quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze krijgen het ook voor elkaar om een fucking avondklok in te voeren terwijl de besmettingen al vier weken aan het dalen zijn. Zelfs die 3600 besmettingen komt in zicht en als reactie wordt het regime nog verder aangescherpt.
Dus ik sta nergens meer van te kijken.
welk standje was dat dan ?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn Fitbit vond dit weekend dat we een zwemtraining ah doen waren![]()
![]()
Ook al daalt het tot 1000 besmettingen per dag over 2 weken, dan nog verandert er niks want Britse doomsday versie, het pad naar versoepeling hebben ze daarmee dichtgegooid.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe laag de cijfers komen. Als we het niveau van de zomer bereiken wens ik ze heel veel succes om ons dan wijs te maken dat er niks open kan.
Het is echt te gek voor woorden. En de meeste mensen trappen er nog in ookquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze krijgen het ook voor elkaar om een fucking avondklok in te voeren terwijl de besmettingen al vier weken aan het dalen zijn. Zelfs die 3600 besmettingen komt in zicht en als reactie wordt het regime nog verder aangescherpt.
Dus ik sta nergens meer van te kijken.
Als de te beboeten burger geen al te groot risico vormt qua mogelijke escalatie.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:08 schreef _serial_ het volgende:
[..]
maar alleen als het toevallig zo uitkomt zoals met alle andere maatregelen.
Je vergeet de beschermende kleding, de dan verplichte desinfectie middels een douche onder toezicht en een nekelband om te weten waar je bent (geweest).quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:49 schreef Jojoke het volgende:
Waarom niet zoals in Duitsland en Oostenrijk:
- Medische mondmaskers verplichten in het OV en bij essentiële winkels
- Medische mondmaskers verplichten als je niet kan thuiswerken
- Wekelijks testen verplichten als je niet kan thuiswerken
We hebben geen idee.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:13 schreef Sfancta het volgende:
Zullen we echt serieus een avondklok krijgen denken jullie? Zoja, ook al enig idee of vermoeden van de tijden?
het is maar even, stop the spreadquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/23(...)s-moeten-vrezen.html
Lees je ook je eigen kleine lettertjes even?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/23(...)s-moeten-vrezen.html
Ik denk van niet, was niks over gemeld in het nieuws.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:13 schreef Sfancta het volgende:
Zullen we echt serieus een avondklok krijgen denken jullie? Zoja, ook al enig idee of vermoeden van de tijden?
Dat gold ook hier voor de Internationale school.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een representatieve steekproef in Blaricum heeft laten zien dat het wel meevalt met de leerachterstanden.
Zijn niet mijn kleine lettertjes maar die van de hoofdmodelleur van het RIVM. Maar wat weet die er nou allemaal van hè, die heeft immers geen diploma van de Universiteit van Feesboek.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Lees je ook je eigen kleine lettertjes even?
Oke thx, laten we afwachten tot morgen 14.00quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:16 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik denk van niet, was niks over gemeld in het nieuws.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:17 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zijn niet mijn kleine lettertjes maar die van de hoofdmodelleur van het RIVM. Maar wat weet die er nou allemaal van hè, die heeft immers geen diploma van de Universiteit van Feesboek.
Nog maar 11 maanden, dan kunnen we 2021 achter ons laten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit gaat binnen een paar maanden voor altijd voorbij zijn.
Ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:13 schreef Sfancta het volgende:
Joh...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:17 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zijn niet mijn kleine lettertjes maar die van de hoofdmodelleur van het RIVM.
Ja, lekker iedereen met beetje kritiek wegzetten als idiootquote:Maar wat weet die er nou allemaal van hè, die heeft immers geen diploma van de Universiteit van Feesboek.
Hebben ze geen enkele moeite mee hoor, gezien hun beleid van de laatste maanden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kan het me echt niet voorstellen, tenzij je echt 17 miljoen zombies wilt creëren.
Ik vraag me af wat voor cijfers we hadden moeten hebben om geen avondklok te krijgen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:14 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ook al daalt het tot 1000 besmettingen per dag over 2 weken, dan nog verandert er niks want Britse doomsday versie, het pad naar versoepeling hebben ze daarmee dichtgegooid.
quote:
Dat krijg je als iedereen zich daadwerkelijk als een idioot gedraagt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Joh...
[..]
Ja, lekker iedereen met beetje kritiek wegzetten als idiootgoed voor het draagvlak
dat gaat niet uitkomen hoor die voorspelling....quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:20 schreef _serial_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kortom 120% van 4800 = 5650 besmettingen over een maand aldus het RIVM
(uitgaande het getal van 5 dagen geleden, wat voor vandaag waarschijnlijk nog lager uit gaat vallen want die cijfers zijn nog niet defintief)
Voorlopig dalen we alleen nog maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |