Congrats!quote:Op maandag 25 januari 2021 07:16 schreef Holy_Goat het volgende:
Baby Tommy is geboren gisteren een uur na mijn vorige post met een keizersnede. Hoofd zat niet helemaal geschikt in het bekken waardoor op 1 kant veel te veel druk kwam, plus navelstreng rondom z'n nek. Dat verklaart dus de enorme drops ik hartslag bij elke wee.
Mama en baby maken het goed. Ik post geen foto van Tommy helaas, maar t is een mooie kleine kabouter
En spoed ks is ook horizontaal.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:20 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Wauw Cygne wat een fijn nieuws. En inderdaad wat een benen! Tellen jullie al af naar de uitslag van de vlokkentest? Hopelijk is de misselijkheid gauw voorbij. Emesafene heeft hier goed gewerkt maar voelde wel een beetje alsof ik ‘s ochtends een slaappil in nam. Geen ervaring met Zofran dus kan ze persoonlijk niet vergelijken.
Holy Goat gefeliciteerd met jullie zoon Tommy! Leuke naam. Was het een spoed keizersnede of kon hij met een horizontale snee gehaald worden? Hopelijk kunnen jullie gauw naar huis.
Jaaa, nu ze zo'n beetje elk moment kunnen bellen vind ik het steeds spannender worden.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:20 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Wauw Cygne wat een fijn nieuws. En inderdaad wat een benen! Tellen jullie al af naar de uitslag van de vlokkentest? Hopelijk is de misselijkheid gauw voorbij. Emesafene heeft hier goed gewerkt maar voelde wel een beetje alsof ik ‘s ochtends een slaappil in nam. Geen ervaring met Zofran dus kan ze persoonlijk niet vergelijken.
Holy Goat gefeliciteerd met jullie zoon Tommy! Leuke naam. Was het een spoed keizersnede of kon hij met een horizontale snee gehaald worden? Hopelijk kunnen jullie gauw naar huis.
Buik (de buitenkant) is meestal horizontaal. Bikini vriendelijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:15 schreef kwakz0r het volgende:
Voor zover ik weet doen ze spoed ook horizontaal, Melba was ook spoed (15 minuten na de beslissing was hij er).
Soms is er inwendig wel een verticale incisie, maar waar ze dat op baseren weet ik niet. Bij mij zijn beide littekens horizontaal.
Ah thanks voor de info. Dt verklaart wel dat ik zeker wist dat ik vooral veel pijn had aan het plekje linksonder mijn navel, vrij hoog, terwijl ik later las dat beide openingen horizontaal waren.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Buik (de buitenkant) is meestal horizontaal. Bikini vriendelijk.
Daarna de buikwand verticaal (navel tot schaambeen ongeveer) en de baarmoeder weer horizontaal.
Een verticale keizersnede (dus aan de buitenkant) is sneller en kan gedaan worden bij extreme spoed. De baarmoeder gaat altijd horizontaal open.
Gefeliciteerd Holy_Goat! Fijn dat je partner en zoon het goed doen. Zal wel even spannend geweest zijn!quote:Op maandag 25 januari 2021 07:16 schreef Holy_Goat het volgende:
Baby Tommy is geboren gisteren een uur na mijn vorige post met een keizersnede. Hoofd zat niet helemaal geschikt in het bekken waardoor op 1 kant veel te veel druk kwam, plus navelstreng rondom z'n nek. Dat verklaart dus de enorme drops ik hartslag bij elke wee.
Mama en baby maken het goed. Ik post geen foto van Tommy helaas, maar t is een mooie kleine kabouter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |