Zeer bijzondere reactie voor een moderator van een discussieforum.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:06 schreef capricia het volgende:
[..]
So what? Dan trek je je er toch niets van aan? Ga wat anders lezen ofzo.
Vooralsnog heeft de man evenveel recht op het uiten van zijn mening als jij of ik.![]()
Bizar dat mensen er zo op reageren..omdat ze het er niet mee eens zijn, niet ie monddood..man man man.
Prima toch..neem je hem niet serieus.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ik een jojo wil bestel ik die wel bij bol.com.
Die man is totaal niet meer serieus te nemen.
quote:Op maandag 18 januari 2021 18:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ik een jojo wil bestel ik die wel bij bol.com.
Die man is totaal niet meer serieus te nemen.
Niet als ze 80% van de tijd foutieve voorspellingen doen inderdaad, dan nemen mensen je op een gegeven moment niet meer serieus.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:07 schreef rutger05 het volgende:
Boodschappers van slecht nieuws zijn nooit geliefd.
Als het zo simpel zou zijn dan zou iedereen wel voor zijn.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Op fok laten we onze frustraties ook gewoon gaan.
En laten we eerlijk zijn, niemand vindt een avondklok leuk. Het gaat er om of je het wil accepteren om ander leed (met die snelverspreidende Briste variant) te voorkomen.
Jezus, je gevoel voor humor is er ook niet op vooruit gegaan hè?quote:Op maandag 18 januari 2021 18:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Prima toch..neem je hem niet serieus.
Maar dat doet niets af aan zijn vrijheid om zijn gedachten te uiten.
Dat zou je juist moeten verdedigen.
Daar gaat het toch niet om? De man heeft die vrijheid, maar daar hoef je toch niet drie keer per week gebruik van te maken?quote:Op maandag 18 januari 2021 18:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Prima toch..neem je hem niet serieus.
Maar dat doet niets af aan zijn vrijheid om zijn gedachten te uiten.
Dat zou je juist moeten verdedigen.
Of angst kweken het enige is wat je doet. Continue.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet als ze 80% van de tijd foutieve voorspellingen doen inderdaad, dan nemen mensen je op een gegeven moment niet meer serieus.
Ja die hoor ik vaker. Dan is het opeens humor.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jezus, je gevoel voor humor is er ook niet op vooruit gegaan hè?
En aanstichters al helemaal niet.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:07 schreef rutger05 het volgende:
Boodschappers van slecht nieuws zijn nooit geliefd.
Fijn voor jou. Maar waar alles vanuit je eigen perspectief bekijken? Misschien staat iemand wel aan de lopende band bij Daf vrachtwagens te knutselen en wil de band geen uur stilleggen.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:27 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik loop ook elke avond een rondje, meestal tussen 21u-23u. Maar dat ga ik dan nu gewoon tussen de middag doen en dan werk ik een uurtje langer door aan het einde van de dag. Kleine moeite om me even aan te passen.
Mwaoch, je kunt er ook geen aandacht aan schenken.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? De man heeft die vrijheid, maar daar hoef je toch niet drie keer per week gebruik van te maken?
Als deze stijgingen en doembeelden die ze proberen te schetsen uitblijven (buiten het effect van deze maatregelen om) kan men weer lekker stellen dat de genomen maatregelen ontzettend effectief zijn en we goed hebben ingegrepen. Waardoor er een hellend vlak ontstaat voor het opnieuw invoeren van deze scherpere maatregelen bij de minste en geringste tegenslag.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:52 schreef Oliver23 het volgende:
Kuipers heeft alweer een interview gegeven aan de Telegraaf
''Vandaag al meer ziekenhuisopnames dan gisteren''
''Nu ingrijpen nu het nog kan''
''Over een aantal weken weer veel zorg afgeschaald''
En morgen zal Gommers weer aan de beurt zijn
Donderdag 20.00 uur wel ja.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:11 schreef summer2bird het volgende:
3 dagen tot wat?
Is de avondklok al een feit nu?
Nogal een dooddoener.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:12 schreef Celestien het volgende:
[..]
Mwaoch, je kunt er ook geen aandacht aan schenken.
Hé, ik heb al 9 likes dus ik was kei-grappig.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja die hoor ik vaker. Dan is het opeens humor.
Waarom zouden principes je ook maar iets interesseren als je er zelf geen last van hebt..nquote:Op maandag 18 januari 2021 15:35 schreef Celestien het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld heel vervelend zijn voor sommige mensen idd.
Bij iemand van 101...................quote:Op maandag 18 januari 2021 18:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ah, hier ook een persmomentje, maar goed dat ze daar ook begonnen zijn.
Daarom ben ik helemaal met de aanstaande verkiezingen benieuwd of hier wel een meerderheid voor komt, want een avondklok zal ter stemming moeten worden gebracht.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Als deze stijgingen en doembeelden die ze proberen te schetsen uitblijven (buiten het effect van deze maatregelen om) kan men weer lekker stellen dat de genomen maatregelen ontzettend effectief zijn en we goed hebben ingegrepen. Waardoor er een hellend vlak ontstaat voor invoering voor deze scherpere maatregelen bij de minste en geringste tegenslag.
Ze reageren wel heel heftig, of weten ze gewoon meer dan ons? Dat was bij de vorige "verstrenging" wel zo.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:52 schreef Oliver23 het volgende:
Kuipers heeft alweer een interview gegeven aan de Telegraaf
''Vandaag al meer ziekenhuisopnames dan gisteren''
''Nu ingrijpen nu het nog kan''
''Over een aantal weken weer veel zorg afgeschaald''
En morgen zal Gommers weer aan de beurt zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |