Tussen 800 en 1000. Ter info.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Aan welke aantallen moet ik denken?
Bedankt. Ter info.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tussen 800 en 1000. Ter info.
Nou ja zeg, kan dit ook wat minder?quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe toch een keer normaal, enorme debiel.
quote:Je dikke gore hoerenmoeder vies vuil goor stuk teringvreten dat je bent.maar ik wilde de dag goed beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het wat minder kan met die bitcoin onzin dan zeker.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja zeg, kan dit ook wat minder?
Haha. Zie deze fluitketel @Wereldgozerquote:Op woensdag 20 januari 2021 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het wat minder kan met die bitcoin onzin dan zeker.
Ik pak tussen de bedrijven door even @jemappellefrikandelle (lol) aan in BTC.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Zie deze fluitketel @:Wereldgozer
De onwetendheid, wat een amoebe
@Caland is een man van het volk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:19 schreef onlogisch het volgende:
Even een voorzichtig kijkje genomen in COR.
User @:Caland ontpopt zich als iemand van de vaste kern daar.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |