Iewww...Trouwens die jongen is geen vent, volgens mij,,eh wel van het mannelijk geslacht, maar een jochie..quote:
Ik wist niks beters.quote:
Is Patrick die kale?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:55 schreef aswesleep het volgende:
Patrick is wel gekomen om tv te maken zo te zien.
Nathalie gaat voor het eerst helpenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:55 schreef MissyZ het volgende:
Naomi hoorde dat ze weinig op beeld was en gaat meteen actief helpen bedden op maken.......
Ik heb haar hoog zitten.......maar......
Ja en die hele mooie man is Michel(NL)l en die hele mooie vrouw is Julie(B)quote:
Doos 4.quote:
Lekker ding he Lonnequote:
Ze blijven.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:58 schreef greysbones het volgende:
3 nieuwen dus, maar blijven ze alle 3 of las ik nu dat er 1 vanavond alweer weg gaat?
19 en strak.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
leuke meid . lekker fris
Ah Michel dus,wat een leukie.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ja en die hele mooie man is Michel(NL)l en die hele mooie vrouw is Julie(B)
Vorige week mochten ze 3 bewoners kiezen uit dozen,Meneer doos nr4 bleef Theo Leo noemen.quote:
Kan hem ook goed verstaan, dus zet die Nederlanders maar tegen elkaar op....quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:55 schreef aswesleep het volgende:
Patrick is wel gekomen om tv te maken zo te zien.
Niet onaardig om naar te kijkenquote:
Nick is oké hoor,mag hem wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:59 schreef freaky40 het volgende:
Patrick houdt zich al op in de keuken. Nieuwe holmaat van sneaky Nick.
Mijn eerste indruk ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:00 schreef cvketeltje89 het volgende:
Julie is een soort van betere versie van Daan.
Michel is een soort van betere versie van René.
Patrick is een soort van betere versie van Theo.
Moest bij Patrick ook aan Leo denken.quote:
Hij heeft vertelt dat hij in de doos zat. En dat hij toen loog over kok zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
Is die kale kok? Dan is het zeker doos nr4.
Het lekkerst voor het laatst bewaard. En Nat en Els eruit.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:00 schreef cvketeltje89 het volgende:
Julie is een soort van betere versie van Daan.
Michel is een soort van betere versie van René.
Patrick is een soort van betere versie van Theo.
Ze zegt dat vaakquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:02 schreef Juan_Roman het volgende:
Nathalie is niet iemand die snel oordeelt. 😅
Nou zo doe je de hot tub aan....quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Els vertelt wel even hoe alles moet enzo
Yesss.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het lekkerst voor het laatst bewaard. En Nat en Els eruit.
Dat kind is ook zo oprecht....en eerlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:02 schreef Juan_Roman het volgende:
Nathalie is niet iemand die snel oordeelt. 😅
WIe zijn er genomineerd ?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het lekkerst voor het laatst bewaard. En Nat en Els eruit.
Dit keer was het de auto 'wc binnenloop' switchquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:03 schreef Benny het volgende:
Huiskamer camera. Er gaat weer wat gebeuren?
Ah. Die had ik gemistquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit keer was het de auto 'wc binnenloop' switch
Maar de nederlanders de mooiste mannen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:04 schreef BB-King het volgende:
Waarom komen er enkel knappe Vlaamse vrouwen in?
Kijk nu eens ter vergelijking wat Nederland moet vertegenwoordigen.
Ze is een beetje stil. Denk dat ze nog even moet bijkomen van alle nieuwe energieenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Daan vind het niets geloof ik zo aan der kop te zien
Ow jawel hoor, beiden de hele dag weken en kwebbelen.. en dan zijn ze er snel uitquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:04 schreef Benny het volgende:
Patrick en Els moeten geen team vormen hoor
Die is alleen bezig met de knikker.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze is een beetje stil. Denk dat ze nog even moet bijkomen van alle nieuwe energieen
Nee, die moet nu nog meer op haar knikker letten, en een veel mooier moedertje erin.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Daan vind het niets geloof ik zo aan der kop te zien
Slide in, slide outquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:06 schreef lonneberga het volgende:
Gore wijf zit eeuwig in haar neus te wroeten.
ja maar neem maar van mijn aan dat ze die Julie niets vind en ook niet dat ze bij haar op de kamer ligtquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze is een beetje stil. Denk dat ze nog even moet bijkomen van alle nieuwe energieen
Met afstand!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:59 schreef Aggie46 het volgende:
Ik blijf Liese de mooiste vinden en ik ben gewoon hetero
wie?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:06 schreef lonneberga het volgende:
Gore wijf zit eeuwig in haar neus te wroeten.
Die chick is ook nog echt dom he?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Nat vindt het leuk dat de regering is gevallen en we een spertijd krijgen.
Daarna zei ze :"Nee, ik bedoel nieuwe bewoners."quote:
Huiskamer met Els+Nathalie+Leo.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:10 schreef Benny het volgende:
Els + Nathalie + Leo = *zap naar andere stream*
Ik voel me bekekenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:11 schreef Blackprinces het volgende:
Pat verteld dat er mensen zijn die 20 uur livestreams kijken.
hij legde haar uit dat veel mensen de streams volgen en alles zien en dat op facebook zettenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:11 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Die blik naar Nathalie zegt genoeg.
Ik log uit.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:13 schreef zodeju het volgende:
Leuk hoor om gesprekken te volgen tussen Rene en Michel.....kijkt zo lekker weg.
quote:
Ligt aan het rokenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:17 schreef Blackprinces het volgende:
Snel wisselende streams...
Julie heeft een rookstem of ligt dat aan mij?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:16 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]Sneeuwpop Sammie has gone
Zegt Els die niks doet dan alleen maar babbelen. En wie is zij om hem advies te geven. Volgens mij is ze alleen maar bang voor haar eigen hachie.quote:
RIP Sammie.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:16 schreef Aggie46 het volgende:
Ah, nu weet ik wat voor pakken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:18 schreef danilel het volgende:
morph suits, mark my words
[ afbeelding ]
Die is niet verkeerd om naar te kijken he Aggiequote:
Veels te mooi en niks (meer) voor mij.Maar wel aangenaam om naar te loerenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is niet verkeerd om naar te kijken he Aggie
Ik was eerstquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:20 schreef danilel het volgende:
[..]
oh nu kijkt ie ook naar mij, wat een eycandy
Dat bedoel ik. Het oog wil ook wat. Gebeurd niet vaak dat er een mooie man in een RLS zit.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Veels te mooi en niks (meer) voor mij.Maar wel aangenaam om naar te loeren
Je zult toch zo een rij-instructrice hebben? Is er weleens 1 examenklant bij haar rijschool geslaagd?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zegt Els die niks doet dan alleen maar babbelen. En wie is zij om hem advies te geven. Volgens mij is ze alleen maar bang voor haar eigen hachie.
Alleen zei ze uiteraard wel weer uquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:22 schreef JACM het volgende:
Jill: "Als ik je moet helpen moet je het maar zeggen hoor!"
Jill loopt weg...
Patrick kijkt verbaasd.... "Ja maar ze is weg"
ze is failliet....................quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Je zult toch zo een rij-instructrice hebben? Is er weleens 1 examenklant bij haar rijschool geslaagd?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het oog wil ook wat. Gebeurd niet vaak dat er een mooie man in een RLS zit.
Hij zei ook dat hij thuis nog iets moest doen, dus eigenlijk nog geen tijd had. En dus een beetje bewust had gesaboteerd.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:22 schreef MissyZ het volgende:
Ik vind het een raar verhaal. Hij gaf zich op voor BB, gaat al die audities door en dan besluit die om ervoor te kiezen niet het huis in te gaan maar de jonkies te laten.
Hij wil alleen maar rust.
Dit is een verhaal wat ik totaal niet geloof.
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:24 schreef danilel het volgende:
[..]
moet ik mijn emmer weer tevoorschijn halen?
zijn zoon's prof wielercontract was net ontbonden, ik denk dat hij hem heeft willen ondersteunenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij thuis nog iets moest doen, dus eigenlijk nog geen tijd had. En dus een beetje bewust had gesaboteerd.
Ik doe wel een spoiler.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:24 schreef danilel het volgende:
[..]
moet ik mijn emmer weer tevoorschijn halen?
heeft eenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:24 schreef Benny het volgende:
Patrick werkt in een fietsen- en kledingwinkel
Kom je nu mee #11.quote:
Ik kijk graag wielrennen. Ben benieuwd wie die zoon was/is/ Hoe die heette.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:24 schreef danilel het volgende:
[..]
zijn zoon's prof wielercontract was net ontbonden, ik denk dat hij hem heeft willen ondersteunen
Ja daarom..Alleen kapsters verdienen meer, als ze zo OH enquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:23 schreef danilel het volgende:
[..]
ze is failliet....................
Is hij dood dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:25 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik kijk graag wielrennen. Ben benieuwd wie die zoon was/is/ Hoe die heette.
Fiets kledingquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:24 schreef Blackprinces het volgende:
Patrick heeft een fiets en kledingwinkel
Psycholoogquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:25 schreef MissyZ het volgende:
Nathalie is gerustgesteld in de DBK.........
Je hoort een stem tegen haar praten.
Jankerd.
Pablo.quote:
Ween ween mijn scheinheiligheid gaat uitkomen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:25 schreef MissyZ het volgende:
Nathalie is gerustgesteld in de DBK.........
Je hoort een stem tegen haar praten.
Jankerd.
Ik vind hem leuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dit is Patrick, een Belg
[ afbeelding ]
Mini Daan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:28 schreef JACM het volgende:
[..]
Nieuwe dame ziet er leuk uit, heet Julie
Dat moeten we afwachten.quote:
Koos?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Patrick lijkt op een Oud BBer .
kwam uit Nholland
ff naam kwijt
Egbert.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Patrick lijkt op een Oud BBer .
kwam uit Nholland
ff naam kwijt
en de wielrenkleding..je weet wel, die strakke broekjes...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:30 schreef aswesleep het volgende:
Patrick is er alleen om z'n fietsenwinkel te promoten.
Nog 1 keer dan,hij zat in den doos.quote:
En dan is de zoon/wielrenner Michael Van Staeyen. Was toch redelijk bekend in het Belgisch peloton.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:29 schreef Harry het volgende:
Instagram Patrick: https://www.instagram.com/van.staeyen.patrick/?hl=nl
Waarom heb ik het idee dat dat expres is?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:27 schreef MissyZ het volgende:
Nathalie zat ermee dat haar levensverhaal uitgezonden zou worden.
Ze zat zichzelf in de weg.
Ze hoopt dat met haar verhaal andere vrouwen geholpen konden worden.
(gesprek dagboekkamer, geluid staat aan)
Had je al pm gestuurdquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Even geduld, ben net pas thuis, ga nu monteren ....
Eindelijk een leuke dame?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:28 schreef JACM het volgende:
[..]
Wat een topvent.quote:
Die is toen het huis uitgezet, nadat hij Sabrina lastig viel in bed. Heb het filmpje nog ergens.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:32 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Jaaaa....Inderdaad........2 druppels water.
Oooooch Egbert.
Houdt dat mens nooit opquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:27 schreef MissyZ het volgende:
Nathalie zat ermee dat haar levensverhaal uitgezonden zou worden.
Ze zat zichzelf in de weg.
Ze hoopt dat met haar verhaal andere vrouwen geholpen konden worden.
(gesprek dagboekkamer, geluid staat aan)
3 zelfs.quote:
Alle geduld hoor, het wordt gewaardeerdquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Even geduld, ben net pas thuis, ga nu monteren ....
Hoelang jij?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vind er niks aan. Weer zo'n type dat s'morgens eerst 2 uur staat te plamuren.
Check de TT.quote:
Deze was te makkelijk.quote:
Dank u, maar badder wel hier. Lekker rustig.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
jah
U heeft gewonnen
ticket om een middagje int BB badje te dobberen
Straks even kijkenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vind er niks aan. Weer zo'n type dat s'morgens eerst 2 uur staat te plamuren.
Nee....dat stopt ze alleen in de hottub.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:37 schreef danilel het volgende:
els gaat geen energie steken in nieuwe mensen
werd dat net gezegd?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:37 schreef Benny het volgende:
Er komen na hun geen nieuwe bewoners meer in
Goed zo Els,zij ook niet in jou.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:37 schreef danilel het volgende:
Slim ookquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:37 schreef Chanel5 het volgende:
Els gaat geen energie steken in nieuwe mensen zegt ze
30 seconden ervoor vond ze iedereen nog leuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Els gaat geen energie meer steken in de nieuwe bewoners. Heeft haar eigen groepje.
Dank u, maar badder wel hier. Lekker rustig.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
jah
U heeft gewonnen
ticket om een middagje int BB badje te dobberen
In deze tijd 5 minuten. Ben thuis!quote:
Er is nog plek voor 1 persoon.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:37 schreef Benny het volgende:
naar mensquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:37 schreef danilel het volgende:
Je hebt wel gelijk hoor,Soul doet er 15 minuten over max.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dank u, maar badder wel hier. Lekker rustig.
[..]
In deze tijd 5 minuten. Ben thuis!
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:16 schreef Aggie46 het volgende:
welke doos?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:20 schreef JACM het volgende:
Stream op Jill![]()
Zij zat ook een in een doos zegt ze net
quote:"Kabinet houdt woensdag persconferentie, de week extra coronamaatregelen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:43 schreef Benny het volgende:
Ondertussen in Nederland, een pushmelding van Nu.nl:
[..]het wordt alleen maar gekker K*tzooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:43 schreef Benny het volgende:
Ondertussen in Nederland, een pushmelding van Nu.nl:
[..]Ach, zolang ze werkgevers zoals die van mij niet verplichten om hun mensen thuis te laten werken blijft dit wel door gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker weer bang met hoe ze over gebracht word net zoals in het beginquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:24 schreef MissyZ het volgende:
Ik vond Rene wel grappig buiten. Dat die bang was nog even dat in die pakken famillieleden zou hebben gezeten.
Waarom hoor ik Nathalie huilen en een stem.Is dat geluid van de DBK?
Zijn dit blijvertjes dan? Of moeten ze nadat een van de oud bewoners donderdag weg is een keuze tussen deze drie gemaakt wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:37 schreef Benny het volgende:
zij had 3 keer gegooidquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:28 schreef JACM het volgende:
[..]
Kan ook twee genomineerde zijn die weg moeten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn dit blijvertjes dan? Of moeten ze nadat een van de oud bewoners donderdag weg is een keuze tussen deze drie gemaakt worden
ik zie liever een Belgenshow dan die slangenkuil van NL (ben zelf NL)quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:49 schreef Chanel5 het volgende:
Gaat het nu de Belgenshow worden? Niet voor het een of ander...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Thnxquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan ook twee genomineerde zijn die weg moeten.
wie zei dat?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wil niet dat iets uitgezonden gaat worden.Hoe dom kan je zijn.
Wie? Het is mijn Juliequote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nu.ik zei erder kwam zij met cherise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |