is.
Presies dat zingen wat mars doet, doet Jeremy ook. Al zit hij al ogen wrijvend in zijn stoel. Eerst zingen en dan slapen..ik vind het een fijnere manier van prikkels verwerken dan huilen haha!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:38 schreef Malteser het volgende:
voor alle lieve foto’s van de peuters.
Mars ligt vaak nog een tijdje te zingen in bed en valt dan in slaap. Ongeacht hoe moe hij is, er wordt eerst gezongen.
Zijn broer slaapt zodra hij zijn kussen raakt, zo grappig die verschillen.
Wat knap dat ze al zoveel op de pot/wc plassen Aapie! Wij zijn er nog niet actief mee, Mars gaat ‘s avonds op de wc voor hij in bad gaat, dan komt er meestal een plas. Maar verder laat ik het voorlopig zo. Twix was van de ene op de andere dag zindelijk, ik hoop op herhaling.
Adrian, waarom de rellen? Wil hij niet naar bed? Of is hij dan zo moe dat er niks meer goed is?
Hij wil niet slapen en zegt (schreeuwt / krijst) dat hij niet kan slapen en dat ie pas gaat slapen als ie 5 jaar isquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:38 schreef Malteser het volgende:
voor alle lieve foto’s van de peuters.
Mars ligt vaak nog een tijdje te zingen in bed en valt dan in slaap. Ongeacht hoe moe hij is, er wordt eerst gezongen.
Zijn broer slaapt zodra hij zijn kussen raakt, zo grappig die verschillen.
Wat knap dat ze al zoveel op de pot/wc plassen Aapie! Wij zijn er nog niet actief mee, Mars gaat ‘s avonds op de wc voor hij in bad gaat, dan komt er meestal een plas. Maar verder laat ik het voorlopig zo. Twix was van de ene op de andere dag zindelijk, ik hoop op herhaling.
Adrian, waarom de rellen? Wil hij niet naar bed? Of is hij dan zo moe dat er niks meer goed is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |