Nou nou.. bonding time met Nathalie en Michel vind ik niet per se een pluspuntquote:
Dan herstel je dat toch in de volgendequote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Deze TT plaatst mijn Naomi in een onnodig slecht daglicht..
Beetje eensquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Net geweestquote:
Nahh gaat me niet om de spelling.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze is wat naief, weet zij veel hoe je dat speld.
Ze weet dat de NL'ers bondjes hebben tegen de Belgen... en nu zijn ze los !quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nahh gaat me niet om de spelling.
Maar met wie wil ze bonden/binden
Ontbonden/ontbinden
Is het jou vriendin?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Als hij langzaam praat wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Begrijpen jullie dat plat Antwerps van den Pat?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat word dan ook tijd.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze weet dat de NL'ers bondjes hebben tegen de Belgen... en nu zijn ze los !
in geval van els en pat, kunst om kunstgebitquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat word dan ook tijd.
Oog om oog, tand om tand etc.
Geen probleemquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Vegan bontjasjes dragen is gewoon iets geksquote:
Mag naar huis!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Patje wint aan populariteit bij mij
Wacht misschien nog 2 dagenquote:
Ja eens. Vind ik ook niks aan.quote:
Prima. Donderdag naar huis!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wacht misschien nog 2 dagen
Wij zien toch ook geen presentator in de uitzendingen....dacht dat hij het zo bedoelde en vroeg zich af of het soms de stem was misschien.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:57 schreef engine het volgende:
Thomas vraagt aan Patrick: Hoe wordt dan dan in tv gebracht vraag ik me af?
Patje: Ja dat vraag ik me ook af
Gozer heeft meerdere afleveringen gezien
jepquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:58 schreef Tourniquet het volgende:
Naomi is een beetje gestresst omdat ze misschien genomineerd is.
De nominaties zijn al geweestquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eens. Vind ik ook niks aan.
[..]
Prima. Donderdag naar huis!
Wel een schijt keuze... kiezen tussen René en Naomiquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:58 schreef Tourniquet het volgende:
Naomi is een beetje gestresst omdat ze misschien genomineerd is.
Zo bedoelde hij het ook alleen Patje snapte het niet. Beetje een simpele.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wij zien toch ook geen presentator in de uitzendingen....dacht dat hij het zo bedoelde en vroeg zich af of het soms de stem was misschien.
Daaaaaag we maken er geen vrouwenbb van.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eens. Vind ik ook niks aan.
[..]
Prima. Donderdag naar huis!
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De nominaties zijn al geweest
Over het hek jonassen dan maarquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De nominaties zijn al geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |