Je bevolking gezond en in conditie houden moet je inderdaad niet willen.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:08 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
[..]
Dus nee, hardlopen mag niet.
De conditie van honden is belangrijkerquote:Op maandag 18 januari 2021 13:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je bevolking gezond en in conditie houden moet je inderdaad niet willen.
Mee eens, ik ben die eeuwige zwartkijkerij van die lui ook meer dan zat.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:12 schreef Grishenko_ het volgende:
Diederik Gommers mag ook wel eens ophouden met het verschijnen in het publieke debat. Hij informeert het volk allang niet meer, maar door zijn zwartkijkerij speelt hij in op de angsten van de bevolking.
Zo beweerde hij dat er sprake zou zijn van code zwart tegen het einde van januari. Er is geen enkele aanleiding om dat te staven.
Hetzelfde geldt overigens voor Kuijpers.
En wat zouden we daar dan aan gehad hebben? Er werd altijd naar Zweden gekeken, die zo weinig maatregelen zouden hebben. Gaat het daar beter? Volgens mij was het laatst nog in het nieuws dat ook in Stockholm de ICs vol waren.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:09 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Waarom zou dit niet waar zijn? We hebben in de eerste en tweede golf zo'n 20% immuniteit (and counting) opgebouwd. Dat had makkelijk 30-40% kunnen zijn intotaal. Vooral de tweede golf, omdat we over een langere periode hoge aantallen besmettingen hebben gehad is de immuniteit toegenomen.
Is gewoon asociaal om te willen hardlopen terwijl de ziekenhuizen overstromenquote:Op maandag 18 januari 2021 13:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je bevolking gezond en in conditie houden moet je inderdaad niet willen.
Daar gaat het inderdaad stukken beter, met relatief milde maatregelen is het reproductiegetal zelfs omlaag gegaan. Terwijl je daar nog meer vrijheden hebt dan dat wij hier hebben.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
En wat zouden we daar dan aan gehad hebben? Er werd altijd naar Zweden gekeken, die zo weinig maatregelen zouden hebben. Gaat het daar beter?
Nogal logisch, dat moeten ze nu eenmaal.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Helaas zie ik sommige agenten dat nog doen ook...
bron van die 20% ???quote:Op maandag 18 januari 2021 13:09 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Waarom zou dit niet waar zijn? We hebben in de eerste en tweede golf zo'n 20% immuniteit (and counting) opgebouwd. Dat had makkelijk 30-40% kunnen zijn intotaal. Vooral de tweede golf, omdat we over een langere periode hoge aantallen besmettingen hebben gehad is de immuniteit toegenomen.
Why not both?quote:Op maandag 18 januari 2021 13:16 schreef deedeetee het volgende:
En ipv dat dat dagelijkse vergaderen over een avondklok kunnen ze beter op zoek gaan naar oplossingen om sneller en meer te gaan vaccineren.
Ja, zoiets staat mij ook bij. En dat ze intussen ook erkennen dat ze wellicht een foutje gemaakt in hun strijd tegen covid-19.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
En wat zouden we daar dan aan gehad hebben? Er werd altijd naar Zweden gekeken, die zo weinig maatregelen zouden hebben. Gaat het daar beter? Volgens mij was het laatst nog in het nieuws dat ook in Stockholm de ICs vol waren.
Dan kunnen het maar een paar dingen zijn toch.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik had die 76% inderdaad uit dat artikel van Science Magazine. Ik ging ervan uit dat als zij iets schrijven, het ook enigszins onderbouwd is
En veel minder gefrustreerde burgers.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Daar gaat het inderdaad stukken beter, met relatief milde maatregelen is het reproductiegetal zelfs omlaag gegaan. Terwijl je daar nog meer vrijheden hebt dan dat wij hier hebben.
je hebt 2 vierkante meter nodig.....quote:Op maandag 18 januari 2021 13:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een tuin en daar de ruimte voor. Zoals studenten, bijvoorbeeld.
Er staat nergens dat dat beest nog in leven moet zijn, enkel dat ie aangelijnd moet zijn.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:10 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hamsters kunnen volgens mij niet zo goed tegen de kou.
De bloem en snoepwinkels zijn dicht.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
De soep wordt niet zo heet gegeten, joh. Het beleid hangt al een jaar van adviezen aan elkaar. Zelfs nu alleen de "essentiėle" winkels open zijn kun je gewoon naar de bloemist of de snoepwinkel.
Je gaat mij niet wijsmaken dat er ook maar 1 agent gaat zijn die een eenzame hardloper staande gaat houden.
Dat eeuwige vergaderen doen we, mijns inziens, in Nederland sowieso te veel. En niet alleen m.b.t. de overheid.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:16 schreef deedeetee het volgende:
En ipv dat dat dagelijkse vergaderen over een avondklok kunnen ze beter op zoek gaan naar oplossingen om sneller en meer te gaan vaccineren.
Nou als dit nog jaren gaat duren dan kun je niet veel anders.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Want als we de maatregelen opheffen, verdwijnt het virus als sneeuw voor de zon?
Bijzonder, bijzonder.
Inclusief noodwetten waardoor mensen nu wel beboet kunnen worden. Scholen zijn nog steeds dicht daar. Mondkapjes in het OV. En een alcoholverbod na 20.00 uur.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
En wat zouden we daar dan aan gehad hebben? Er werd altijd naar Zweden gekeken, die zo weinig maatregelen zouden hebben. Gaat het daar beter? Volgens mij was het laatst nog in het nieuws dat ook in Stockholm de ICs vol waren.
Nope.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De bloem en snoepwinkels zijn dicht.
Tijdens de laatste briefing had Azarkan het over 3 miljoen Nederlanders, ik wist niet zeker of ik het goed verstond, maar Jaap V. Dissel bevestigde dit daarna. Maarja, het aantreffen van anti-stoffen in het bloed duurt een tijdje, dus het loopt altijd achter.quote:
Hier in het dorp niet, hoor.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Die komen wel.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Why not both?
Oh, omdat er een gelimiteerde hoeveelheid vaccins is mischien?
Hier is de bloemist gewoon open.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Echt niet.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |