Ja zoiets.quote:
Niet het beestje bij de naam noemen sukkel DAN WORDEN DE MODS BOOS!quote:Op maandag 18 januari 2021 14:37 schreef Solotovski het volgende:
Het braddie topic gaat gewoon door in de KLBSC
Ik ben woedend.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:56 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Niet het beestje bij de naam noemen sukkel DAN WORDEN DE MODS BOOS!
Na een lange tijd geen feestje te hebben gehad zijn beide toch van harte welkom?quote:Op maandag 18 januari 2021 14:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga nog liever een paar uur in mijn pols snijden
Braddie vindt het fijner om een slachtoffer te zijn, anders moet je ook echt wat doen. En dat wil hij natuurlijk niet. Dus passief pitypoints verzamelen geeft hem genoeg dopamine om de dag door te komen. Actief iets veranderen behoort al niet meer tot de mogelijkheden. Dat weigert hij gewoon.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2021 14:59 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
IEDEREEN DE MOD IS ER DOE NORMAAL DOE NORMAAL
RELLEN!!!!quote:Op maandag 18 januari 2021 14:59 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Boeie, laat je herman haar naam toch postenquote:Op maandag 18 januari 2021 14:59 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
ama de ridderquote:Op maandag 18 januari 2021 15:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Boeie, laat je herman haar naam toch posten
Kan er geen medelijden mee hebben. Hij doet het uiteindelijk allemaal zelfquote:
quote:Op maandag 18 januari 2021 15:03 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja ik ga niet zelf zoeken hoor dan laat maar
Misschien moet hij eens met een therapeut praten?quote:Op maandag 18 januari 2021 15:06 schreef phoenyx het volgende:
Braddie praat tegenwoordig wel heel veel en speelt nog weinig muziek zo lijkt het
Hij zegt dat er mensen zijn die het leuk vindenquote:Op maandag 18 januari 2021 15:06 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Maar wie zit er nou te wachten op zijn streams? Zijn kijkers zijn toch alleen maar aapjes aan het kijken of lijkt dat maar zo.
Er gebeurt geen flikker
Ik vind het zelf ook wel vermakelijk, heb zijn stream nu ook op de achtergrond aan. Hij moet alleen weer wat vaker keyboard gaan spelen zoals vroeger, dat was wel leuk, nu tegenwoordig alleen maar dramaquote:Op maandag 18 januari 2021 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hij zegt dat er mensen zijn die het leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |