Werkt beter dan een petitie.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:36 schreef Tyr80 het volgende:
Ik ga nagenoeg nooit na 8 uur naar buiten, maar hiermee zijn ze mijn steun ook kwijt. Is er al een petitie?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:38 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Werkt beter dan een petitie.
[ afbeelding ]
Waarom staat de vlag op zijn kop ?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:38 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)teresse-uitlaten-vanquote:Na 20 uur niet op straat
Avondklok omzeilen? 'Opeens veel interesse in leenhonden en Thuisbezorgd-jassen'
Heel het land staat op de kop... Maarre ik heb hem niet gemaakt hehquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:40 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Waarom staat de vlag op zijn kop ?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:41 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Heel het land staat op de kop... Maarre ik heb hem niet gemaakt heh
Dat is voor noodgevallen, niet voor huis tuin en keuken berichtjes over wetgeving.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:41 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ter ondersteuning van de handhaving verwacht ik toch wel meerdere (NL-Alert) push berichten via het mobiele netwerk.
Ik denk minimaal 2 berichten als het vrijdagavond al gaat beginnen.
Dreigement dat het hier anders een Joegoslavie gaat worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:40 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Aan die opmaak te zien, is de doelgroep een soort volk waar ik mij liever niet mee associeerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:38 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kunnen ze ze zo maken dat als ze 10 seconden lang afgaan dat ze dan meteen exploderen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:45 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Het kan altijd erger... Zie bv:
https://www.dailymail.co.(...)tancing-devices.html
Haha wtfquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:45 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Het kan altijd erger... Zie bv:
https://www.dailymail.co.(...)tancing-devices.html
Ik ga ook mijn eigen plan trekken. Je moet iets hebben om dankbaar voor te zijn, en dat is echt steeds verder te zoeken. Er zou een minimaal niveau van vrijheid gegarandeerd moeten worden. Zijn er tijdens enige pandemie ooit scholen gesloten of een avondklok ingesteld? Volgens mij is dit nog nooit vertoond in vredestijd. Een ongekend onrecht.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:43 schreef Maharski het volgende:
[..]
Het kan nog erger worden: een visiteverbod. Dan is de dystopie echt helemaal compleet.
Ik ga me hier dus ook echt niet aan houden. Krijg de kanker lekker. Dit soort regels gelden maar lekker voor anderen misschien, niet voor mij. Ik waan me heel graag boven de wet straks.
Toekomstvisie.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze ze zo maken dat als ze 10 seconden lang afgaan dat ze dan meteen exploderen.
Als je die kans correct hebt ingeschat en de overtredingen de afzonderlijke kans niet beinvloeden, natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:52 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dat is niet hoe kansberekening werkt
Vraag me af hoe ver je komt met "Ik heb ruzie met mijn partner en moest even afkoelen"quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:02 schreef Nielsch het volgende:
"ik kom net van mijn moeder. Die heeft haar heup gebroken en heeft mijn hulp nodig"
"ik kom net van werk, ik werk op de SEH van het ziekenhuis / als treinverkeersleider / als assistente bij de huisartsenpost / in de keuken van een afhaalrestaurant"
"ik laat mijn hond uit *laat hond zien*"
"mijn vader leidt aan Alzheimer, hij was in paniek en ik moest naar hem toe"
Komt wel goed...
“Ik zoek mijn hond” *laat hondenriem zien...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:02 schreef Nielsch het volgende:
"ik kom net van mijn moeder. Die heeft haar heup gebroken en heeft mijn hulp nodig"
"ik kom net van werk, ik werk op de SEH van het ziekenhuis / als treinverkeersleider / als assistente bij de huisartsenpost / in de keuken van een afhaalrestaurant"
"ik laat mijn hond uit *laat hond zien*"
"mijn vader leidt aan Alzheimer, hij was in paniek en ik moest naar hem toe"
Komt wel goed...
Om het tegendraadse te benadrukken? Alles op z'n kop? Geen idee.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:40 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |