@Caland is een man van het volk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:19 schreef onlogisch het volgende:
Even een voorzichtig kijkje genomen in COR.
User @:Caland ontpopt zich als iemand van de vaste kern daar.
[ afbeelding ]
Hardop gelachen om GommersGOAT gisteren, die is er wel goed in om op tv bommetjes te leggen onder het kansloze beleid.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:caland is een man van het volk.
Gommers is een enorme opportunist.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Hardop gelachen om GommersGOAT gisteren, die is er wel goed in om op tv bommetjes te leggen onder het kansloze beleid.
Gommers is een proleet. Waar is JaapGOAT als je hem nodig hebt?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Hardop gelachen om GommersGOAT gisteren, die is er wel goed in om op tv bommetjes te leggen onder het kansloze beleid.
Wordt tijd voor een nieuwe ondertitel maat. JeeCee is niet langer onder ons. En je sig misschien veranderen in 'COR influencer'quote:
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een nieuwe ondertitel maat. JeeCee is niet langer onder ons.
Het is inderdaad wel een schijtclub dat Schalke, maar dat past toch juist wel prima bij die nonvoetballer.quote:
Ja dat post ik net.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:34 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind Schalke een saaie grijze muizenclub. Huntelaar is ook een bijzonder saaie speler dus ze passen goed bij elkaar.
Ja, ik zie het. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik mijn reactie nog typte terwijl jij deze post plaatste.quote:
Een welbespraakte brugpieper.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan die Yannick niet een keer op een legoblokje gaan staan?
Hallo makker.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een welbespraakte brugpieper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |