Leuk! Ik stuur je m'n nummer als we vrijdag hopelijk een goede termijnecho hebben gehad. 🥰quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:09 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb 'gewoon' panty's in maat heul groot gekocht en dat gaat met 30 weken nog net.
En komkommer, het is allemaal M en L, als je me je nummer even pb't stuur ik wel vast wat foto's.
Ik geloof dat ik met 11 weken naar positiekleding moest met V. Ik heb via een hele lieve fok user (SO naar LadyS!) heel veel positie kleding gekregen een hoefde eigenlijk niks bij te kopen. Pas gister wat bij besteld voor deze zwangerschap gezien ik ben uitgerekend in de zomer. Inderdaad je eigen kledingmaat aanhouden dan zit het altijd goed. Het kan wel zijn dat broeken van je kont af zakken want ja de buik zit er nog niet (of ja, pizza baby bij mij)quote:Op zaterdag 23 januari 2021 08:10 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Leuk, al die kamertjes en spulletjes om te kopen! Denk dat wij daar nog wel even mee wachten. Mijn man heeft niet zo'n haast: 'mei is toch vroeg zat om daarmee te beginnen?' 🤪
Maar ja, dikke kans dat ik straks (als de winkels weer open zijn) toch al wel een eerste accessoire koop of een pakje of whatever...
Wanneer gingen jullie in de overweging bij een eerste kindje om je eerste zwangerschapskleding-item te kopen? Ik heb dus het idee dat m'n onderbuikje heel iets begint te bollen al en sommige broeken zitten ook niet lekker meer wat later op de dag. Kun je nu al een positiebroek/-panty kopen? En zo ja, in welke maat? Vaak dezelfde maat als je altijd hebt, omdat er toch een extra band of buikruimte is gecreëerd?
Ik zie vooral veel leuke jurkjes, maar die heb ik nog niet echt nodig. 🤪
Ik heb trouwens al wel twee stretch-zwangerschapsbh's (eigen kledingmaat), zonder beugel en van rekstof en die kunnen meegroeien en ook gebruikt worden als voedingsbh. Die zijn wel heel fijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |