SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes meer
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.Go hard or go home
Eh...mischien ooit gehoord van de krakersrellen, de kroning in 1984, de kruisraketten demo's om er een paar te noemen?quote:
Het is de laatste jaren wat lafjes, maar in de jaren '70 en '80 kon je nauwelijks om de protesten heen. Die hebben toen ook wel degelijk een hoop bewerkstelligd trouwens. De reden dat er zulke goede fietspaden zijn is bijvoorbeeld grotendeels terug te voeren op de "stop de kindermoord"-protesten in o.a. Amsterdam, waarin mensen klaagden over het grote aantal verkeersslachtoffers in de binnensteden.quote:
Eh...waarom niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:54 schreef Jason22 het volgende:
Hoelaat moeten de supermarkten dan dicht? Want je kunt ze dan niet tot 20.00 uur openhouden.
Wordt het daar overdags weer drukker. Wat een genotquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:54 schreef Jason22 het volgende:
Hoelaat moeten de supermarkten dan dicht? Want je kunt ze dan niet tot 20.00 uur openhouden.
Je denkt dat Nederland België willen annexeren?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:54 schreef Janneke141 het volgende:
Toen ik net het debat over de toeslagenaffaire aan had staan schoot het me ineens te binnen dat zo'n avondklok een mooie manier is om de aandacht af te leiden. Zoals Amerikanen een oorlog in het buitenland beginnen om af te leiden van de problemen in eigen land.
Er wordt nu gespeculeerd over wat er hier gaat gebeuren mbt de nieuwe varianten en daarbij wordt voor het gemak uitgegaan van het slechtste scenario.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:41 schreef aartstyle het volgende:
Ja wat wil je nou? Eerst wil men een duidelijk perspectief met roadmap. Dat is er op basis van de op dat moment bekende gegevens. Nu veranderd de situatie en past men de roadmap aan en dan vind je het niet goed.
Het kabinet heeft ook geen glazen bol.
Omdat shoppers dan te laat thuis zijn en boodschappen doen niet binnen die regel valt (want makkelijk te omzeilen middels tasje houdbare boodschappen in de auto zetten)quote:
19 uur lijkt me wel goed, hebben de medewerkers ook geen werkgeversverklaring nodig omdat ze op tijd thuis kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:54 schreef Jason22 het volgende:
De regering is al gevallen over die affaire, veel meer dan dat valt er niet te doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:54 schreef Janneke141 het volgende:
Toen ik net het debat over de toeslagenaffaire aan had staan schoot het me ineens te binnen dat zo'n avondklok een mooie manier is om de aandacht af te leiden. Zoals Amerikanen een oorlog in het buitenland beginnen om af te leiden van de problemen in eigen land.
Dat vraag ik me dus ook af. Die mensen moet ook weer naar huis of mogen die wel over straat en hoe weet je of iemand wel of niet in de supermarkt werkt. Krijg je een button op je jas ik werk in de supermarkt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:54 schreef Jason22 het volgende:
Als jij als klant om vijf voor acht nog in de rij staat bij de kassa, hoe kom je dan thuis met je halfje bruin?quote:
Uitgaan van de meest optimistische scenario's is wat meestal onbehoorlijk bestuur word genoemd.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:55 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Er wordt nu gespeculeerd over wat er hier gaat gebeuren mbt de nieuwe varianten en daarbij wordt voor het gemak uitgegaan van het slechtste scenario.
Blijkbaar hebben ze dus wel een glazen bol. En gezien de resultaten uit het verleden werkte deze niet erg goed.
Werkgeversverklaring. Maar het gaat meer om de lui die dan om 19.45u nog effe rustig boodschappen komen doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Die mensen moet ook weer naar huis of mogen die wel over straat en hoe weet je of iemand wel of niet in de supermarkt werkt. Krijg je een button op je jas ik werk in de supermarkt.
Dat is niet waar, want supermarkten kunnen niet met ingang van morgen hun hele logistiek omgooien. Als er om half acht een vrachtwagen gepland is, dan komt er om half acht een vrachtwagen en wat daarin zit moet ook gevuld worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
19 uur lijkt me wel goed, hebben de medewerkers ook geen werkgeversverklaring nodig omdat ze op tijd thuis kunnen zijn.
Scheelt weer misbruik.
Zoom talkshowsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:56 schreef Nober het volgende:
Gaat natuurlijk niet stoppen.
[ twitter ]
Jep, en je zorgt meteen voor extra drukte in de supermarkt door vervroegde sluitingstijden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd hoe de supers etc er mee om zullen springen, die zullen toch eerder moeten sluiten om winkelend publiek tijdig de deur uit te hebben op weg terug naar huis. Vanaf 19u / half 8 gesloten dan?
Het is een hele wazige glazenbol iddquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:55 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Er wordt nu gespeculeerd over wat er hier gaat gebeuren mbt de nieuwe varianten en daarbij wordt voor het gemak uitgegaan van het slechtste scenario.
Blijkbaar hebben ze dus wel een glazen bol. En gezien de resultaten uit het verleden werkte deze niet erg goed.
Dat valt onder werk en is op te vangen middels werkgeversverklaring.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, want supermarkten kunnen niet met ingang van morgen hun hele logistiek omgooien. Als er om half acht een vrachtwagen gepland is, dan komt er om half acht een vrachtwagen en wat daarin zit moet ook gevuld worden.
Jawel, debatteren. Als boven tafel komt wat voor intens verrotte bestuurscultuur Rutte geschapen heeft (of heeft overgenomen van Balkenende en verder heeft uitgewerkt) dan is dat van invloed op zijn herverkiezing. Kun je beter heel Nederland zich druk laten maken over een avondklok.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De regering is al gevallen over die affaire, veel meer dan dat valt er niet te doen.
Is wel goed voor het draagvlak om daarvoor geen uitzondering te maken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:56 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Ja, oke. Ik doelde meer op de laatste jaren. Als je het vergelijkt met Parijs bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is de laatste jaren wat lafjes, maar in de jaren '70 en '80 kon je nauwelijks om de protesten heen. Die hebben toen ook wel degelijk een hoop bewerkstelligd trouwens. De reden dat er zulke goede fietspaden zijn is bijvoorbeeld grotendeels terug te voeren op de "stop de kindermoord"-protesten in o.a. Amsterdam, waarin mensen klaagden over het grote aantal verkeersslachtoffers in de binnensteden.
Rode wijn voor Ab Osterhaus is essentieel, het is alleen niet de bedoeling dat wij ook met 5 man alcohol gaan drinken en over corona gaan praten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:56 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
We zouden allemaal niet meer op de VVD moeten stemmen wegens dit soort onzin.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jawel, debatteren. Als boven tafel komt wat voor intens verrotte bestuurscultuur Rutte geschapen heeft (of heeft overgenomen van Balkenende en verder heeft uitgewerkt) dan is dat van invloed op zijn herverkiezing. Kun je beter heel Nederland zich druk laten maken over een avondklok.
Ja, hoor, dat zal vast in een debat waar iedereen voor eigen parochie preekt naar boven komen. Ik heb al jaren geen debat meer gezien in de 2e Kamer. Wel het oplezen van zinnetjes die het goed doen op YouTube in goed gemonteerde filmpjes.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jawel, debatteren. Als boven tafel komt wat voor intens verrotte bestuurscultuur Rutte geschapen heeft (of heeft overgenomen van Balkenende en verder heeft uitgewerkt) dan is dat van invloed op zijn herverkiezing. Kun je beter heel Nederland zich druk laten maken over een avondklok.
Nee toch? Je mag prima voor je werk op straat zijn. Ik neem aan dat terugrijden van je werk daar ook onder valt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd hoe de supers etc er mee om zullen springen, die zullen toch eerder moeten sluiten om winkelend publiek tijdig de deur uit te hebben op weg terug naar huis. Vanaf 19u / half 8 gesloten dan?
Maar dat geldt evengoed als er om 20.00/20.30 een vrachtwagen gepland staat. Zoiets hou je altijd.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, want supermarkten kunnen niet met ingang van morgen hun hele logistiek omgooien. Als er om half acht een vrachtwagen gepland is, dan komt er om half acht een vrachtwagen en wat daarin zit moet ook gevuld worden.
We hebben het over de mensen die boodschappen komen doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee toch? Je mag prima voor je werk op straat zijn. Ik neem aan dat terugrijden van je werk daar ook onder valt.
Wel alcohol aan die tafels??quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:59 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Rode wijn voor Ab Osterhaus is essentieel, het is alleen niet de bedoeling dat wij ook met 5 man alcohol gaan drinken en over corona gaan praten.
Winkelend publiek <> werkquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee toch? Je mag prima voor je werk op straat zijn. Ik neem aan dat terugrijden van je werk daar ook onder valt.
Hoe kom je op tijd thuis als je trein uitvalt en je om acht uur vanaf het station nog naar huis moet?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jij als klant om vijf voor acht nog in de rij staat bij de kassa, hoe kom je dan thuis met je halfje bruin?
En die vrachtwagen die om 19:30 komt moet ook nog terug dus die heeft gewoon een ontheffing, natuurlijk en kan prima om 20:00 of zelfs 21:00 lossen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Maar dat geldt evengoed als er om 20.00/20.30 een vrachtwagen gepland staat. Zoiets hou je altijd.
Als je een avondklok instelt om samenkomst van jongeren te voorkomen dan is het niet zo handig om de helft van die groep een werkgeversverklaring te geven waarmee ze zich alsnog tijdens de avondklok op straat kunnen begeven.
Maar dat gaat wel gebeuren, want een alternatief op korte termijn is er niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Maar dat geldt evengoed als er om 20.00/20.30 een vrachtwagen gepland staat. Zoiets hou je altijd.
Als je een avondklok instelt om samenkomst van jongeren te voorkomen dan is het niet zo handig om de helft van die groep een werkgeversverklaring te geven waarmee ze zich alsnog tijdens de avondklok op straat kunnen begeven.
Er wordt geen alchohol meer geschonken bij talkshows na 20 uur.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:59 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Rode wijn voor Ab Osterhaus is essentieel, het is alleen niet de bedoeling dat wij ook met 5 man alcohol gaan drinken en over corona gaan praten.
Niet maar dan kun jij je gewoon op overmacht beroepen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe kom je op tijd thuis als je trein uitvalt en je om acht uur vanaf het station nog naar huis moet?
En geen voetbal meer r.i.pquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:56 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Waarom maak jij een niet-essentiële reis met de trein?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe kom je op tijd thuis als je trein uitvalt en je om acht uur vanaf het station nog naar huis moet?
Ab krijgt na 20.00 al geen rode wijn meer in talkshows...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:59 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Intens verrot is wel wat overdreven, maar Rutte is wel intens gesloten gebleken bij alle keren dat hij verantwoording moest afleggen; met als voornaam voorbeeld het niet hebben van een 'actieve herinnering' ergens aan. Ik denk zelf dat Rutte niet langer de beste man is om de VVD verder te brengen. Te veel concessies gedaan en niet bepaald meer van onbesproken gedrag.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar, dat zal het COVID-19 virus leren!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er wordt geen alchohol meer geschonken bij talkshows na 20 uur.
Dan is het een nog groter mysterie waarom veel van die gasten de grootste onzin kletsenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er wordt geen alchohol meer geschonken bij talkshows na 20 uur.
Dan neem je een taxi met ontheffing.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als ze die avondklok een beetje serieus nemen, is er na 8 uur 's avonds überhaupt geen live-TV meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ab krijgt na 20.00 al geen rode wijn meer in talkshows...
Voor je werk?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom maak jij een niet-essentiële reis met de trein?
Dat is gewoon werk, ik zou niet weten waarom dat niet meer zou kunnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als ze die avondklok een beetje serieus nemen, is er na 8 uur 's avonds überhaupt geen live-TV meer.
En hoe toon je aan dat jij net uit die bewuste trein bent gekomen als jij op 10 min van het station op je fiets wordt staande gehouden?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet maar dan kun jij je gewoon op overmacht beroepen.
En hoe toon je dat aan ...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet maar dan kun jij je gewoon op overmacht beroepen.
Gaan we de voetbalcompetitie dan maar helemaal stilleggen?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als ze die avondklok een beetje serieus nemen, is er na 8 uur 's avonds überhaupt geen live-TV meer.
Is niet verbodenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom maak jij een niet-essentiële reis met de trein?
Durf te wedden dat daar nog wel even goed wordt nageborreld.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus drinkt thuis al in?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik maak me er verder niet druk over, maar het is voor sommige mensen echt een ding en moet regelmatig benoemd worden, kennelijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar, dat zal het COVID-19 virus leren!
Dat is essentieel.quote:
Dan kun je dus ook met de trein reizen rondom de klok van 20u.quote:
Eh...OV chipkaart? Kom aan, zegquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En hoe toon je aan dat jij net uit die bewuste trein bent gekomen als jij op 10 min van het station op je fiets wordt staande gehouden?
Deden we vorig jaar wel... nu is de paniek groter maar nu blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan we de voetbalcompetitie dan maar helemaal stilleggen?
Goed idee, laatste beetje plezier ook nog ontnemen aan de mensen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan we de voetbalcompetitie dan maar helemaal stilleggen?
Zuiver juridisch bestaat een demissionair kabinet niet. Een minister blijft ten volle minister en kan en mag alle bevoegdheden gewoon uitoefenen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen, @:trein2000 weet dat mischien.
Het zal best mogen, maar ik zou het een sterk signaal vinden als al die TV-mensen gewoon thuis voor de webcam zouden gaan zitten. Stephen Colbert maakt op die manier al bijna een jaar The Late Show vanuit huis.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is gewoon werk, ik zou niet weten waarom dat niet meer zou kunnen.
99% is dicht.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:03 schreef Shaar12 het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met kerken? Die blijven gewoon open?
Ahja, je kan nog steeds Fifa spelen op je pleesteetion.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Goed idee, laatste beetje plezier ook nog ontnemen aan de mensen.
Uiteraard. Dat schijnt een grondrecht te zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:03 schreef Shaar12 het volgende:
Dank U voor uw duidingquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zuiver juridisch bestaat een demissionair kabinet niet. Een minister blijft ten volle minister en kan en mag alle bevoegdheden gewoon uitoefenen.
Het is vooral een politiek gebruik.
Kunnen we die drol van de kerken nu niets doorslikken inmiddels? kom op zeg waar komt dat toch altijd vandaan dat iemand altijd weer die kerken erbij wil halen;quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:03 schreef Shaar12 het volgende:
Lekker geld gooien naar EA, je zou voor minder.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ahja, je kan nog steeds Fifa spelen op je pleesteetion.
Ja ik was een paar min geleden gestopt met kijken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:05 schreef VoMy het volgende:
https://www.rivm.nl/sites(...)10119_1259_final.pdf
@:_serial_ toch 10 minuutjes eerder.
11,0% positief voorlopig.
Gevonden via BCO naar 37,5%.
Ik haal er een expert bij. @KingRolandquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:03 schreef Shaar12 het volgende:
Dan ga jij lekker in de kerk zitten op zondag. Veel plezierquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:06 schreef GemMagic het volgende:
Dus we krijgen allemaal ophokplicht, tenzij we naar de kerk gaan? Ik geloof wel in zo'n god.
Kun je er ook het percentage besmet bij zetten voor een breder beeld?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:07 schreef Zwansen het volgende:
Besmettingen per week:
Week 51: 82340
Week 52: 67388
Week 53: 56440
Week 1: 49389
Week 2: 38776
Die springen toch meer? Net als het virusquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even een riem bestellen voor mijn vlo, die moet eigenlijk elke avond wandelen.
Ik zie het al, er MOETEN gewoon echt strengere maatregelen komen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:07 schreef Zwansen het volgende:
Besmettingen per week:
Week 51: 82340
Week 52: 67388
Week 53: 56440
Week 1: 49389
Week 2: 38776
Ik kan vast mn vrouw overtuigen dat ik de cavia uit moet laten iedere avond om half 10. Of ik leen een hondquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even een riem bestellen voor mijn vlo, die moet eigenlijk elke avond wandelen.
We dalen steeds harder, meer dan de week ervoor... en op basis van een vermoeden gaan we nieuwe maatregelen invoeren. Geweldig.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kun je er ook het percentage besmet bij zetten voor een breder beeld?
Zondagmiddag kan er gewoon gevoetbald worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Avondklok.
Bij deze feliciteren wij Ajax met het kampioenschap.
Het kabinet is niet zo van de logicaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:09 schreef popje het volgende:
[..]
We dalen steeds harder, meer dan de week ervoor... en op basis van een vermoeden gaan we nieuwe maatregelen invoeren. Geweldig.
Volgens mij was dat mijn vraag helemaal niet..quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:09 schreef popje het volgende:
[..]
We dalen steeds harder, meer dan de week ervoor... en op basis van een vermoeden gaan we nieuwe maatregelen invoeren. Geweldig.
Wat denk je zelf? Er gaan bedrijven failliet omdat ze hun zaken moeten sluiten en dan zien die mensen wel kerkgangers in bepaalde dorpen in grote getale naar de kerk gaan. En dat terwijl de dominees prima online hun zegje kunnen doen. Dat steekt en is niet uit te leggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:07 schreef Gunner het volgende:
[..]
Kunnen we die drol van de kerken nu niets doorslikken inmiddels? kom op zeg waar komt dat toch altijd vandaan dat iemand altijd weer die kerken erbij wil halen;
serieus: probeer de grondwet te veranderen, maar blijkbaar heb je al die tijd gemist dat men daarom niet kan optreden.
Stilleggen die competities, van alle (top)sporten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zondagmiddag kan er gewoon gevoetbald worden.
Ja, daar heb je ook echt zin in ook. Kom aan, zeg!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:04 schreef Tijger_m het volgende:
jij laat het voorkomen en toont aan dat jij in de trein zat, rechter accepteert want jouw verhaal is redelijk.
Ja dat kan ik, maar dat kan je zelf ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kun je er ook het percentage besmet bij zetten voor een breder beeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |