Ik sluit dit niet uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:46 schreef GGMM het volgende:
@:lange_lans @:buitendam en ik gaan dit spel kopen
Zeker.quote:
Nope, 14e geworden in een potjequote:Op donderdag 4 februari 2021 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeker.
Maar.
Heb je al eens gewonnen?
* New Super Mario Bros Uquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:12 schreef Medusa666 het volgende:
Ik heb de switch en zag een coupon met 3 games voor 100 euro. En een beperkt aantal spellen. Welke spellen zijn het leukste en het beste om met xinn tweeën te spelen?
Mario odyssey heb ik al, maar die is echt heel kut om te spelen met zijn tweeën.
Ik dacht aan super smash bros sowieso.. en aan mario party. En dan nog een andere game. Ik hoor het graag. Liever ook iets wat een beetje uitdagend is.
Mario Kart. Leuk in je eentje, met z'n tweeën, drieën én vieren!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:12 schreef Medusa666 het volgende:
Ik heb de switch en zag een coupon met 3 games voor 100 euro. En een beperkt aantal spellen. Welke spellen zijn het leukste en het beste om met xinn tweeën te spelen?
Mario odyssey heb ik al, maar die is echt heel kut om te spelen met zijn tweeën.
Ik dacht aan super smash bros sowieso.. en aan mario party. En dan nog een andere game. Ik hoor het graag. Liever ook iets wat een beetje uitdagend is.
Ik zou dan sowieso op Mario 3D world wachten, komt eind vd maand.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:12 schreef Medusa666 het volgende:
coupon van 100 voor 3 games?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:12 schreef Medusa666 het volgende:
Altijd die hyperbool, zou niet snel oude games opstarten als ik jou was, dan schrik je je doodquote:
No.quote:
Wat een TOP GAMES weer. PS+ is er niets bij.quote:
Kost dat ook ¤1,67 pm?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
No.
[..]
Wat een TOP GAMES weer. PS+ is er niets bij.
Ik heb het voor Tetris 99. Maar verder doe ik er niets mee inderdaad.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:08 schreef Aurelius het volgende:
Blijkbaar was mijn Online abonnement 3 maanden geleden al verlopen. Nooit gemerkt.
Who cares. Geld speelt geen rol.quote:
Ik voor Super Metroid. Maar nog steeds niet gespeeld door de geruchten over een remake.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het voor Tetris 99. Maar verder doe ik er niets mee inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |