Ja en niet zo weinig ook. Ze is haar eigen jeugd vergeten zeker.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:47 schreef JACM het volgende:
What the fuck is Daan joh. Zeikt ze nou op haar kinderen??
Ik vind dat echt not done. Hoe vervelend je kinderen soms ook kunnen zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ja en niet zo weinig ook. Ze is haar eigen jeugd vergeten zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
het helpt ook dat Mister T weg is, de bewoners zijn nu veel losser, en zelfs de brei, en bal opdrachten leverden leuke tafereeltjes op. Dat ochtend gymnastiek van Nick ookquote:
heb ik gemist is hier een stukje van?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:49 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik vind dat echt not done. Hoe vervelend je kinderen soms ook kunnen zijn
We zijn het eens vriend.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou kiezen dat Liese mag gaan maar dat is de keuze niet. Dan wil ik dat Naomi blijft.
heeft iemand dit ook om terug te kijkenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:50 schreef JACM het volgende:
Nathalie > Daan
Als je je eigen kinderen zo gaat afzeiken dan klop je echt niet
Is gewoon triest. Had meer trots van haar verwacht.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:49 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik vind dat echt not done. Hoe vervelend je kinderen soms ook kunnen zijn
Vriendquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Daniëlle heeft dingen gehoord.Daan gebruikt hier prachtig Patrick zijn verhaal. Patrick bedoelde waarschijnlijk dat iedereen op Liese heeft gestemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, heb ik zelf nietquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft iemand dit ook om terug te kijken
Colliequote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Patje.. Hoe hete die kruidenheks ook alweer ?
'kill' your darlingsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Vriend![]()
Het gaat een pijnlijke keuze worden deze week
Jaaaa hahah ik heb nog steeds salie in mijn tuin daardoorquote:
Wel gele toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaaaa hahah ik heb nog steeds salie in mijn tuin daardoor
Gele saliequote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaaaa hahah ik heb nog steeds salie in mijn tuin daardoor
quote:
En Lieze weg toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |