Dat denk ik ook niet eerlijk gezegdquote:
Sure, als zijn partijgenoot Wopke ondervraagd wordt, komt hij met mondkapje en al aan kakken...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:32 schreef Smack10 het volgende:
[ twitter ]
Pieter is draining the swamp.
Wel beetje doorzichtig dat hij bij Hoekstra er even niet was.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:53 schreef Stefanovich het volgende:
Ik zou zo graag op omtzigt stemmen....maar het cda...
Ook het CDA blaas je van binnenuit op als er masaal voorkeur stemmen geregistreerd worden bij de 2ek verkiezingenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:53 schreef Stefanovich het volgende:
Dat is hij ook gepromoveerd en langste periode kamerlid dan heb je wel recht van spreken om even uit te leggen aan de anderen hoe het werktquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
..Hij praat ook op een toontje alsof professor omtzigt even uitlegt hoe het allemaal werkt.
Ja, ethisch profileren. Gaat het nu nog over in de tweede kamer.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:52 schreef leolinedance het volgende:
Ik zie veel donkere slachtoffers in de media van deze toeslagaffaire. Had het ook iets met racisme te maken?
Worden donkere mensen sneller verdacht van fraude?
Zit wel te flirten met de pvv en de sp.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:53 schreef Stefanovich het volgende:
Niet per definitie. De (frauderende) kinderopvangorganisaties die in beeld waren bij CAF hadden ook veel klanten met een tweede nationaliteit.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:52 schreef leolinedance het volgende:
Ik zie veel donkere slachtoffers in de media van deze toeslagaffaire. Had het ook iets met racisme te maken?
Worden donkere mensen sneller verdacht van fraude?
niet ethisch, Etnischquote:Op woensdag 20 januari 2021 00:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, ethisch profileren. Gaat het nu nog over in de tweede kamer.
juistquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ook het CDA blaas je van binnenuit op als er masaal voorkeur stemmen geregistreerd worden bij de 2ek verkiezingen
Dan positie Wopke als partijleider ook onhoudbaar als hij al niet uit de politiek stapt
Hugo is al weg dus win win
In deze uitzonderlijke situatie ben je haast verplicht om op Omtzigt te stemmen als je verandering wil
En blaas je gelijk het cda op win win dus![]()
Dat gaan ze niet doenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:55 schreef Stefanovich het volgende:
Seegers zit niet op te letten. Lamlul. "Waarom kan er niet gewoon zsm 30.000 overgemaakt worden"?
Dat vind ik zo een droog kloot die alleen maar achter de VVD aan loopt. Vroeger had de CU nog echt een eigen mening is niets meer van te zien.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:55 schreef Stefanovich het volgende:
Seegers zit niet op te letten. Lamlul. "Waarom kan er niet gewoon zsm 30.000 overgemaakt worden"?
Ging hij daar maar heen . Dan was de VVD verloren.quote:Op woensdag 20 januari 2021 00:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zit wel te flirten met de pvv en de sp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |