Omdat het geen nut heeft iets te doen puur om het doen. Het moet ook effect hebben.quote:
een desktop overnemen vereist helemaal niet zoveel bandbreedte tegenwoordig.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zou zoiets op te lossen zijn met een 4G verbinding via een, vroeger heette dat Dongel?
met een lief databundeltje erbij van 40 Terrabyte ?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zou zoiets op te lossen zijn met een 4G verbinding via een, vroeger heette dat Dongel?
waar kunnen we dit "goede" nieuws vinden ?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:24 schreef VoMy het volgende:
Goed nieuws!
De jongelingen die hun flexbaan nog niet kwijt zijn geraakt door de coronacrisis mogen vanaf dit jaar extra premie afdragen zodat de ouderen die in hun werkende leven uiteindelijk te weinig pensioen hebben afgedraagd voor de hoeveelheid geld die ze zichzelf beloofd hebben, hun pensioen niet zien verminderen.
Unlimited kost niet zoveel, en zoveel data verbruik je niet met een desktop overnemenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:25 schreef _serial_ het volgende:
[..]
met een lief databundeltje erbij van 40 Terrabyte ?
Ik neem aan dat er toch zo'n controleinstantie bestaat (die toeziet op de veiligheid in bedrijven, op hygiene in voedingsbedrijven etc.), die je die taak zou kunnen geven. In België was men dat van plan, al zijn er tot nu toe nauwelijks bedrijven beboet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat het gros dat nu op kantoor werkt thuis zou kunnen werken met enkele kleine aanpassingen ben ik met je eens.
Ik sta alleen op het standpunt dat het verplichten van thuiswerken niet controleerbaar of handhaafbaar is zonder een enorme controleinstantie met technisch geschoold personeel die ook nog eens opsporingsbevoegdheden hebben.
Onzin natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dat we vanaf vandaag om 15:47 3 keer moeten springen voor de strijd tegen corona. We moeten toch wat.
maar de cijfers gaan toch omlaag ?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk.
met 'we moeten toch wat' wordt uiteraard bedoeld dat iets van de maatregelen die we hebben of nog op de planning staan als mogelijkheden toch zullen moeten worden gebruikt. We kunnen niet niets doen, want dan is er alsnog een enorm probleem.
Dit mis je in de discussie ja? Nog werkelijk niemand had deze argumenten eerder gedeeld?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:27 schreef 4-elements het volgende:
Ik mis in deze discussie nog steeds de proportionaliteit. We maken de economie kapot, de mensen depressief. Alles draait alleen maar om de zorg. Zo'n avondklok is werkelijk buitenproportioneel. Alsof het oorlog is. Alsof de zwarte dood is teruggekeerd. Telkens wordt gezegd dat mensen stille uurtjes moeten opzoeken voor boodschappen. Bijvoorbeeld in de avond. Kan dat straks niet meer? En even lekker 's avonds een blokje om, om alle zorgen te vergeten? Mag dat ook niet meer. Mag ik 's avonds niet op bezoek bij mijn moeder? Die ziet al bijna niemand meer.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
een desktop overnemen vereist helemaal niet zoveel bandbreedte tegenwoordig.
Ik heb geen idee, he. Ik heb een man die IT'er is en ben daardoor zelf steeds minder gaan weten van onze eigen IT. Ik heb immers iemand die dat allemaal veel sneller en beter kan regelen dan ik. Ik stel een vraagquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:25 schreef _serial_ het volgende:
[..]
met een lief databundeltje erbij van 40 Terrabyte ?
Vaak ook niet. Zoals hier al gezegd zijn het ook vaak de grote bazen die geen geld/moeite in een IT-netwerk willen steken, of ze vinden het zonde van het prachtige kantoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
vaak is het probleem de managers of de mensen die niet thuis willen werken.....
Ik vind dit soort uitspraken wel frappant altijd.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:09 schreef popje het volgende:
[..]
Heel simpel, als er een visiteverbod of avondklok wordt ingevoerd is mijn solidariteit wat dat betreft op.
Dan doel ik vooral op de discussie in de media. Ik mis een beetje een kritische houding bij veel kranten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit mis je in de discussie ja? Nog werkelijk niemand had deze argumenten eerder gedeeld?
mag ik dan geen vrienden/kennissen/familie meer bezoeken ?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:30 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik vind dit soort uitspraken wel frappant altijd.
Het virus verspreid zich door contact tussen mensen.
Er is te veel contact tussen mensen, dus het virus verspreid zich te veel/vaak.
Overheid bedenkt een maatregel waardoor het contact tussen mensen minder wordt.
Bevolking boos/verontwaardigd dat ze geen contact meer mogen hebben met anderen.
Ja duh dat was de bedoeling.
Eenzame opsluiting werkt ook, maar is ook een beetje overkillquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:30 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik vind dit soort uitspraken wel frappant altijd.
Het virus verspreid zich door contact tussen mensen.
Er is te veel contact tussen mensen, dus het virus verspreid zich te veel/vaak.
Overheid bedenkt een maatregel waardoor het contact tussen mensen minder wordt.
Bevolking boos/verontwaardigd dat ze geen contact meer mogen hebben met anderen.
Ja duh dat was de bedoeling.
Ja niet zo moeilijk op een eiland.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:30 schreef Predator40 het volgende:
en ondertussen blijven de grenzen heel 2021 dicht in Australie althans daar zijn ze nu over in de debat.
grote kans dat het gebeurd.
prima maar wij kunnen nog niet eens een fatsoenlijke quarantaine instellen.....quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:31 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Ja niet zo moeilijk op een eiland.
Bron??quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:24 schreef VoMy het volgende:
Goed nieuws!
De jongelingen die hun flexbaan nog niet kwijt zijn geraakt door de coronacrisis mogen vanaf dit jaar extra premie afdragen zodat de ouderen die in hun werkende leven uiteindelijk te weinig pensioen hebben afgedraagd voor de hoeveelheid geld die ze zichzelf beloofd hebben, hun pensioen niet zien verminderen.
en ondertussen doe jij net alsof dat een goed ideequote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:30 schreef Predator40 het volgende:
en ondertussen blijven de grenzen heel 2021 dicht in Australie althans daar zijn ze nu over in de debat.
grote kans dat het gebeurd.
waar staat dat ?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
en ondertussen doe jij net alsof dat een goed idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |