Nou nou.. bonding time met Nathalie en Michel vind ik niet per se een pluspuntquote:
Dan herstel je dat toch in de volgendequote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Deze TT plaatst mijn Naomi in een onnodig slecht daglicht..
Beetje eensquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Net geweestquote:
Nahh gaat me niet om de spelling.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze is wat naief, weet zij veel hoe je dat speld.
Ze weet dat de NL'ers bondjes hebben tegen de Belgen... en nu zijn ze los !quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nahh gaat me niet om de spelling.
Maar met wie wil ze bonden/binden
Ontbonden/ontbinden
Is het jou vriendin?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Als hij langzaam praat wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Begrijpen jullie dat plat Antwerps van den Pat?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat word dan ook tijd.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze weet dat de NL'ers bondjes hebben tegen de Belgen... en nu zijn ze los !
in geval van els en pat, kunst om kunstgebitquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat word dan ook tijd.
Oog om oog, tand om tand etc.
Geen probleemquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Vegan bontjasjes dragen is gewoon iets geksquote:
Mag naar huis!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Patje wint aan populariteit bij mij
Wacht misschien nog 2 dagenquote:
Ja eens. Vind ik ook niks aan.quote:
Prima. Donderdag naar huis!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wacht misschien nog 2 dagen
Wij zien toch ook geen presentator in de uitzendingen....dacht dat hij het zo bedoelde en vroeg zich af of het soms de stem was misschien.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:57 schreef engine het volgende:
Thomas vraagt aan Patrick: Hoe wordt dan dan in tv gebracht vraag ik me af?
Patje: Ja dat vraag ik me ook af
Gozer heeft meerdere afleveringen gezien
jepquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:58 schreef Tourniquet het volgende:
Naomi is een beetje gestresst omdat ze misschien genomineerd is.
De nominaties zijn al geweestquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eens. Vind ik ook niks aan.
[..]
Prima. Donderdag naar huis!
Wel een schijt keuze... kiezen tussen René en Naomiquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:58 schreef Tourniquet het volgende:
Naomi is een beetje gestresst omdat ze misschien genomineerd is.
Zo bedoelde hij het ook alleen Patje snapte het niet. Beetje een simpele.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wij zien toch ook geen presentator in de uitzendingen....dacht dat hij het zo bedoelde en vroeg zich af of het soms de stem was misschien.
Daaaaaag we maken er geen vrouwenbb van.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eens. Vind ik ook niks aan.
[..]
Prima. Donderdag naar huis!
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De nominaties zijn al geweest
Over het hek jonassen dan maarquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De nominaties zijn al geweest
Denk toch eerder lieze.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:59 schreef JACM het volgende:
[..]
Wel een schijt keuze... kiezen tussen René en Naomi
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daaaaaag we maken er geen vrouwenbb van.
Doe ze gewoon allemaal danquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:01 schreef danilel het volgende:
[..]
rene was net aan het tellen en het zou kunnen dat er nog een 4e op de bank komt,,,,,,
Wacht nog af en geef hem een kans.quote:
Hoe kan je na 1 dag nu al zeggen dat ze weg moeten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Inwisselen voor twee andere mannen vind ik prima. Daar gaat het niet om
Hij heeft hem vanmiddag wel even in de hand gehad....waarom en van wie weet ik niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:02 schreef Angelique61 het volgende:
Waarom red niemand met die knikker Rene van de stoel??
Mag meteen optyfen, denkt grappig te zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Patje wint aan populariteit bij mij
Als er dan normale mannen zijn en geen Michelsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Inwisselen voor twee andere mannen vind ik prima. Daar gaat het niet om
Omdat ze het Rene niet gunnenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:02 schreef Angelique61 het volgende:
Waarom red niemand met die knikker Rene van de stoel??
Ik heb het idee dat hij een enorme zwetser is. Best gezellig enzo maar gaat geen vuurwerk brengen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wacht nog af en geef hem een kans.
Heb eht gevoel dat hij wel zo voor fitties kan zorgen.
Een Belg die niet op zijn mond gevallen is. Kan drama met oa Nathalie/Els opleveren
Ja niet natuurlijk. Maar ik ben ook niet te beroerd om m'n mening bij te stellen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe kan je na 1 dag nu al zeggen dat ze weg moeten.
Het zou zo nog maar eens kunnen gaan gebeuren.quote:
Ziet er beetje typisch uit , nu ik er zo naar kijkquote:
Ik gun hem René van hartequote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het zou zo nog maar eens kunnen gaan gebeuren.
Zie die knikker nog wel een belangrijke twist brengen
je kan toch een nominatie niet ermee ongedaan maken ?quote:
Ik weet het niet zeker, maar bij het voorstukje van de volgende tv uitzending meende ik te horen dat de stem in de DBK zei dat degene die de knikker in het bezit had, niet genomineerd kon worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft hem vanmiddag wel even in de hand gehad....waarom en van wie weet ik niet.
Nee max 3 stemmen op Nathalie. Ongeveer iedereen behalve die 3 op Liese.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom denken jullie dat wel eens Lieze kan zijn die genomineerd is?
Maakt Nathalie niet evenveel kans?
Ik las eerder dat René hem dus wel kan gebruiken. Stond in een eerder topicquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
je kan toch een nominatie niet ermee ongedaan maken ?
het is toch om te voorkomen dat je genomimeerd wordt?
Omdat Daan ook in het badje zit....weet dat Naomi door Nat en Els erop staat en Rene heeft eerlijk gezegd dat hij niet op Naomi kon dus Lieze heeft gedaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:04 schreef aswesleep het volgende:
Hoe weet Daan het nu al weer van Naomi en Liese?
Naomi en Liese hebben er 3 weken over gedaan om iets door te hebben.
Geen idee.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
Dat had BB blijkbaar gezegd. Heb het ook gelezen, niet zelf gehoord.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:06 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik las eerder dat René hem dus wel kan gebruiken. Stond in een eerder topic
dat betekent niet automatisch dat dat dan ook kloptquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:06 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik las eerder dat René hem dus wel kan gebruiken. Stond in een eerder topic
Ach Liese heeft Ziko al naar huis getyft dus Rene zal wel geen probleem zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:05 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Nee max 3 stemmen op Nathalie. Ongeveer iedereen behalve die 3 op Liese.
Ik bedoelde hoe weet Daan het nu al dat Naomi en Liese hebben afgesproken op wie ze gaan stemmen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat Daan ook in het badje zit....weet dat Naomi door Nat en Els erop staat en Rene heeft eerlijk gezegd dat hij niet op Naomi kon dus Lieze heeft gedaan.
Maak mijn droom waar....Maar misschien is dat wel zo maar dat weten we niet op wie de Belgische dames gestemd hebben.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom denken jullie dat wel eens Lieze kan zijn die genomineerd is?
Maakt Nathalie niet evenveel kans?
En hoezo durven ze hierover verbolgen te zijn..quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:07 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ik bedoelde hoe weet Daan het nu al dat Naomi en Liese hebben afgesproken op wie ze gaan stemmen.
Rene vertelde Jill dat BB tegen hem had gezegd dat hij er ook zijn nominatie mee ongedaan had kunnen maken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
Die zou nog een boom te lijf gaan om aan hout te komen voor dat stinkbadquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Els gaat de tub aan stoken.
Fuck het houtprobleem,
Ik wil weten waar dat ding nu is!!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:08 schreef odie22 het volgende:
ik hoop dat er straks in de uitzending nog wat wordt gezegt over de knikker
wat over gedaan?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:04 schreef aswesleep het volgende:
Hoe weet Daan het nu al weer van Naomi en Liese?
Naomi en Liese hebben er 3 weken over gedaan om iets door te hebben.
lekker vals dan van daan om dat maar even achterwege te latenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Rene vertelde Jill dat BB tegen hem had gezegd dat hij er ook zijn nominatie mee ongedaan had kunnen maken.
Els gaat lekker knalluh, toch het hout opmaken, lekker dwarszitten, ze vergeet alleen dat zij de enige is die er straks last van heeftquote:
Stiekem een 230v lijntje er naartoe leggen voor de extra spanningquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:07 schreef odie22 het volgende:
ach ja hoor, het gedrocht gaat weer de hottup aansteken
Maar dan heeft Daan opzettelijk het achter gehouden wat heel vals is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dat had BB blijkbaar gezegd. Heb het ook gelezen, niet zelf gehoord.
Dat weet ik dus nietquote:
ik hoop dat rene dat ook beseftquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
lekker vals dan van daan om dat maar even achterwege te laten
Om door te hebben dat er een afspraak was om op hen te stemmen. En dan hadden ze er nog hulp van Julie voor nodig.quote:
Els wilt dat en Els doet datquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:09 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Els gaat lekker knalluh, toch het hout opmaken, lekker dwarszitten, ze vergeet alleen dat zij de enige is die er straks last van heeft
Naar mijn idee is Daan net zo slinks als Naat en Els, maar zit ze meer op haar eigen eilandjequote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dan heeft Daan opzettelijk het achter gehouden wat heel vals is.
Oh net anders om, geen idee.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:07 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ik bedoelde hoe weet Daan het nu al dat Naomi en Liese hebben afgesproken op wie ze gaan stemmen.
Er is al 2x vuurwerk geweestquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laat mij in dat huis BB
Vuurwerk verzekerd
Al opgegeven?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laat mij in dat huis BB
Vuurwerk verzekerd
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laat mij in dat huis BB
Vuurwerk verzekerd
Ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dan heeft Daan opzettelijk het achter gehouden wat heel vals is.
okequote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:11 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Om door te hebben dat er een afspraak was om op hen te stemmen. En dan hadden ze er nog hulp van Julie voor nodig.
Ik had het graag gezien.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laat mij in dat huis BB
Vuurwerk verzekerd
Voor een gesprek op niveauquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Els hypered door
En Leo komt er bij zitten strakkies
Gaan ze samen hotten in the tubequote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Els hypered door
The lovetubquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:12 schreef puzziepie het volgende:
Patje straks gezellie bij Els in tub weken![]()
Was het maar zo’n feest eruit met dat nare dingquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:12 schreef danilel het volgende:
elsje fiederelsje zet je kontje in het vuur
het duurt niet meer lang en dan slaat jouw laatste uur
Misschien pakt er wel eentje van de nieuwe de knikker!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:13 schreef Juan_Roman het volgende:
Het zou een mooie plottwist zijn als de nieuwe deelnemers ook hebben mogen nomineren.
Zo slim zijn ze niet hé bij BBquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:13 schreef Juan_Roman het volgende:
Het zou een mooie plottwist zijn als de nieuwe deelnemers ook hebben mogen nomineren.
He wat?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:14 schreef suzi1 het volgende:
daan heeft afrika op dr kont laten tattoeren
Ik had ook dat deuntje in m'n hoofd, blijkbaar meer mensenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:14 schreef danilel het volgende:
[..]
theeee lovetub is so exeting for els en pat
de lovetub elsje wil toch die pat in bed
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:12 schreef danilel het volgende:
elsje fiederelsje zet je kontje in het vuur
het duurt niet meer lang en dan slaat jouw laatste uur
Dit heeft ook wel watquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:14 schreef JACM het volgende:
[..]
Had liever Jill met Naomi of Liese erin gezien
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit heeft ook wel wat![]()
![]()
Past wel
Ik heb er beeld bij![]()
Waarom zo laat pas?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:16 schreef cvketeltje89 het volgende:
Krijgen ze nu om 22.30 te horen wie er genomineerd worden? Of hebben ze het zelf allemaal al goed uitberekend?
ik vraag het me ook af, las daarstraks dat Lieze is genomineerd ?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:16 schreef cvketeltje89 het volgende:
Krijgen ze nu om 22.30 te horen wie er genomineerd worden? Of hebben ze het zelf allemaal al goed uitberekend?
Je weet wel wat voor een geluid scharrelde egels maken hé 😂😂😂quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als ik Els zo bezig zie...
Is het net alsof je een egel in de tuin ziet scharrelen.
Moest ik in dat huis zijn had ik zeker minimum 1 keer "FOK forum" luidop gezegdquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Els hypered door
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:16 schreef danilel het volgende:
[..]
in BB dan he, zo grof ben ik ook weer niet
Whahahahquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:17 schreef lonneberga het volgende:
Ze mogen van mij die hottub zo heet stoken dat die trol blaren op haar kut krijgt,schijtwijf.
Haaa Liesequote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:17 schreef mario390 het volgende:
dat was toch meer en zit-walk
[ afbeelding ]
Dat weten we nog niet zeker he. Maar alles wijst er wel op door de gesprekken van de bewoners.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:17 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vraag het me ook af, las daarstraks dat Lieze is genomineerd ?
Subtielquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:17 schreef lonneberga het volgende:
Ze mogen van mij die hottub zo heet stoken dat die trol blaren op haar kut krijgt,schijtwijf.
Na de tv uitzending was het vorige week. Maar geen exacte tijd ofzo. Geen garantiequote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet wel wat voor een geluid scharrelde egels maken hé 😂😂😂
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:17 schreef lonneberga het volgende:
Ik las scharende egelsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet wel wat voor een geluid scharrelde egels maken hé 😂😂😂
Oh Lonneberga ben van jou niet gewend zo grof.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:17 schreef lonneberga het volgende:
Die heeft toch echt een jong gezichje....quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Julie ziet Naat aankomen:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat voor een type het is, op het eerste gehoor klinken die Belse altijd liefquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft toch echt een jong gezichje....
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh Lonneberga ben van jou niet gewend zo grof.![]()
dan zoekt ze wel een bewoner om op te stokenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het probleem met die hottub lost zichzelf wel opAls het hout op is
Hij is 59, hoezo kan hij niet wassenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Legt Els nu uit hoe een wasmachine werkt
Inderdaad. Ze gunnen Rene niets. Ook superstom, want dan waren de Belgen waarschijnlijk genomineerd.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
lekker vals dan van daan om dat maar even achterwege te laten
34 jaar volgens HLN.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft toch echt een jong gezichje....
Zo slim zijn ze niet😂😂😂quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze gunnen Rene niets. Ook superstom, want dan waren de Belgen waarschijnlijk genomineerd.
Amai, lap zeg, doar hebben we toch vrouwkes voor allee.quote:
Thomas en Jill zijn dan ook chillquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rene observeert:
[ afbeelding ]
Ja dat klopt ook gewoonquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:26 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
els zegt, het is een 9 kg trommel
zou wel een enorme plottwist zijn maar ik vrees van nietquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:26 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik hoop stiekem dat de 3 nieuwe nog even snel mogen nomineren
Die gaat dan helemaal uit haar plaat.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:23 schreef cvketeltje89 het volgende:
Ik hoop echt dat hout bij de luxe boodschappen staat straks wanneer het op is. Dat iedereen het Els moet gunnen
ja sexy opwindend voor patjequote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:27 schreef Blackprinces het volgende:
Uhhhmmm schijnt els dr shirtje nou zo door?
De opnames zijn afgerond.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:26 schreef GayGuy het volgende:
Ik schakel net weer in. Is het feestje al geweest?
Als iemand ze dan toch verdiend heeft is het Jillquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die gaat dan helemaal uit haar plaat.
Hoe ze ook die dropjes toe-eigent want zij had dat opgenoemd.....een hele pot drop die ze gelukkig in de kast hebben gestopt maar Els heeft hem alweer gevonden en neemt een hele hand terwijl als een ander eentje neemt gaat diegene alle bewoners bij langs. Els niet staat in de keuken te snaaien.
regie zijn idioten,catwalk wasquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:26 schreef GayGuy het volgende:
GoA kijkt eens om zich heen en wenst een franse slag.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:28 schreef IkFok het volgende:
Das ook stofzuigen met een franse slag wat Zoey doet
Okquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
regie zijn idioten,catwalk was
5 minutt .maar nur stream 2
Als je Els in de hot tub bedoelt, dat gaat zo beginnenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:26 schreef GayGuy het volgende:
Het is heel erg typisch voor Zoey. Luiert de hele dag een beetje en leeft af en toe even op.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zowie komt kuisen met de stofzuiger.
Dat vind ik zo leuk aan Zowie:
Spotlights aan.. staat er een overdressed mokkel met glitters en valse winpers.
5 minuten later: Staat ze te stofzuigen of te afwassen.
Ze heeft wel een paar hele mooie benen....quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:27 schreef mario390 het volgende:
meer werkt niet meer
om dat de regie te dom is![]()
[ afbeelding ]
Maar niet te beroerd om iets te doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Het is heel erg typisch voor Zoey. Luiert de hele dag een beetje en leeft af en toe even op.
Dat zou een mooie plottwist zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:30 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat Leo heeeeeel hard snurkt
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:30 schreef danilel het volgende:
zoey zegt dat ze macaroni in het tapijt hebben gevonden terwijl ze dat nog nooit hebben gegeten in het huis
Zaagstreams?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:31 schreef greysbones het volgende:
Dus Patrick/Leo gaat voor nacht streams zorgen?
Ja, ze is niet lui. Dat bedoelde ik niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar niet te beroerd om iets te doen.
Buiten haar showmomenten is het geen tutje wat gilt om haar nagels, en loopt ze gerust zonder make-up.
Dat contrast vind ik leuk.
Jaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:29 schreef Tourniquet het volgende:
Was zei Jill nu tegen Thomas over in Michel's kont knijpen?
Wel grappig, Jill daagt Thomas constant uit met allerlei dingetjes, waarbij Thomas consequent met een resoluut "Nee" antwoord.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:29 schreef Tourniquet het volgende:
Wel grappig, Jill daagt Thomas constant uit met allerlei dingetjes, waarbij Thomas consequent met een resoluut "Nee" antwoord.![]()
Das els, ze is het nu echt aan het spelen, knalluuuhhquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:30 schreef Benny het volgende:
Waarom is Els al de hele dag zo kneiterhysterisch?
Nee toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:17 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vraag het me ook af, las daarstraks dat Lieze is genomineerd ?
Maar dat ligt uiteraard 100% aan Jowi!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja, ze is niet lui. Dat bedoelde ik niet.
Misschien stoor ik me gewoon vooral aan haar achterbakse gedoe met Jowi
Hij zegt dat hij weinig slaapt en veel wakker is snachtsquote:
vandaagquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:29 schreef Tourniquet het volgende:
ja net zaten ze nog te praten en hop zijn ze van de bank en uit beeldquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:32 schreef Blackprinces het volgende:
Echt wat zijn ze aan het kloten met die streams
Zonde he, ook dat zeggen dat Rene aan het vissen was terwijl hij gewoon een gesprek wilde.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja, ze is niet lui. Dat bedoelde ik niet.
Misschien stoor ik me gewoon vooral aan haar achterbakse gedoe met Jowi
Maar snurkt niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij weinig slaapt en veel wakker is snachts
Mwah. Ze heeft het wel veel over haar uiterlijk en heeft verder weinig diepgang. Vind haar maar saai.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar niet te beroerd om iets te doen.
Buiten haar showmomenten is het geen tutje wat gilt om haar nagels, en loopt ze gerust zonder make-up.
Dat contrast vind ik leuk.
patrickquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
Leo gaat in de tub?
Zie hem in zijn badjas
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:35 schreef greysbones het volgende:
Oh jee.. bejaarden tub
Benidorm basterds 😂😂😂
Ja dat inderdaadquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zonde he, ook dat zeggen dat Rene aan het vissen was terwijl hij gewoon een gesprek wilde.
Tis wel een leuk koppeltjequote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:35 schreef greysbones het volgende:
Oh jee.. bejaarden tub
Benidorm basterds 😂😂😂
dat noem jequote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:35 schreef greysbones het volgende:
Oh jee.. bejaarden tub
Benidorm basterds 😂😂😂
Ha slim!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:39 schreef Fikkert2 het volgende:
Jill denk even de romance story verplaatsen naar de oudjes
Patje blaat tot nu toe vooral. Nog weinig zinnigs van gehoord.quote:
Pff daar kan ik echt niet meer naar luisterenquote:
gaan die beter?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
overgeschakeld naar videoland, stream hapert op de belg
Heb je die helemaal uitgekeken?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb Meisjes van Plezier gebinched laatst.
Daar zat ook een romance in tussen een "bejaarde" NL vrouw en een Belg .. ik krijg deja vu.
jaquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je die helemaal uitgekeken?
nog en keerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
kartons zijn = oude schachtels
op duits
deswegen kartonagen event
Das duidelijkerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
nog en keer
oude vrouwen op duits
= alte schachtels
schachtels zijn uit karton
deswegen Kartonagen Event
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |