quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg bijzonder. Een vreemd nummer stuurt me een Whatsapp. Het blijkt mijn kind te zijn.
Erg knap dat mijn dochter van 1 een nieuw nummer heeft.
HOU ONS OP DE HOOGTE.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze heeft wel een probleempje zegt ze nu.
Gewoon meepratenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze heeft wel een probleempje zegt ze nu.
Door het nieuwe telefoonnr krijg ik mijn bankapp niet op deze telefoon,heb contact gehad de bank en zij zeggen dat ik woensdag langs moet komen.Maar ik moet nu 3 openstaande rekeningen betalen die ik over het hoofd gezien heb, dus zou e me kunnen helpen als het niet teveel gevraagd is.Morgen stort ik alles terug.quote:
Dit kan leuk worden Lenny.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Door het nieuwe telefoonnr krijg ik mijn bankapp niet op deze telefoon,heb contact gehad de bank en zij zeggen dat ik woensdag langs moet komen.Maar ik moet nu 3 openstaande rekeningen betalen die ik over het hoofd gezien heb, dus zou e me kunnen helpen als het niet teveel gevraagd is.Morgen stort ik alles terug.
Maak 1 cent over met de tekst:quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Door het nieuwe telefoonnr krijg ik mijn bankapp niet op deze telefoon,heb contact gehad de bank en zij zeggen dat ik woensdag langs moet komen.Maar ik moet nu 3 openstaande rekeningen betalen die ik over het hoofd gezien heb, dus zou e me kunnen helpen als het niet teveel gevraagd is.Morgen stort ik alles terug.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:18 schreef Buitendam het volgende:
Ik had allang in de rol van vieze papa gezeten.
(lol)
Ondeugendquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:18 schreef Buitendam het volgende:
Ik had allang in de rol van vieze papa gezeten.
(lol)
Nu wil ik weten wat voor plaatje je stuurdequote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sorry, hij is al afgehaakt.
Ik stuurde een onschuldig plaatje, waarna hij terugstuurt: opkk
Ik kwam er laatst wel achter dat we een wijkagent hebben. Voor de hele gemeente (3 dorpen).quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jullie hebben nog een ouderwetse veldwachter natuurlijk. Achtergesteld gebied.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu wil ik weten wat voor plaatje je stuurde
Gewoon het nummer even doortwitteren naar de politie, kijken of ze dan gekgebeld worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen zin in. Maar ga je gang:quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon het nummer even doortwitteren naar de politie, kijken of ze dan gekgebeld worden.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen zin in. Maar ga je gang:
0620469113
quote:BEL ME TERUG
Bedankt voor uw aanvraag, we proberen u zo snel mogelijk terug te bellen. Team De Winter Rioolservice
quote:Je terugbelverzoek is verzonden naar De hypotheekshop-adviseur. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
En DELA gaat hem ook bellen voor een uitvaartverzekering. En iets van kraamzorg.quote:Bedankt voor uw terugbelverzoek. We hebben deze goed ontvangen. Eén van onze consulenten zal u binnenkort bellen.
Ik vind het vrij bizar dat je kind van 1 jaar oud nu al dit soort taal tegen je uitslaat. Dat laat wel zien dat je tot dusver een best slechte vader bent.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Godquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En DELA gaat hem ook bellen voor een uitvaartverzekering. En iets van kraamzorg.
Biden heeft vandaag een leuke aanstelling gedaan:quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook wel bijzonder dat je het eerst je dochter van 1 noemt maar haar wel refereert als ‘hij’ en ‘hem’. Met name @:scrummie heeft een mening over dit soort ouders.
Wat is dat voor iets?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Biden heeft vandaag een leuke aanstelling gedaan:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |