In de toekomst, grapjurk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:25 schreef Fred het volgende:
[..]
Die zaten anders twee maanden geleden nog op school.
Ik werk sinds maart al thuis.
Dus wie heeft er nou het langst last van de maatregelen?
Van lotje gepriktquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:27 schreef VacaLoca het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-er-niet-op-los.html
Conclusie: GGD ziet geen reden tot haast.
Godallemachtig wat een fuckers
Dat lijkt me wel ja. Wat op zich ook prima is, wat mij betreft moet je zulke beslissingen op een centraal niveau regelen. Maar ja, Nederland is decentraal georganiseerd dus je kan ze ook niet overslaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat hele veiligheidsregio overleg vanavond is toch gewoon voor de bühne niet? Kan me niet voorstellen dat het er nu toch ineens niet meer van gaat komen.
En los van degenen die zich ondersteboven staan te werken in ziekenhuizen. Wie niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:28 schreef _serial_ het volgende:
Ja wie heeft er nu effectief, los van de ondernemers, de meeste last van de maatregelen?
Hoe wil je "meeste last" gaan kwantificeren?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:28 schreef _serial_ het volgende:
Ja wie heeft er nu effectief, los van de ondernemers, de meeste last van de maatregelen?
Nou eigenlijk hoop ik wel dat die er met gestrekt been in gaan, dat zoiets niet te handhaven is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:27 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja. Wat op zich ook prima is, wat mij betreft moet je zulke beslissingen op een centraal niveau regelen. Maar ja, Nederland is decentraal georganiseerd dus je kan ze ook niet overslaan.
Maakt het uit? Wat heeft het voor zin om het leed van een eenzame bejaarde te vergelijken met het leed van een kind dat een leerachterstand oploopt of het leed van een werknemer die zijn baan kwijtraakt?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:28 schreef _serial_ het volgende:
Bruls zit daar. Die avondklok komt er...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat hele veiligheidsregio overleg vanavond is toch gewoon voor de bühne niet? Kan me niet voorstellen dat het er nu toch ineens niet meer van gaat komen.
Ja, in juno ook wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:27 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat april wel een realistische kaap is voor betere tijden. Beter weer en dan zijn de meeste ziekenhuisklanten wel aan de beurt geweest voor een spuitje.
Ze zullen het ook eens moeten worden over detailsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:25 schreef Jor_Dii het volgende:
CDA'er op volksgezondheid + verkiezingen in aantocht = vergeet het maar.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:31 schreef TheVulture het volgende:
Als we het toch over slopen van heilige huisjes (no pun intended) zoals een avondklok hebben vind ik het nog steeds fascinerend dat de diverse gebedshuizen niet worden gesloten... Staphorst en nog wat andere biblebeltgemeenten scoren sky-high (en je zou logischerwijs zeggen: dus ook een risico dat de Britse variant zich daar extra snel verspreid) maar daar mag je nog steeds met grote groepen in elkaars nek gaan zitten hijgen
Dat is helemaal geen zekerheid. Wie weet lijdt deze crisis tot beleid die voor de Kinderen van nu juist heel veel voordelen oplevert.quote:
Men wil vooral natuurlijk dat het eigen leed zo laag mogelijk is en dat van een ander is bijzaak. Solidariteit onder de bevolking neemt in rap tempo af, dat zie je op meerdere vlakken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:30 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Maakt het uit? Wat heeft het voor zin om het leed van een eenzame bejaarde te vergelijken met het leed van een kind dat een leerachterstand oploopt of het leed van een werknemer die zijn baan kwijtraakt?
Joh die hele avondklok was allang beklonken hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Als de ziekenhuisklanten geweest zijn is er geen reden meer om het zo strikt vol te houdenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, in juno ook wel.
Dan moet je nog even.
Is het al juno?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, in juno ook wel.
Dan moet je nog even.
Cijfers dalen, en dat is goed nieuws. Alleen neemt de Britse variant dus toe in het geheel, en zal die binnenkort de overhand nemen. Punt is, dan redden we het niet meer met de huidige maatregelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:11 schreef TheVulture het volgende:
Het valt voor mij gewoon niet te rijmen met de structureel dalende cijfers. Ik was toen de cijfers stegen in het najaar veel meer te porren voor een avondklok om de besmettingen achter de voordeur, maar nu voelt het echt als een kanon op een paar muggen... ik ben echt benieuwd naar de cijfermatige onderbouwing dat dit met de huidige maatregelen toch weer totaal zou escaleren in maart....
De kinderen. Een leerachterstand neem je een leven lang mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:25 schreef Fred het volgende:
[..]
Die zaten anders twee maanden geleden nog op school.
Ik werk sinds maart al thuis.
Dus wie heeft er nou het langst last van de maatregelen?
Het is God's wens dat deze mensen zelf immuniteit opbouwen. Gelukkig staat God wel vitamine D of een gezonde levensstijl toe om Zijn wil enigzins te beïnvloeden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:31 schreef TheVulture het volgende:
Als we het toch over slopen van heilige huisjes (no pun intended) zoals een avondklok hebben vind ik het nog steeds fascinerend dat de diverse gebedshuizen niet worden gesloten... Staphorst en nog wat andere biblebeltgemeenten scoren sky-high (en je zou logischerwijs zeggen: dus ook een risico dat de Britse variant zich daar extra snel verspreid) maar daar mag je nog steeds met grote groepen in elkaars nek gaan zitten hijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |