Ja maar jij telt niet hierquote:
Hij is t gewoon zelfquote:Op maandag 18 januari 2021 16:39 schreef RedFever007 het volgende:
Adriaan Bok wordt ook niet uit die chat geband. @:thebradgetv geilt gewoon op dit soort dingen
Trek dat slecht manquote:Op maandag 18 januari 2021 16:26 schreef datismijnmening het volgende:
Over killing gesproken. Ben nu deze docu aan het kijken![]()
Trophy (2017) - IMDb
Mijn account is lang geleden al eens geband omdat ik iets vroeg wat iemand anders ook al had gevraagd voordat ik intunede. Heel selectief banbeleid heeft hij.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:39 schreef RedFever007 het volgende:
Adriaan Bok wordt ook niet uit die chat geband. @:thebradgetv geilt gewoon op dit soort dingen
Ja ik kan daar ook niet zo goed tegen.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2021 16:51 schreef InstortendeSter het volgende:
Braddie nodigt nu de stalkers uit om voor zijn deur te komen staan...
Met voedsel zeker!quote:Op maandag 18 januari 2021 16:51 schreef InstortendeSter het volgende:
Komquote:Op maandag 18 januari 2021 16:51 schreef InstortendeSter het volgende:
Hout ie ook niet lang vol neequote:Op maandag 18 januari 2021 16:51 schreef Modus het volgende:
Die act dat het je nu allemaal ineens niks doet en geforceerd er om lachen, gaat ook niet werken Bradge.
hoe laat verzamelen we ons?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:52 schreef Chia het volgende:
'Kom maar langs jongens, gezellig, kom, kom!' - Braddie tegen zijn stalkers
Werkelijk? Of noem je jezelf een jager omdat je op zaterdagavond kansloos meisjes staat lastig te vallen?quote:
Mn stiefpa jaagt voor staatsbosbeheer en ik ging wel eens mee.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Werkelijk? Of noem je jezelf een jager omdat je op zaterdagavond kansloos meisjes staat lastig te vallen?
Spijker op de kop inderdaad. Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:59 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Braddie vindt het fijner om een slachtoffer te zijn, anders moet je ook echt wat doen. En dat wil hij natuurlijk niet. Dus passief pitypoints verzamelen geeft hem genoeg dopamine om de dag door te komen. Actief iets veranderen behoort al niet meer tot de mogelijkheden. Dat weigert hij gewoon.
Wat zijn handicap behalve extreem overgewicht en woedeaanvallen?quote:Op maandag 18 januari 2021 19:22 schreef phoenyx het volgende:
Nou hij heeft gewoon een handicap toch die het ook wel zo maakt dat hij er meer mee zit dan de gemiddelde persoon. We moeten ook niet te gemakkelijk praten vanuit onze positie over zoiets
Weet ik niet maar je zit niet vanwege overgewicht en woedeaanvallen in de wajong dus tjahquote:Op maandag 18 januari 2021 19:25 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat zijn handicap behalve extreem overgewicht en woedeaanvallen?
Hij is 30 dus heeft nog oude regeling Wajong. Wajong werd toen erg snel toegekend bij jongeren die wat problemen hadden. Hij is vooral extreem lui en een excuuszoeker.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:27 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Weet ik niet maar je zit niet vanwege overgewicht en woedeaanvallen in de wajong dus tjah
Non verbale leerstoornis.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:30 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hij is 30 dus heeft nog oude regeling Wajong. Wajong werd toen erg snel toegekend bij jongeren die wat problemen hadden. Hij is vooral extreem lui en een excuuszoeker.
Niet op de voet maar pak wel de belangrijke updates mee zoals weegmomentjesquote:Op maandag 18 januari 2021 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vermoeiend he, en dan heb je zelfs van die types die alles op de voet volgen.
Jammer wel dat die er niet meer zijnquote:Op maandag 18 januari 2021 22:00 schreef bamibij het volgende:
[..]
Niet op de voet maar pak wel de belangrijke updates mee zoals weegmomentjes
Was Braddie er maar niet meer.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Jammer wel dat die er niet meer zijn
Zodat je het moment van zijn laatste adem een beetje in kan schatten?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:00 schreef bamibij het volgende:
[..]
Niet op de voet maar pak wel de belangrijke updates mee zoals weegmomentjes
Wie is wequote:Op maandag 18 januari 2021 22:03 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Zijn we nog steeds bezig met Braddie ja?
quote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Was Braddie er maar niet meer.
Ben ik te lui voor sorry hoorquote:Op maandag 18 januari 2021 22:08 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Lees anders ff de slowchat terug gare tekkel.
Was ik nu maar 30 en had ik dat.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:30 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hij is 30 dus heeft nog oude regeling Wajong. Wajong werd toen erg snel toegekend bij jongeren die wat problemen hadden. Hij is vooral extreem lui en een excuuszoeker.
Moet je niet willen joh lekker zelf je stacks binnenharken van niemand afhankelijk ja tochquote:Op maandag 18 januari 2021 22:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Was ik nu maar 30 en had ik dat.
Daarom natuurlijk mod geworden. Dat mis ik idd wel in mijn maandelijkse financiën.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Moet je niet willen joh lekker zelf je stacks binnenharken van niemand afhankelijk ja toch
Oh nee dat is reclasseringquote:Op maandag 18 januari 2021 22:13 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Daarom natuurlijk mod geworden. Dat mis ik idd wel in mijn maandelijkse financiën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |