SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moest lachenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit reclame voor Oxfam Novib?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Allemaal bitterballen op het dorpsplein, greatest show on Earth![]()
Die bips kun je ook een tomatenkwekerij op beginnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit doet het blijkbaar goed in Brazilië.
Uit Ermelo toch?? Meen dat ergens opgevangen te hebben...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je verstaat er evenveel van.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Uit Ermelo toch?? Meen dat ergens opgevangen te hebben...
Vet hè, zou je dit nog durven?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is nog altijd the greatest show on earth.
Wat een losers johquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nou daar heb ik wel gereden vroeger, ooit eens met de motor op de boot geweest. Op madsunday kun je het “circuit” op.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet hè, zou je dit nog durven?
Droom van een maatje van me om daar te rijden nog eens.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou daar heb ik wel gereden vroeger, ooit eens met de motor op de boot geweest. Op madsunday kun je het “circuit” op.
'hezbollah, hezbollah'quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je daar voluit gaat heb je wel een deadwish hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Droom van een maatje van me om daar te rijden nog eens.
Ex van danste me ook altijd zo boven een bierflesje, ook op gezinsverjaardagenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'hezbollah, hezbollah'
Bijzondere lyrics wel ...
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Nieuwe voorzet positie vanuit Biden:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet dat ik SBS6 kijk maar zoek een mooi plaatje op YouTube en stond toevallig op.
Help mij eens aan goede muziek.
Ok omdat jij het bent, kies maar?quote:
Moeten hun eigen shit maar opruimen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even BBC nieuws kijken. Die hebben vandaag een recorddag qua doden
Hoi Liesjequote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
Wil iemand mij even helpen? Om te testen? Wel graag kindvriendelijk.
Kan iemand dit voor me invullen?
Naam kabouter
Deze kabouter is van:
Vertel wat over deze kabouter
Deze kabouter wil graag reizen naar:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
Wil iemand mij even helpen? Om te testen? Wel graag kindvriendelijk.
Kan iemand dit voor me invullen?
Naam kabouter : Wesley
Deze kabouter is van: Jonas Geirnaert
Vertel wat over deze kabouter : Turbo Turbo
Deze kabouter wil graag reizen naar:
ik wilde zeggen de tetten van Erika van Tielen
Spanje
Nee je mag het zelf weten maar het moet ook geschikt zijn voor kinderen om te lezen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoi Liesje
Hoe bedoel je?
Als een kind invullen? Welke leeftijd?
Snap er geen zak vanquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee je mag het zelf weten maar het moet ook geschikt zijn voor kinderen om te lezen.
kabouter Wesley is van Jonas Geirnaertquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks!
Mag ik bij naar Frantic invullen?
Okay.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kabouter Wesley is van Jonas Geirnaert![]()
dan pas.. :/quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Oeh misschien toch avondklok vanaf half 9.
ik hoop gewoon vanaf 18:00 ofzo..quote:
quote:Bruls wilde niet ingaan op of dat bijvoorbeeld betekent dat hondenbezitters hun huisdier 's avonds niet meer uit zouden mogen laten.
ik zou niet weten waarom, na werktijd (iig voor gros van mensen) dus heb je niks op straat te zoeken, behalve hele goeie reden..quote:
Geloof dat ze ebola zingtquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'hezbollah, hezbollah'
Bijzondere lyrics wel ...
Oeeeh heb je hem al gehadquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Last van mijn arm. gister na vaccineren niets aan de hand werd net wakker als of er beton aan hangt
Ja gisterenquote:
ah, je voelt de nanochipsquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Last van mijn arm. gister na vaccineren niets aan de hand werd net wakker als of er beton aan hangt
vanwaar opeens dat extra half uur?quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
De avondklok in Nederland gaat mogelijk gelden tussen 20.30 en 4.30 uur en zal vanaf vrijdag worden ingesteld. Zonder geldige reden mag iemand tussen die tijden niet naar buiten, melden ingewijden dinsdagavond aan onder meer NOS en RTL Nieuws.
https://www.nu.nl/faceboo(...)kc5dbPaYqhvY7srsE3XU
Merken wij niks van als fokkers
Voor alle mensen die tot 20:00 werken. Denk ik.quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vanwaar opeens dat extra half uur?
Zeer benieuwd hoe vaak ik aan de kant wordt gezetquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
De avondklok in Nederland gaat mogelijk gelden tussen 20.30 en 4.30 uur en zal vanaf vrijdag worden ingesteld. Zonder geldige reden mag iemand tussen die tijden niet naar buiten, melden ingewijden dinsdagavond aan onder meer NOS en RTL Nieuws.
https://www.nu.nl/faceboo(...)kc5dbPaYqhvY7srsE3XU
Merken wij niks van als fokkers
ja 8 uur is wel wat krap na werk. Het gaat blijkbaar het meeste om de jeugd die toch nog steeds bij elkaar op bezoek blijft gaanquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vanwaar opeens dat extra half uur?
Ze kunnen op afstand scannen dat jij al die chips in je arm hebtquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zeer benieuwd hoe vaak ik aan de kant wordt gezet
als dat dezelfde groep is als die met oud en nieuw geen vuurwerk mocht afsteken dan gaat ok dit falenquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 8 uur is wel wat krap na werk. Het gaat blijkbaar het meeste om de jeugd die toch nog steeds bij elkaar op bezoek blijft gaan
nooit natuurlijk, jij staat op de scanners als "geherprogrammeerd" nuquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zeer benieuwd hoe vaak ik aan de kant wordt gezet
quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nooit natuurlijk, jij staat op de scanners als "geherprogrammeerd" nu
Nee je moet nog even drie weken wachten tot ze de tweede gehad heeftquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nooit natuurlijk, jij staat op de scanners als "geherprogrammeerd" nu
spannendquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]ben toch benieuwd na elke avonddienst..
quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spannend
Jij bent mooi ons KSC proefkonijn
als er nu een extra arm uit je hoofd groeit dan is dat reden genoeg om nog ff op een verbeterde variant te wachtenquote:
Maar wij krijgen sowieso een andere versie.quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als er nu een extra arm uit je hoofd groeit dan is dat reden genoeg om nog ff op een verbeterde variant te wachten
Was het een onsteking eerder ofzo? Of weet je niet wat er aan de hand is?quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaMaar weer begonnen met oogsruppels.
Zit er dan niet toch iets in of beschadigt?quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaMaar weer begonnen met oogdruppels.
ben eerder bang voor extra beenquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als er nu een extra arm uit je hoofd groeit dan is dat reden genoeg om nog ff op een verbeterde variant te wachten
klopt, die met Bill Gates z'n nanochipsquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar wij krijgen sowieso een andere versie.
Nee, ik heb iets in mijn oog gekregen. Maar dat is al ruim een maand geleden en ik heb al weken nergens last van.quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was het een onsteking eerder ofzo? Of weet je niet wat er aan de hand is?
Ach, het is niet alsof er alternatieven zijn.quote:
ja, moet je allemaal nieuwe broeken kopenquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ben eerder bang voor extra been
Komt dta been aan de voorkant, zijkant of achterkant?quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, moet je allemaal nieuwe broeken kopen
Daar heeft de dokter naar gekeken en dat was niet zo, op een klein krasje na wat geen kwaad kon. Ik denk dat mijn oog vannacht gewoon erg droog was en daarom weer is geen irriteren.quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit er dan niet toch iets in of beschadigt?
quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb iets in mijn oog gekregen. Maar dat is al ruim een maand geleden en ik heb al weken nergens last van.
oei dat is minderquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heeft de dokter naar gekeken en dat was niet zo, op een klein krasje na wat geen kwaad kon. Ik denk dat mijn oog vannacht gewoon erg droog was en daarom weer is geen irriteren.
Beetje irritant wel.
Jawel, netflixen, skiën, boek lezen, zoveel betere optiesquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, het is niet alsof er alternatieven zijn.
Met 3 benen sta je wel een stuk stabieler.Lijkt me wel relaxt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt dta been aan de voorkant, zijkant of achterkant?
Bill Gates nanochips. Dan loop je dus om de haverklap vast en moet je jezelf resettenquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, die met Bill Gates z'n nanochips
Of misschien wel het "Janssen" vaccin, klinkt ook betrouwbaar
De opties skiën is hier niet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, netflixen, skiën, boek lezen, zoveel betere opties
ze heeft het maanden anders prima zonder werk gedaan andersquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, het is niet alsof er alternatieven zijn.
klopt, en telkens "updates" waarna er weer iets anders vastlooptquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bill Gates nanochips. Dan loop je dus om de haverklap vast en moet je jezelf resetten
Maak je dan ook zo'n leuk opstarttoontje als je wakker wordt?quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bill Gates nanochips. Dan loop je dus om de haverklap vast en moet je jezelf resetten
Straks horen we constant dat windows geluid om ons heenquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeren mogen ook niet nuquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De opties skiën is hier niet.
Wat een hoerenweer weer.
Hardlopen, wandelen, fietsen? Als het weer ok is dan..quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De opties skiën is hier niet.
Wat een hoerenweer weer.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maak je dan ook zo'n leuk opstarttoontje als je wakker wordt?
Van Janssen en Janssen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, die met Bill Gates z'n nanochips
Of misschien wel het "Janssen" vaccin, klinkt ook betrouwbaar
quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als je iets niet weet, verschijnt dat paperclipje.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Straks horen we constant dat windows geluid om ons heen
Clippyquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als je iets niet weet, verschijnt dat paperclipje.
Ik vind dat gloryhole hoeren prima kunnenquote:
In België mag je tenminste nog 1 knuffelcontact.quote:
maar het weer is niet okequote:Op woensdag 20 januari 2021 08:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hardlopen, wandelen, fietsen? Als het weer ok is dan..
typisch Belgisch dat welquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In België mag je tenminste nog 1 knuffelcontact.
[..]
En wij mogen straks nog maar 1 gast thuis.quote:
Denk dat ze die in de persconferentie ook gaan noemen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind dat gloryhole hoeren prima kunnen
quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En wij mogen straks nog maar 1 gast thuis.
Wel handig. Hoef ik voor mn verjaardag maar weinig gebak in te kopen
Nou vooruit, dan maken we er 21:00 tot 4:30 vanquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:08 schreef IJsdraakje het volgende:
20.30 tot 04.30, dan red ik het precies niet met m'n sport. So sad.
Dat wordt weer hardlopen.
NOOOOOOOOOquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]Of je krijgt een week lang steeds één persoon op bezoek..
quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan maken we er 21:00 tot 4:30 van
Hmm, rolluiken naar beneden en de bel uitzetten dan maar.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]Of je krijgt een week lang steeds één persoon op bezoek..
Dat zou ik echt geweldig vinden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze die in de persconferentie ook gaan noemen.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, rolluiken naar beneden en de bel uitzetten dan maar.
Van mij mogen ze die avondklok meteen invoeren.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ik er braaf naar luister, betekent niet dat ik niet mag mopperen.
Pehehehehequote:Joe Exotic ontbreekt ook op de lijst. De excentrieke hoofdrolspeler uit de Netflix-serie Tiger King zit vast vanwege onder meer dierenmishandeling. Zijn juridische team voerde de afgelopen maanden campagne om hem vrij te krijgen, maar dat is dus niet gelukt.
Voor mij zou er ook niks veranderen als ze dat hier doen. Dan nodig ik vrienden gewoon uit voor lunch in het weekend ipv diner.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor mij gaat er echt praktisch niets veranderen met een avondklok en striktere regels . Moet een uurtje eerder gaan sporten, that’s it.
Liever niet vanavond, dit is m'n laatste compleet vrije avond dan voorlopig.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze die avondklok meteen invoeren.
Ik lag gisteravond net in bed toen er om 22:30 nog iemand foldertjes door mn brievenbus ging rammen. Ik schrok me kapot![]()
Voor mij ook niet. Ik verwacht niet dat die avondklok maanden gaat duren. Anders krijg ik wel van het werk een brief mee dat ik s avonds nog onderweg mag zijnquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor mij gaat er echt praktisch niets veranderen met een avondklok en striktere regels . Moet een uurtje eerder gaan sporten, that’s it.
die vent werd toch ook van moord verdacht?quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehehe
https://nos.nl/artikel/23(...)zelf-en-familie.html
Joe Exoticquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehehe
https://nos.nl/artikel/23(...)zelf-en-familie.html
Ja, maar daar is 'ie geloof ik niet op veroordeeld verder.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die vent werd toch ook van moord verdacht?
Ik moest lachen dat 'ie er überhaupt in stond.quote:
Zaterdag kan ik wel, zondag nietquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor mij zou er ook niks veranderen als ze dat hier doen. Dan nodig ik vrienden gewoon uit voor lunch in het weekend ipv diner.
ik vind het zijn van een complete mafklapper al reden genoeg om hem achter de tralies te zettenquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar daar is 'ie geloof ik niet op veroordeeld verder.
Ok, staat genoteerdquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zaterdag kan ik wel, zondag niet
Nah, je kan best complete mafklapper zijn zonder de wet te overtreden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind het zijn van een complete mafklapper al reden genoeg om hem achter de tralies te zetten
Ja, eens.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:16 schreef gianni61 het volgende:
Toch vind ik het raar dat iemand op zn laatste dag zomaar nog even 70 man vrij mag spreken
Eensquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:16 schreef gianni61 het volgende:
Toch vind ik het raar dat iemand op zn laatste dag zomaar nog even 70 man vrij mag spreken
doen de meeste toch wel las ik?quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:16 schreef gianni61 het volgende:
Wat staat er op het menu?quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor mij zou er ook niks veranderen als ze dat hier doen. Dan nodig ik vrienden gewoon uit voor lunch in het weekend ipv diner.
quote:Dwayne Michael Carter Jr. – President Trump granted a full pardon to Dwayne Michael Carter Jr., also known as “Lil Wayne.” Mr. Carter pled guilty to possession of a firearm and ammunition by a convicted felon, owing to a conviction over 10 years ago. Brett Berish of Sovereign Brands, who supports a pardon for Mr. Carter, describes him as “trustworthy, kind-hearted and generous.” Mr. Carter has exhibited this generosity through commitment to a variety of charities, including donations to research hospitals and a host of foodbanks. Deion Sanders, who also wrote in support of this pardon, calls Mr. Wayne “a provider for his family, a friend to many, a man of faith, a natural giver to the less fortunate, a waymaker, [and] a game changer.”
ja, maar vreemd is het toch.quote:
wow, ik zou iets dergelijks niet snel met een rapper matchenquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, ik zou iets dergelijks niet snel met een rapper matchen
typisch Amerikaans exemplaar van het fenomeen "rappert"quote:
a provider for his family, a friend to many, a man of faith, a natural giver to the less fortunate, a waymaker, [and] a game changerquote:
Dat kan toch kloppen allemaal ?:Pquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
a provider for his family, a friend to many, a man of faith, a natural giver to the less fortunate, a waymaker, [and] a game changer
Natuurlijk, de meeste criminelen zorgen heel goed voor hun gezinquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kan toch kloppen allemaal ?:P
ik weet niet waar die voor is veroordeeld maar hij verdiend genoeg geld dus hij zal vast wel voor zijn gezin zorgen jaquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Natuurlijk, de meeste criminelen zorgen heel goed voor hun gezin
quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kan toch kloppen allemaal ?:P
Zelfs ik weet nog dat dit Easy E isquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das een tekening en geen lil wayne
ah nou geen lil waynequote:Op woensdag 20 januari 2021 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zelfs ik weet nog dat dit Easy E is
Weet niet waarom je daar voor zou kiezenquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mag je een pardon van Trump ook weigeren? Dat je aangeeft dat je liever gewoon je straf uitzit.
Is dat niet die film met Emma Stone?quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zelfs ik weet nog dat dit Easy E is
wel een typische rappert posequote:Op woensdag 20 januari 2021 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das een tekening en geen lil wayne
Emma Stone, is die van Harry Potter?quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat niet die film met Emma Stone?
nee, dat is Easy Aquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat niet die film met Emma Stone?
ja, die jaquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Emma Stone, is die van Harry Potter?
op loopafstand? of ga je weer racen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:31 schreef bitterbal het volgende:
zo weer een dag door bankzaken heen worstelen
Wat moet je gaan doen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:31 schreef bitterbal het volgende:
zo weer een dag door bankzaken heen worstelen
mensen bellen of ze al een afspraak hebben met grofvuil om hun oude bank op te halen zodat ze met ons hun afspraak kunnen nakomen en hun bank kunnen komen ophalen en het resterende bedrag kunnen overmakenquote:
Benenwagenquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op loopafstand? of ga je weer racen?
zo zo buda gisteren vrijquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:37 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 19-01-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 121 Budapestenaar
02 120 UitStraling
02 120 Karzai
04 119 gianni61
05 113 IJsdraakje
06 102 FranticDJ
07 096 dud0r
08 080 CherryLips
09 079 bitterbal
10 063 Amarantha
11 061 Dr_Flash
12 059 Lospedrosa
13 058 Citizen.Erased
14 048 kwiwi
15 046 LTVDK
16 042 Koen66
17 040 Jacquelinehasselbaink
18 021 DerRabbit
19 019 Bomenverzameling
19 019 m1st1g
21 018 EttovanBelgie
22 016 Haags
23 013 Ygritte
24 011 mschol
25 009 Muck
26 007 liesje1979
27 006 christmastsunami
28 005 Modus
29 003 aloa
29 003 Solotovski
29 003 Fogel
32 001 Jimbo
klik hier voor meer stats
geen geestverruimende middelen voor jou meer.quote:
Ja maar koffie.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen geestverruimende middelen voor jou meer.
Water kun je krijgenquote:
Mwehehehequote:Op woensdag 20 januari 2021 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Voortaan dus in de bomen kijken buiten
quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Voortaan dus in de bomen kijken buiten
Hee lekker dingquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:55 schreef Solotovski het volgende:
Heeeeeeeeey goedemorgen lieverds en uitstraling
nee zo stoer is hij nietquote:
Haaaai poppedijntjequote:
je kijkt geen eens star wars dus dat weet je nietquote:
Dikkie Dikquote:
Mijn kantoorhumor heb ik achter mij gelaten in 2020.quote:
Komt dat omdat je nog niet op kantoor bent geweest in 2021quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn kantoorhumor heb ik achter mij gelaten in 2020.
Ja gaat goed, en met u?
Toen was haags nog jongquote:Op woensdag 20 januari 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Kantoorhumor is dan ook wel erg 90s.
Haags is nog steeds een jong ventje, terwijl ik altijd het idee heb dat die al tegen zijn midlifecrisis aanschurktquote:
Zo voelt het wel soms jaquote:Op woensdag 20 januari 2021 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haags is nog steeds een jong ventje, terwijl ik altijd het idee heb dat die al tegen zijn midlifecrisis aanschurkt
Ja volgens mij is die zo'n beetje de jongste hierquote:Op woensdag 20 januari 2021 09:28 schreef FranticDJ het volgende:
Haasg is fysiek nog jonger dan ik afaik
Nee toch? Toch?quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij is die zo'n beetje de jongste hier
Ik heb laatst gewoon lekker classic een Easpak gekochtquote:Op woensdag 20 januari 2021 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
Nieuwe missierugzak zoeken
zonder borst en heup banden.
Wacht wat?quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij is die zo'n beetje de jongste hier
Ja het zal Eastpak / The North Face worden met een losse regen cover.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb laatst gewoon lekker classic een Easpak gekochtAlvast voor het geval dat we ooit weer op vakantie mogen
Beide konijnen iirc.quote:
Daarvan vermoed ik dat die ongeveer hetzelfde bouwjaar heeft als wij, niet flink jonger of ouder iig.quote:
34 bijna.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is uw leeftijd trouwens? In de range 20-30 ?
Smooth.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is uw leeftijd trouwens? In de range 20-30 ?
You sweet summer child.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb laatst gewoon lekker classic een Easpak gekochtAlvast voor het geval dat we ooit weer op vakantie mogen
Rock al meer dan 10 jaar dezelfde eastpakquote:Op woensdag 20 januari 2021 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja het zal Eastpak / The North Face worden met een losse regen cover.
Same. Al wordt 'ie wel wat crusty.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Rock al meer dan 10 jaar dezelfde eastpak
Wattesquote:Op woensdag 20 januari 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same. Al wordt 'ie wel wat crusty.
Er zitten van die antislipstukken op, die laten los. Overal knalpaarse velletjes.quote:
Al het geld voor de nieuwe rugzak naar drugsquote:Op woensdag 20 januari 2021 09:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoop doet levenquote:
Na 20 jaar zijn de ritsen uitgelubberd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hihahoquote:Op woensdag 20 januari 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al het geld voor de nieuwe rugzak naar drugs
Hm, die heb ik er niet eens op zittenquote:Op woensdag 20 januari 2021 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zitten van die antislipstukken op, die laten los. Overal knalpaarse velletjes.
Oh, zoveel zwaars heb ik er nooit in, dus m'n ritsen vallen mee.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Na 20 jaar zijn de ritsen uitgelubberd.
De hengsels zijn allebei door een zadelmaker terug vast gezet (komt nooit meer los denk ik) maar idd wat @:ijsdraakje zegt crusty
ja middelbare school hequote:Op woensdag 20 januari 2021 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, zoveel zwaars heb ik er nooit in, dus m'n ritsen vallen mee.
Is nu m'n sporttas geworden.
Ooh, dat valt mee.quote:
Ja, de rugtas die ik toen had, heeft de 6 jaar zeulen niet overleefd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja middelbare school hedagen van 9 lesuren met moeilijk veel boeken.
Ik flikkerde toen gewoon al mijn boeken in een kluisjequote:Op woensdag 20 januari 2021 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja middelbare school hedagen van 9 lesuren met moeilijk veel boeken.
Ik ookquote:
Mijn kluisje was in een ander gebouw, dus geen tijd om heen te rennen buiten de middagpauze.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik flikkerde toen gewoon al mijn boeken in een kluisje
Ik ook, maar moest wel 2x per dag minimaal 45 minuten fietsenquote:Op woensdag 20 januari 2021 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik flikkerde toen gewoon al mijn boeken in een kluisje
Ik had nooit een kluisje, ik sleepte gewoon alles mee.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn kluisje was in een ander gebouw, dus geen tijd om heen te rennen buiten de middagpauze.
Zodra ik naar huis ging gingen ook de meeste boeken weer in de kluisquote:Op woensdag 20 januari 2021 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook, maar moest wel 2x per dag minimaal 45 minuten fietsen
Op zijn mooist dus.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarvan vermoed ik dat die ongeveer hetzelfde bouwjaar heeft als wij, niet flink jonger of ouder iig.
[..]
34 bijna.
wil je een doekje om het slijm van je kin te vegen?quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
wil je een doekje om het slijm van je kin te vegen?
Je hebt geluk dat @bitterbal er nu niet is ...quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
60 procent van de vrouwen is dan al wel een treinongeluk.
Mijn kluisje was al in gebruik door een ander, dus er lagen allemaal spullen in. Was er zo'n kut geweest die haar sleutel kwijt was, had een nieuwe sleutel gekregen, had ondertussen de oude weer gevonden, moest die toen inleveren maar had de reservesleutel gehouden want die dacht 'oh handig twee kluisjes!' En die had allemaal dure kleren in dat kluisje gepropt. Ik had een beetje vage vrienden en die hebben die kleren meegenomen want het was wel mooi spul. Heeft die kutschool dat meisje mijn telefoonnummer gegeven om het zelf uit te zoeken, dus die kut belde mij en schold me helemaal de huid vol.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn kluisje was in een ander gebouw, dus geen tijd om heen te rennen buiten de middagpauze.
die valt toch bij de andere 40%?quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat @:bitterbal er nu niet is ...
Ja, nee, dat ging niet, want teringlading huiswerk altijd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodra ik naar huis ging gingen ook de meeste boeken weer in de kluis
Ik heb het idee dat ik echt nooit huiswerk had, of het was zo simpel dat het tijdens de les al klaar wasquote:Op woensdag 20 januari 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, dat ging niet, want teringlading huiswerk altijd.
Oh wauw.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn kluisje was al in gebruik door een ander, dus er lagen allemaal spullen in. Was er zo'n kut geweest die haar sleutel kwijt was, had een nieuwe sleutel gekregen, had ondertussen de oude weer gevonden, moest die toen inleveren maar had de reservesleutel gehouden want die dacht 'oh handig twee kluisjes!' En die had allemaal dure kleren in dat kluisje gepropt. Ik had een beetje vage vrienden en die hebben die kleren meegenomen want het was wel mooi spul. Heeft die kutschool dat meisje mijn telefoonnummer gegeven om het zelf uit te zoeken, dus die kut belde mij en schold me helemaal de huid vol.
Was echt leuk. Ik was 12.
dus Porsche is toch verkochtquote:Op woensdag 20 januari 2021 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen hier bij de vleeskeuring allenOp deze alweer 2:48 langere dag dan gisteren
![]()
Aangezien hij 850 keer zijn eigen lichaamsgewicht kan dragen, geldt de neushoornkever als het sterkste dier ter wereld
Weetje #2: Strontlul #1 heeft betaald
Tijdens de les hadden we nooit echt tijd voor huiswerk, want les.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik echt nooit huiswerk had, of het was zo simpel dat het tijdens de les al klaar was
toen al louche vriendjesquote:Op woensdag 20 januari 2021 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn kluisje was al in gebruik door een ander, dus er lagen allemaal spullen in. Was er zo'n kut geweest die haar sleutel kwijt was, had een nieuwe sleutel gekregen, had ondertussen de oude weer gevonden, moest die toen inleveren maar had de reservesleutel gehouden want die dacht 'oh handig twee kluisjes!' En die had allemaal dure kleren in dat kluisje gepropt. Ik had een beetje vage vrienden en die hebben die kleren meegenomen want het was wel mooi spul. Heeft die kutschool dat meisje mijn telefoonnummer gegeven om het zelf uit te zoeken, dus die kut belde mij en schold me helemaal de huid vol.
Was echt leuk. Ik was 12.
Uiteindelijk wel ja. Al heeft hij er eerst een nieuwe account voor aan moeten maken want zijn oude was wegens wangedrag gebandquote:
Boffenmatig intelligend.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik echt nooit huiswerk had, of het was zo simpel dat het tijdens de les al klaar was
Nee gewoon te lage opleidingquote:
pas op! Haags was al gesignaleerd!quote:
Dit was het enige dat mijn wijlen oma op een gegeven moment nog maar kon zeggen toen ze flink aan het dementeren wasquote:
Interessante laatste woorden wel.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was het enige dat mijn wijlen oma op een gegeven moment nog maar kon zeggen toen ze flink aan het dementeren was
Ja niet netjes dat ik die kleren meegaf aan vrienden maar wij hadden ook zoiets van 'die doos is ook niet snugger', maar dat die school dan mijn nummer gewoon meegeeft en dat ik helemaal kapot word gescholden door zo'n 16-jarige, dat is toch ook droevigquote:Op woensdag 20 januari 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh wauw.
Later kregen we kluisjes met draaislot, die waren wel íets handiger. Aangezien de oude kluisjes ook zonder sleutel wel open gingen.
ah oke.quote:
Nou niet zozeer laatste woorden, maar op het einde voordat ze werd opgenomen als er dan 2 seconden niks werd gezegd dan was het altijd 'en toen was het stil', heel veel meer zei ze toen niet meer.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Interessante laatste woorden wel.
dat is correct en tevens juistquote:Op woensdag 20 januari 2021 10:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kleine L is ook niet erg duidelijk
Gebruik je je grote L, opgelost.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kleine L is ook niet erg duidelijk
Ja, daar had ze op kunnen wachten, dat een ander z'n kluisje ook gewoon ging gebruiken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja niet netjes dat ik die kleren meegaf aan vrienden maar wij hadden ook zoiets van 'die doos is ook niet snugger', maar dat die school dan mijn nummer gewoon meegeeft en dat ik helemaal kapot word gescholden door zo'n 16-jarige, dat is toch ook droevigMijn moeder wilde ook de goede vrede behouden, dus ipv dat die kwaad werd dat ik werd uitgescholden, stuurde ze me naar dat kind toe met de kleren en een bloemetje. Echt, omgekeerde wereld.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gebruik je je grote L, opgelost.
wat zijn dat dan?quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
moet eigenlijk ook nog steeds nieuwe otoplastieken regelenFWP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |