SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moest lachenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit reclame voor Oxfam Novib?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Allemaal bitterballen op het dorpsplein, greatest show on Earth![]()
Die bips kun je ook een tomatenkwekerij op beginnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit doet het blijkbaar goed in Brazili.
Uit Ermelo toch?? Meen dat ergens opgevangen te hebben...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je verstaat er evenveel van.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Uit Ermelo toch?? Meen dat ergens opgevangen te hebben...
Vet h, zou je dit nog durven?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is nog altijd the greatest show on earth.
Wat een losers johquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nou daar heb ik wel gereden vroeger, ooit eens met de motor op de boot geweest. Op madsunday kun je het “circuit” op.quote:
Droom van een maatje van me om daar te rijden nog eens.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou daar heb ik wel gereden vroeger, ooit eens met de motor op de boot geweest. Op madsunday kun je het “circuit” op.
'hezbollah, hezbollah'quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je daar voluit gaat heb je wel een deadwish hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Droom van een maatje van me om daar te rijden nog eens.
Ex van danste me ook altijd zo boven een bierflesje, ook op gezinsverjaardagenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'hezbollah, hezbollah'
Bijzondere lyrics wel ...
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Nieuwe voorzet positie vanuit Biden:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet dat ik SBS6 kijk maar zoek een mooi plaatje op YouTube en stond toevallig op.
Help mij eens aan goede muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |