Hoe hoog is die?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:44 schreef Fretwork het volgende:
Jullie moeten wel even van mn hoogste bieding afblijven trouwens
Laurens en Jasper de Plus, Laurens Huys, Tom Devriendt en Jelle Wallays?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:43 schreef Bill_Hillie het volgende:
Gelukkig zijn mijn hoogste biedingen nog niet genoemd.
Geweldig, inderdaad. Sindsdien kijken we allemaal tegen je op.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor een habbekrats he, ziener dat ik ben.
Ik heb overigens op 3 Belgen geboden, maar geen van bovenstaande.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laurens en Jasper de Plus, Twan Huys, Tom Devriendt en Jelle Wallays?
Sprints aantrekken voor Piet Allegaert, en anders niks.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, die mag bij Cofidis juist grotendeels voor eigen rekening rijden.
Zeer laag, 6 ietsigquote:
Janne heeft me nog niet helemaal overtuigd.quote:
Tom van Asbroeck en Ben Hermans?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb overigens op 3 Belgen geboden, maar geen van bovenstaande.
Ik weet dat je dit meent.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geweldig, inderdaad. Sindsdien kijken we allemaal tegen je op.
Hermans dus ja. Van Asbroeck niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tom van Asbroeck en Ben Hermans?
Ik heb er 3, maar verwacht er nul te hebben.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb overigens op 3 Belgen geboden, maar geen van bovenstaande.
Ik laat het alleen niet altijd merken.quote:
Ik dacht dat iedereen en zn moeder voor Ben ging.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hermans dus ja. Van Asbroeck niet.
Ja, geen idee wat ik dacht.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen en zn moeder voor Ben ging.
Je hebt ook 1001 wedstrijden in België. Dus grote kans op punten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
4 Belgen zelfsKrijg je als die figuren altijd wel een keer een puntje halen.
Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Als ik deze Belgen allemaal mis bied ik in ronde 4 gewoon op 8 Belgen ofzo.
Baptiste, biedtip van Momo.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Als ik deze Belgen allemaal mis bied ik in ronde 4 gewoon op 8 Belgen ofzo.
Dat is ongeveer een even goed idee als mijn bod op Adrien Costa in mijn eerste FPCL-jaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baptiste, biedtip van Momo.
Taco in mijn tweede FPCL-jaar was in het eerste halfjaar ook niet sterk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is ongeveer een even goed idee als mijn bod op Adrien Costa in mijn eerste FPCL-jaar.
Toen deed je hem weg in de transferperiode toch? En toen kwam hij toch nog redelijk terug.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Taco in mijn tweede FPCL-jaar was in het eerste halfjaar ook niet sterk.
Ik heb op Taco geboden, maar dat zal wel niet genoeg zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Taco overwogen, maar uiteindelijk niet gedaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik heb op Taco geboden, maar dat zal wel niet genoeg zijn
Redelijk? Gouden najaar!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Toen deed je hem weg in de transferperiode toch? En toen kwam hij toch nog redelijk terug.
Nee, ik deed toen Zeep Kuss weg.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Toen deed je hem weg in de transferperiode toch? En toen kwam hij toch nog redelijk terug.
Lijkt mij een typisch bod vanuit jouw kant.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik mag hopen dat toch wel iemand nu Christophe Noppe oppikt. De ultieme sprokkelaar
Dit is niet leuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik heb op Taco geboden, maar dat zal wel niet genoeg zijn
Het jaar daarna was het bij mij nog minder. Had gehoopt dat ie meer mocht doen dan knechten bij Jumboquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat je mijn lijstje aan het opnoemen bent.quote:
Ik heb wel een keer Simon Clarke opgepikt in de tweede helftquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik deed toen Zeep Kuss weg.
Toch 3e in de Omloop van het Houtland! En, uh, tsja, dat was het wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het jaar daarna was het bij mij nog minder. Had gehoopt dat ie meer mocht doen dan knechten bij Jumbo
Ik ben al klaar hè. Ik had vorige ronde het enige bod, maar hij was mijn 16e rennerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt mij een typisch bod vanuit jouw kant.
Ik Antwan Tolhoek, die deed het nog best aardig toen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer Simon Clarke opgepikt in de tweede helft
Hij kon het niveau daar ook niet echt aan volgens mij.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het jaar daarna was het bij mij nog minder. Had gehoopt dat ie meer mocht doen dan knechten bij Jumbo
Jumbo reed ook veel van dezelfde koersen die hij bij Roompot reed, dus dat zou niet uit moeten maken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kon het niveau daar ook niet echt aan volgens mij.
Die had ik idd niet verwachtquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:59 schreef Momo het volgende:
Brambilla voor 0,13 is een mooie deal in ronde 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |