Dit doe je gewoon goed hoor. Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik voel me zelf vandaag ontzettend lamlendig dus heb net een pokebowl besteld en wat sashimi.
Ik ben ook niet overtuigd, denk persoonlijk dat het ook beter is om meer te doen aan de handhaving van de huidige maatregelen (eventueel verplicht niet-essentiële kantoren en kerken sluiten). Ze gaan er ook wel wat aan voorbij dat de Britse mutatie in de UK echt vrij spel had doordat daar net versoepeld werd. Daarnaast heeft bij ons al een hoger percentage van het volk anti-stoffen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ze willen begrijp ik nog wel maar de maatregelen die ze ervoor gebruiken worden nu al niet meer goed opgevolgd en daar zit het probleem, dus ipv zich daarop te richten komen ze met wat zwaarders in de hoop dat er nog wat mensen meegaan die dat eerder niet deden.
Geen rood streepje, dus @onlogisch zul je niet horen.quote:
Viel ook samen met de feestdagen toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben ook niet overtuigd, denk persoonlijk dat het ook beter is om meer te doen aan de handhaving van de huidige maatregelen (eventueel verplicht niet-essentiële kantoren en kerken sluiten). Ze gaan er ook wel wat aan voorbij dat de Britse mutatie in de UK echt vrij spel had doordat daar net versoepeld werd. Daarnaast heeft bij ons al een hoger percentage van het volk anti-stoffen.
Aan de andere kant vind ik het ook geen punt als 9 februari dan ook echt de einddatum wordt, tenzij we nog een keer in code zwart belanden. Dan kan het wel echt het verschil maken begin maart op de IC.
Jawel alhoewel tijdens de feestdagen de boel wel dicht werd gegooid, maar dat zal zeker bijgedragen hebben. Denk echter dat een dergelijke verspreiding in Nederland niet zo realistisch meer is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Viel ook samen met de feestdagen toch?
Oh ik dacht dat ze daar wel wat meer mochten dan normaal met de feestdagen. Maar dat zal wellicht later zijn teruggedraaid dan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jawel alhoewel tijdens de feestdagen de boel wel dicht werd gegooid, maar dat zal zeker bijgedragen hebben. Denk echter dat een dergelijke verspreiding in Nederland niet zo realistisch meer is.
De SS patrouilleert hier zelfs nog op gejatte fietsen, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jullie hebben nog een ouderwetse veldwachter natuurlijk. Achtergesteld gebied.
Er mocht wel iets meer maar dat was nog steeds bijzonder weinig volgens mij. Echter dat die mutatie zich zo erg verspreidde is de weken daarvoor natuurlijk gebeurd, en dat was toen zelfs het WK Darts nog met publiek werd gespeeld. Als bij ons die mutatie tijdens Black Friday al een beetje verspreid was geweest zou dat ook een drama zijn geworden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze daar wel wat meer mochten dan normaal met de feestdagen. Maar dat zal wellicht later zijn teruggedraaid dan.
voor of na het schieten?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:18 schreef GGMM het volgende:
Als daar een neger door de straat loopt bel je de krant.
Geen dark mode. @onlogischquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
WO2 referenties zijn niet grappig.
Heeft ze al om geld gebedeld?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg bijzonder. Een vreemd nummer stuurt me een Whatsapp. Het blijkt mijn kind te zijn.
Erg knap dat mijn dochter van 1 een nieuw nummer heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |