abonnement Unibet Coolblue
pi_197512591
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 19:11 schreef zalkc het volgende:

[..]

Vraag me af hoe ver je komt met "Ik heb ruzie met mijn partner en moest even afkoelen"
“Ik ben aan het vreemdgaan en wilde graag thuis zijn voor ze wakker wordt”
pi_197512595
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 18:40 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Waarom staat de vlag op zijn kop ?
Mafklappers denken dat dat heel vroeger een teken van verzet was. Slaat nergens op maar dat maken ze elkaar graag wijs.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_197512644
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 19:18 schreef Morri2 het volgende:

[..]

Om het tegendraadse te benadrukken? Alles op z'n kop? Geen idee.
En dan de achtergrond. Prachtige kosmische foto met astronomisch grote Pamfletletters erop.
pi_197513178
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 18:56 schreef Kopiko het volgende:
Zoals het avondklokje thuis tikt, tikt het nergens!
Ik zeg gewoon tegen m'n werk dat zei dokken als ik een bekeuring krijg omdat ze niet op tijd voor verklaring zorgden, en als ze dat weigeren dat ik het dan aanvecht en bij rechter uitleg met rooster erbij dat zij me stuurden... en 1000 anderen elke dag in de avondklok door het hele land.

Denk dat ze héél snel die 95 euro ophoesten 😄😇😌
#WeesGeenWhales
pi_197513219
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 18:43 schreef Maharski het volgende:

[..]

Het kan nog erger worden: een visiteverbod. Dan is de dystopie echt helemaal compleet.

Ik ga me hier dus ook echt niet aan houden. Krijg de kanker lekker. Dit soort regels gelden maar lekker voor anderen misschien, niet voor mij. Ik waan me heel graag boven de wet straks.
Mijn gedachten precies. Tot nu toe allemaal prima, maar dat ze echt de pleuris mogen genieten met hun cholera-avondklok. Ik denk dat ik express elke avond een keer EXTRA naar buiten ga.
#WeesGeenWhales
pi_197513266
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 18:45 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Het kan altijd erger... Zie bv:
https://www.dailymail.co.(...)tancing-devices.html
Ik lees de eerste paar regels en ik vraag me al af welke achterlijke volgevroten vieze vette durfkapitalist met zo'n vette sigaar in z'n bek dit bedacht heeft.

A) dat kan nooit legaal zijn

B) gadverdamme

C) dit is wat Marx bedoelde. LAAT ONS ONSZELF DE MIDDELEN DER PRODUCTIE TOE-EIGENEN, PROLETEN!

Maar goed, grappig voor een daily mail artikel, gaat nooit gebeuren natuurlijk. Niemand accepteert dit. En de bonden in Frankrijk zijn vrij sterk.
#WeesGeenWhales
  dinsdag 19 januari 2021 @ 19:48:36 #157
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_197513339
Hebben ze trouwens voldoende nachtopvang voor de dakloze medemens? Want het zou wel heel zuur zijn om die mensen te beboeten.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_197513696
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 19:45 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ik lees de eerste paar regels en ik vraag me al af welke achterlijke volgevroten vieze vette durfkapitalist met zo'n vette sigaar in z'n bek dit bedacht heeft.

A) dat kan nooit legaal zijn

B) gadverdamme

C) dit is wat Marx bedoelde. LAAT ONS ONSZELF DE MIDDELEN DER PRODUCTIE TOE-EIGENEN, PROLETEN!

Maar goed, grappig voor een daily mail artikel, gaat nooit gebeuren natuurlijk. Niemand accepteert dit. En de bonden in Frankrijk zijn vrij sterk.
Tja, je moet natuurlijk wel met de tijd mee gaan heh...

pi_197513745
Wat een anarchie hier opeens zeg. Al dat gelul over 'ik steun harde maatregelen' geldt dus totdat ze je daadwerkelijk treffen en je de mogelijkheid ontnemen om ze naar eigen inzicht in te vullen (visite beperken, reisadviezen, afstand houden, zoveel mogelijk thuis blijven). Dit is zo'n beetje het eerste niet drigend advies van de overheid dat de burger rechtstreekt treft. Dat werd tijd want we zijn al 10 maanden lang een belabberd presterend land dat niet misstaat in het rijtje VK, Rusland, Belgie of Brazilie.

De adviezen werken niet meer.
  FOK!fotograaf dinsdag 19 januari 2021 @ 20:04:05 #160
842 Zorro
Z
pi_197513820
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:01 schreef Confetti het volgende:
Wat een anarchie hier opeens zeg. Al dat gelul over 'ik steun harde maatregelen' geldt dus totdat ze je daadwerkelijk treffen en je de mogelijkheid ontnemen om ze naar eigen inzicht in te vullen (visite beperken, reisadviezen, afstand houden, zoveel mogelijk thuis blijven). Dit is zo'n beetje het eerste niet drigend advies van de overheid dat de burger rechtstreekt treft. Dat werd tijd want we zijn al 10 maanden lang een belabberd presterend land dat niet misstaat in het rijtje VK, Rusland, Belgie of Brazilie.

De adviezen werken niet meer.
Adviezen hebben nog nooit gewerkt. Daar is de Nederlander veel te asociaal voor. Dat zie je nu wel met dat gejank om die avondklok.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_197514000
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:01 schreef Confetti het volgende:
Wat een anarchie hier opeens zeg. Al dat gelul over 'ik steun harde maatregelen' geldt dus totdat ze je daadwerkelijk treffen en je de mogelijkheid ontnemen om ze naar eigen inzicht in te vullen (visite beperken, reisadviezen, afstand houden, zoveel mogelijk thuis blijven). Dit is zo'n beetje het eerste niet drigend advies van de overheid dat de burger rechtstreekt treft. Dat werd tijd want we zijn al 10 maanden lang een belabberd presterend land dat niet misstaat in het rijtje VK, Rusland, Belgie of Brazilie.

De adviezen werken niet meer.
'Belabberd presterend land'. Ja als je virusbestrijding als hoogste doel hebt dan doen we het ongetwijfeld slecht. Gelukkig bestaan we niet louter om virussen te lijf te gaan en kunnen we onze eigenwaarde toch nog aan iets meer dan dat ontlenen.
I'll give you something to do
  dinsdag 19 januari 2021 @ 20:24:56 #162
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_197514392
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:01 schreef Confetti het volgende:
Wat een anarchie hier opeens zeg. Al dat gelul over 'ik steun harde maatregelen' geldt dus totdat ze je daadwerkelijk treffen en je de mogelijkheid ontnemen om ze naar eigen inzicht in te vullen (visite beperken, reisadviezen, afstand houden, zoveel mogelijk thuis blijven). Dit is zo'n beetje het eerste niet drigend advies van de overheid dat de burger rechtstreekt treft. Dat werd tijd want we zijn al 10 maanden lang een belabberd presterend land dat niet misstaat in het rijtje VK, Rusland, Belgie of Brazilie.

De adviezen werken niet meer.
Harder! Strenger!
Nog harder, nog strenger!
En als je er niet ja-knikkend mee akkoord gaat, dan ben je onderdeel van het probleem!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_197514420
In de praktijk merk je dat mankracht om het thuiswerk beleid van werkgevers te controleren ontbreekt.Er zijn al die tijd amper bedrijven op de vingers getikt terwijl bijv veel kantoortuinen volop bezet zijn.

En nu voeren ze een avondklok in waarvan de politie eerst zegt dat handhaving onmogelijk is vanwege de zeer krappe bezetting en een paar dagen later (en ongetwijfeld flinke druk vanuit de politiek) zijn ze er plotseling wel klaar voor.

Wat een POPPENKAST.
pi_197514493
"Voordat je reageert
WOII grapjes mag je achterwege laten"

Toch apart dat dit er word neergezet. Is het vergelijkbaar dan ofzo?
pi_197514630
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:01 schreef Confetti het volgende:
Wat een anarchie hier opeens zeg. Al dat gelul over 'ik steun harde maatregelen' geldt dus totdat ze je daadwerkelijk treffen en je de mogelijkheid ontnemen om ze naar eigen inzicht in te vullen (visite beperken, reisadviezen, afstand houden, zoveel mogelijk thuis blijven). Dit is zo'n beetje het eerste niet drigend advies van de overheid dat de burger rechtstreekt treft. Dat werd tijd want we zijn al 10 maanden lang een belabberd presterend land dat niet misstaat in het rijtje VK, Rusland, Belgie of Brazilie.

De adviezen werken niet meer.
Prima, dan blijf ik dus logeren.

En stemmen we met z'n allen over twee maanden dit kabinet finaal de afgrond in zodat wilders 30+ zetels haalt als het "meezit".

wil je dat? Geen regering de komende 4 jaar, of een bestaande uit 8 partijen van SGP tot d66 die niets kan? Of heb je liever een partij in de regering die moslims wil verbieden hun geloof te belijden?

WAt, dat wil je niet? Je wilt als straks iedereen is ingeent in oktober en we de 1,5m en andere beperkingen af kunnen schaffen niet nog 3,5 jaar na de crisis opgescheept zitten met geen regering of fascisten erin? Nou, dan stel ik je dus voor niet te hard roepen om die avondklok.
#WeesGeenWhales
  dinsdag 19 januari 2021 @ 20:37:58 #166
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197514672
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:29 schreef Cattivo het volgende:
"Voordat je reageert
WOII grapjes mag je achterwege laten"

Toch apart dat dit er word neergezet. Is het vergelijkbaar dan ofzo?
Nouja, wanneer was de laatste keer dat we een avondklok hadden? Daar ligt je antwoord :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197514673
LOL ik wist niet dat alcohol bezorgen ook niet mocht na 20:00 uur.

Dus nu heb ik stroopwafellikeur besteld, net voor 20:00 uur, belde winkel dat de bezorger het niet durfde te bezorgen, "bang voor controles". Nu had ik al betaald en ga ik geen 10 euro + betalen voor alleen een fles cola, dus zei ik cancel de order dan maar.

Maar über eats heeft het anders opgelost lol. Belde winkel net dat hij overlegd heeft, über heeft nu een andere bezorger gestuurd die niet zoveel van de regels weet en die komt het zometeen gewoon bezorgen.

LOL
#WeesGeenWhales
  dinsdag 19 januari 2021 @ 20:38:49 #168
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197514689
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:37 schreef eragon2890 het volgende:
LOL ik wist niet dat alcohol bezorgen ook niet mocht na 20:00 uur.

Dus nu heb ik stroopwafellikeur besteld, net voor 20:00 uur, belde winkel dat de bezorger het niet durfde te bezorgen, "bang voor controles". Nu had ik al betaald en ga ik geen 10 euro + betalen voor alleen een fles cola, dus zei ik cancel de order dan maar.

Maar über eats heeft het anders opgelost lol. Belde winkel net dat hij overlegd heeft, über heeft nu een andere bezorger gestuurd die niet zoveel van de regels weet en die komt het zometeen gewoon bezorgen.

LOL
Haha, ze hebben gewoon de politie gebeld en die komen nu in een ubereats jasje aanbellen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197514692
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:29 schreef Cattivo het volgende:
"Voordat je reageert
WOII grapjes mag je achterwege laten"

Toch apart dat dit er word neergezet. Is het vergelijkbaar dan ofzo?
Het lijkt wat op sperrzeit
pi_197514769
Moeten politieagenten ook een werkgeversverklaring laten zien als zij na spertijd buiten op pad zijn?
pi_197514840
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:38 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Haha, ze hebben gewoon de politie gebeld en die komen nu in een ubereats jasje aanbellen.
Nee hoor, werd niet keurig bezorgd, lol de bezorger sprak geen nederlands, daarom kende die waarschijnlijk de regels minder goed. :D Werd ook letterlijk zo gezegd LOLZ dat ze daarom specifiek hem hadden gestuurd hahaha

geniet nu van stroopwafellikeur bij netflix <3
#WeesGeenWhales
  dinsdag 19 januari 2021 @ 20:51:44 #172
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197514974
Moet je je als soeverein mens ook aan de avondklok houden?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 19 januari 2021 @ 20:54:17 #173
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_197515025
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:37 schreef eragon2890 het volgende:
LOL ik wist niet dat alcohol bezorgen ook niet mocht na 20:00 uur.

Dus nu heb ik stroopwafellikeur besteld, net voor 20:00 uur, belde winkel dat de bezorger het niet durfde te bezorgen, "bang voor controles". Nu had ik al betaald en ga ik geen 10 euro + betalen voor alleen een fles cola, dus zei ik cancel de order dan maar.

Maar über eats heeft het anders opgelost lol. Belde winkel net dat hij overlegd heeft, über heeft nu een andere bezorger gestuurd die niet zoveel van de regels weet en die komt het zometeen gewoon bezorgen.

LOL
Geef die bezorger maar een dikke knuffel dan!
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_197515055
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:51 schreef Drekkoning het volgende:
Moet je je als soeverein mens ook aan de avondklok houden?
Matrasje op je rug en dakloze verklaring halen bij de opvang voor vrijstelling.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 21:01:01 #175
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_197515194
Al die voorspellingen over de britse mutatie zijn om te beginnen al niet echt betrouwbaar want er is ook een zuid afrikaanse mutatie en het ziet er naar uit dat de duitse hier ook wel de kop op zal steken. Daar ga je dan met je voorspellingen..... :o

Zijn de voorspellingen over corona ooit echt uitgekomen ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_197515213
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:01 schreef Confetti het volgende:
[..]

Dat werd tijd want we zijn al 10 maanden lang een belabberd presterend land dat niet misstaat in het rijtje VK, Rusland, Belgie of Brazilie.

De adviezen werken niet meer.
Nederland is hoe dan ook een belabberd (presterend) land, ik weet niet waar je de naïeve gedachte vandaan haalt dat Nederland op welk vlak dan ook tot iets indrukwekkende in staat is.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_197515251
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:54 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Geef die bezorger maar een dikke knuffel dan!
LOL

Wel fooi gegeven :D

Anyway, voelt goed man, zo'n daad(je) van Verzet :3

Nu op naar verkiezingen. En zo snel mogelijk laten vaccineren zodat al die klote beperkingen niet meer nodig zijn.
#WeesGeenWhales
  dinsdag 19 januari 2021 @ 21:18:06 #179
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_197515661
Kort gezegd mag je straks dus alleen nog maar werken, belasting betalen, verder vooral in je kuthok blijven en je bek dichthouden.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_197515758
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik doe m'n boodschappen om half tien 's avonds omdat het dan lekker uitgestorven is in de supermarkt. Nu moet ik met de rest van het volk :r
Als het altijd druk is en je thuis moet blijven bij drukte, dan is iedereen netjes thuis. Duhh
  dinsdag 19 januari 2021 @ 21:28:55 #181
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_197515977
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik doe m'n boodschappen om half tien 's avonds omdat het dan lekker uitgestorven is in de supermarkt. Nu moet ik met de rest van het volk :r
Picnic
pi_197516055
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:28 schreef Mishu het volgende:

[..]

Picnic
net geweest :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197516068
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:28 schreef Mishu het volgende:

[..]

Picnic
Toen ik me had aangemeld, eind november, stond ik op plek 1984 in de wachtrij. Nu 1981. ;(
pi_197516119
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 18:38 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Werkt beter dan een petitie.

[ afbeelding ]
"Weg met dit kabinet"?

pi_197516178
Is ie er al?

Dan doe ik niet meer mee. Op naar groepsimmuniteit dan maar en laat die oudjes maar stikken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_197516220
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:32 schreef eentwee het volgende:

[..]

"Weg met dit kabinet"?

[ afbeelding ]
Ja, doe maar.
pi_197516374
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:18 schreef PzKpfw het volgende:
Kort gezegd mag je straks dus alleen nog maar werken, belasting betalen, verder vooral in je kuthok blijven en je bek dichthouden.
De calvinistische natte droom...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 21:42:15 #189
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197516431
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:35 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ja, doe maar.
Is al gelukt toch ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197516491
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:42 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Is al gelukt toch ;)
Hij blijft gewoon zijn ding doen hoor. Beter stemmen we massaal iets anders dan de VVD, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren, dus kans is reëel aanwezig dat hij gewoon weer terug komt. :{
pi_197516494
In één jaar tijd heeft dit kabinet 3 keer een virus ongehinderd het land binnen laten vliegen zodat ze onze vrijheid moesten afpakken.

Dan ben je of volslagen incompetent of het was je om het afpakken van vrijheid te doen. Welke het is interesseert me niet zoveel, op deze manier gaan we niet verder komen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_197516550
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:28 schreef Mishu het volgende:

[..]

Picnic
Ja O+
Tap tap tap
  dinsdag 19 januari 2021 @ 21:50:53 #193
224960 highender
Travellin' Light
pi_197516702
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:24 schreef Ringo het volgende:
Harder! Strenger!
Nog harder, nog strenger!
En als je er niet ja-knikkend mee akkoord gaat, dan ben je onderdeel van het probleem!
Zegt onze voorstander van mondkapjes, lekker selectief bezig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 21:54:17 #194
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_197516784
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:50 schreef highender het volgende:

Zegt onze voorstander van mondkapjes, lekker selectief bezig.
Een avondklok met een fucking mondkapje vergelijken :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_197516934
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:44 schreef Weltschmerz het volgende:
In één jaar tijd heeft dit kabinet 3 keer een virus ongehinderd het land binnen laten vliegen zodat ze onze vrijheid moesten afpakken.

Dan ben je of volslagen incompetent of het was je om het afpakken van vrijheid te doen. Welke het is interesseert me niet zoveel, op deze manier gaan we niet verder komen.
En hoe hadden "ze", die gemene grote kwade overheid die ons allemaal kapot wil maken, dan kunnen voorkomen dat het binnen zou komen zonder vrijheden af te pakken? In elk geval niet door de grenzen open te houden. En hoe zou het totaal afsluiten van het land vóórdat er een coronageval in Nederland was zijn gevallen denk je? Dus laten we zeggen eind januari / begin februari 2020 niemand meer erin en eruit. Skivakantie in Italië? Jammer, blijf maar daar. Op bezoek bij familie in Marokko? Tot over anderhalf jaar. Tanken in Duitsland? NEIN!!! En ook geen vrachtwagens of pakketjes van Ali meer de grens over. Want toen wisten we nog niet of het via oppervlakken zou verspreiden.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 22:02:30 #196
472044 Ghost_Buster
I aint 'fraid of no ghost
pi_197516991
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:48 schreef Haags het volgende:

[..]

Nee, met deze maatregelen ben je mij ook definitief kwijt. Totaal van de pot gerukt dit.

Verlenging van de lockdown prima, dit totaal niet.
Helemaal eens.
#notme
:Y
Gevaccineerd.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 22:06:19 #197
472044 Ghost_Buster
I aint 'fraid of no ghost
pi_197517109
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:52 schreef Randier het volgende:
Echt belachelijk, de volgorde van maatregelen. Ik heb het al vaker gepost, maar loop eens langs de gemiddelde gesloten winkel en je ziet winkelpersoneel binnen, die verplicht worden door de baas om zich op de werkvloer te komen vervelen. Sommigen van die mensen worstelen dus al extra met de opvang/scholing van kinderen. En nu kunnen ze ook niet meer boodschappen doen in de avonduren wanneer de kleintjes op bed liggen. Waarom niet eerst werkgevers van gesloten zaken verplichten personeel thuis te laten? Waarom niet eerst kantoorwerk op kantoor verbieden?
Daar heeft de overheid geen macht over. Als een directeur/directie besluit dat het personeel aanwezig moet zijn, dan heeft de regering het nakijken. Raar maar waar, maar ze kunnen niemand verplichten. Die macht heeft de regering niet. Enkel op straat via de politie kan de regering een beetje handhaven, verder niet.
Ik heb het opgezocht, het is door advocaten bevestigd.
Gevaccineerd.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 22:20:50 #198
472044 Ghost_Buster
I aint 'fraid of no ghost
pi_197517547
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:40 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

De calvinistische natte droom...
Dat is "corona" ook: elke regering krijgt subiet een stijve van een "vijand", die je niet kunt zien, horen, ruiken of voelen, maar die je wel via de media levensgevaarlijk kunt laten lijken, terwijl in werkelijkheid slechts 1 bejaarde op een heel dorp hierdoor komt te overlijden. Het mortaliteits-getal is onlangs door de WHO bijgesteld naar 0,05%, dat is slechts 1 op 20000.
Media: het ultieme onderdrukkingsmiddel! :Y
Gevaccineerd.
pi_197517607
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:40 schreef Noek het volgende:
Alleen samen krijgen we een avondklok.
Maar niet allemaal. Bij ons is personeelszaken al bezig met de werkgeversverklaringen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_197517624
Alle hangjongeren thuis naast mams & paps op de bank, dat wordt zo gezellig in veel gezinnen.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')