Ik heb hem vrijdag gelijk nodig. Vraag me af of dat dan per dag gaat oid anders kan ik gewoon altijd dat ding overhandigen en kan ik gewoon over straat natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar niet allemaal. Bij ons is personeelszaken al bezig met de werkgeversverklaringen.
En dat geloof jij?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:23 schreef Tanatos het volgende:
Alle hangjongeren thuis naast mams & paps op de bank, dat wordt zo gezellig in veel gezinnen.
Ik gun de omzet dan liever aan de lokale supermarkt.quote:
Als 1 op de 20.000 mensen overlijdt, dan zouden er 850 mensen aan corona overlijden als alle 17 miljoen mensen het krijgen. Ik denk dat je ergens een factortje 100 mist. Gaven ze geen rekenen in jouw dorp?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:20 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Dat is "corona" ook: elke regering krijgt subiet een stijve van een "vijand", die je niet kunt zien, horen, ruiken of voelen, maar die je wel via de media levensgevaarlijk kunt laten lijken, terwijl in werkelijkheid slechts 1 bejaarde op een heel dorp hierdoor komt te overlijden. Het mortaliteits-getal is onlangs door de WHO bijgesteld naar 0,05%, dat is slechts 1 op 20000.
Media: het ultieme onderdrukkingsmiddel!
En een mortaliteit van 0.05% vraagt ook om nadere uitleg. Want in België is reeds 0.18% van de bevolking eraan gestorven.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:31 schreef eentwee het volgende:
[..]
Als 1 op de 20.000 mensen overlijdt, dan zouden er 850 mensen aan corona overlijden als alle 17 miljoen mensen het krijgen. Ik denk dat je ergens een factortje 100 mist. Gaven ze geen rekenen in jouw dorp?
Alleen als ze gepakt worden wegens de avondklokquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:45 schreef Fred het volgende:
Komt de politie straks eigenlijk nog wel als je oog in oog staat met een inbreker?
Hebben criminelen straks vrij spel in Nederland?
Zomaar wat vragen die bij me opkomen nu ik naar Jinek kijk.
Dat was hier ook maar de laatste weken zie je echt politie auto's patrouilleren. Die langzaam rondrijden en binnen kijken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:48 schreef satecl het volgende:
Gelukkig woon ik in de provincie. Kan mij niet voorstellen dat er platte petten op straat lopen na 20:00.
Wandelende niet, maar zo'n jutenkar komt altijd op de meest ongelegen momenten langsrijden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:48 schreef satecl het volgende:
Gelukkig woon ik in de provincie. Kan mij niet voorstellen dat er platte petten op straat lopen na 20:00.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het niet verstandig is dat mensen elkaar niet opzoeken, dat is de manier waarop het virus zich verspreidt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:53 schreef Zwolsboy het volgende:
Dus ook agenten verplicht binnen zitten, iedereen of niemand.
Ja, want het virus zit in vochtdeeltjes in de lucht en zoekt jou op in de late avonden! Binnen laat het virus je met rust, het virus heet overheid.
Nee die inbrekers moeten zich ook aan de avondklok houdenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:45 schreef Fred het volgende:
Komt de politie straks eigenlijk nog wel als je oog in oog staat met een inbreker?
Hebben criminelen straks vrij spel in Nederland?
Zomaar wat vragen die bij me opkomen nu ik naar Jinek kijk.
Ach, misschien proberen een paar ouders ze te dwingen.quote:
Wie zegt dat ze in de nacht komen?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:57 schreef Drekkoning het volgende:
Nee die inbrekers moeten zich ook aan de avondklok houden
Ze gaan nu andere taken niet doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
Met de vuurwerkoverlast heb ik geen politie gezien, zou me verbazen als ze nu wel ineens gaan surveilleren
Die zullen ook wel om 18:00 sluiten dan ofzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:08 schreef Fred het volgende:
Hoe laat zou de supermarkt eigenlijk dicht moeten?
Moet het winkelpersoneel ook om 20u thuis moeten zijn?
Vrijdagavond wat te doen? Halen we een paar nieuwe TV's op bij de MediaMarktquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:08 schreef Fred het volgende:
[..]
Ze gaan nu andere taken niet doen.
Grote kans dat geweldplegers langer vrijuit gaan.
Ik woon naast het politiebureauquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vrijdagavond wat te doen? Halen we een paar nieuwe TV's op bij de MediaMarkt
Naja, we maken er maar grappen over
Eerst maar eens horen of er een meerderheid is voor een avondklok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |