SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moest lachenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit reclame voor Oxfam Novib?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Allemaal bitterballen op het dorpsplein, greatest show on Earth![]()
Die bips kun je ook een tomatenkwekerij op beginnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit doet het blijkbaar goed in Brazili.
Uit Ermelo toch?? Meen dat ergens opgevangen te hebben...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je verstaat er evenveel van.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Uit Ermelo toch?? Meen dat ergens opgevangen te hebben...
Vet h, zou je dit nog durven?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is nog altijd the greatest show on earth.
Wat een losers johquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nou daar heb ik wel gereden vroeger, ooit eens met de motor op de boot geweest. Op madsunday kun je het “circuit” op.quote:
Droom van een maatje van me om daar te rijden nog eens.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou daar heb ik wel gereden vroeger, ooit eens met de motor op de boot geweest. Op madsunday kun je het “circuit” op.
'hezbollah, hezbollah'quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je daar voluit gaat heb je wel een deadwish hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Droom van een maatje van me om daar te rijden nog eens.
Ex van danste me ook altijd zo boven een bierflesje, ook op gezinsverjaardagenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'hezbollah, hezbollah'
Bijzondere lyrics wel ...
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Nieuwe voorzet positie vanuit Biden:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet dat ik SBS6 kijk maar zoek een mooi plaatje op YouTube en stond toevallig op.
Help mij eens aan goede muziek.
Ok omdat jij het bent, kies maar?quote:
Moeten hun eigen shit maar opruimen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even BBC nieuws kijken. Die hebben vandaag een recorddag qua doden
Hoi Liesjequote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
Wil iemand mij even helpen? Om te testen? Wel graag kindvriendelijk.
Kan iemand dit voor me invullen?
Naam kabouter
Deze kabouter is van:
Vertel wat over deze kabouter
Deze kabouter wil graag reizen naar:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
Wil iemand mij even helpen? Om te testen? Wel graag kindvriendelijk.
Kan iemand dit voor me invullen?
Naam kabouter : Wesley
Deze kabouter is van: Jonas Geirnaert
Vertel wat over deze kabouter : Turbo Turbo
Deze kabouter wil graag reizen naar:
ik wilde zeggen de tetten van Erika van Tielen
Spanje
Nee je mag het zelf weten maar het moet ook geschikt zijn voor kinderen om te lezen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoi Liesje
Hoe bedoel je?
Als een kind invullen? Welke leeftijd?
Snap er geen zak vanquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee je mag het zelf weten maar het moet ook geschikt zijn voor kinderen om te lezen.
kabouter Wesley is van Jonas Geirnaertquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks!
Mag ik bij naar Frantic invullen?
Okay.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kabouter Wesley is van Jonas Geirnaert![]()
dan pas.. :/quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Oeh misschien toch avondklok vanaf half 9.
ik hoop gewoon vanaf 18:00 ofzo..quote:
quote:Bruls wilde niet ingaan op of dat bijvoorbeeld betekent dat hondenbezitters hun huisdier 's avonds niet meer uit zouden mogen laten.
ik zou niet weten waarom, na werktijd (iig voor gros van mensen) dus heb je niks op straat te zoeken, behalve hele goeie reden..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |