Alles is altijd van tijdelijke aard, al MAANDEN!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is uiteraard je eigen besluit. Ik ben ook geen voorstander van deze maatregel, maar we moeten nou ook niet doen alsof de wereld vergaat lieve mensen. Het zal van tijdelijke aard zijn.
De cijfers dalen en stijgen tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat zeggen ze steeds. Maar zelfs nu de cijfers met de dag beter worden, krijgen we verzwaringen. Als er daadwerkelijk een avondklok komt, kunnen ze die steken waar de zon niet schijnt. Ja, ben er klaar mee. Gedraag me al 10 maanden voorbeeldig, maar er komt een keer een eind aan.
Denk tevens dat mensen daar gewoon lekker zelf voor kiezen als ze dat willen. Dan maar de gordijnen dicht.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Denk tevens max 1 bezoeker als maatregel.
Dat is ook meteen het probleem wat ik er mee heb, tijdelijke aard, hoe tijdelijke aard?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is uiteraard je eigen besluit. Ik ben ook geen voorstander van deze maatregel, maar we moeten nou ook niet doen alsof de wereld vergaat lieve mensen. Het zal van tijdelijke aard zijn.
Ja, maar het aandeel is van 1% naar 12% gestegen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:58 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee want in dec hadden we per dag 8000-10000 besmettingen en nu de helft. Stel je vond in dec 1% Britse variant uitgaande van 10.000 per dag dan is dat dus 100. Als je er nu 100 vindt bij 5000 dan zit je op 2% zonder dat het aantal in absolute zin is gestegen. En in dit fictieve voorbeeld is de R dus 0. En vergeet ook niet dat de R van de "oude" zal blijven dalen.
Wat is een paar maanden op een heel levenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:47 schreef popje het volgende:
[..]
Alles is altijd van tijdelijke aard, al MAANDEN!
De persco's zijn meestal op dinsdag in de avond, dus ik vind dit wel nieuwswaardig.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Vond het wel een beetje een sensatiepush hoor.
Sterkte gewenst.. ik hoop dat het een maatregel is die max enkele weken gaat gelden voor ons allen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat is ook meteen het probleem wat ik er mee heb, tijdelijke aard, hoe tijdelijke aard?
Het is nu al bijna onthoudbare situatie voor mij, dit maakt het zeker niet makkelijker.
Heel negatieve kop.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Vond het wel een beetje een sensatiepush hoor.
En terechtquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:49 schreef StephanL het volgende:
Jahaha#ikdoenietmeermee wordt vast trending nu
Avondklok is de vraag, je mag misschien straks niet meer je provincie verlaten alleen bij hoge uitzondering en nog maar één persoon thuis ontvangenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:44 schreef Haags het volgende:
Hopelijk krijgen steeds meer Nederlanders schijt aan de maatregelen. Ga lekker fietsen met je avondklok.
Dat weet ik. Maar als er inderdaad een avondklok komt, blijf ik dat buitenproportioneel vinden. Net als de angst voor de Britse variant. In Engeland en Ierland dalen de cijfers ook al, dus om nog meer maatregelen te nemen vind ik wat voorbarig.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
De cijfers dalen en stijgen tegelijkertijd.
(Ene variant neemt af, andere variant neemt toe).
Om te voorkomen dat de nieuwe variant een nieuwe golf veroorzaakt willen ze nieuwe maatregelen.
Yep maar daar kan Hugo ook niet veel aan doen.quote:
Spuit + 11quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:50 schreef NaturalScience het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ronamaatregelen.html
Morgen persconferentie extra maatregelen!
Had ik het eindelijk een keer niet over Hugo, maak jij 'mquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yep maar daar kan Hugo ook niet veel aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |