Dit.quote:
Ik vind de smaak van nederlandse wiet of marrokaanse hia, echt geil.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2021 12:35 schreef christmastsunami het volgende:
Eerst moet je je best doen om het in te ademen en als het lukt, kom je er niet meer vanaf.
Maar ik denk dat volgens mijn chinees sterrenbeeld de waterrat. Het logisch is. Ik vind roken lekker.
Prima, net zoals ouders voor hun eigen teringkinderen gaan betalen, en voor hun eigen zwangerschapsvakantie, en al die flauwekul, daarnaast gaan autorijders maar in hun eigen tunnels rijden met private afzuigers. Deal?quote:Op maandag 18 januari 2021 12:29 schreef pferdfahrer het volgende:
Rokers mogen zelf opdraaien voor de medische kosten, ik ga niet iemands longkanker betalen. Terechte klacht Danny
Precies en zo kunnen we nog wel een duizend dingen toevoegen aan je lijstje, dit omdat we allemaal als individuen afstraft moeten worden voor keuzes die mogelijk iets wat slecht zijn..quote:Op maandag 18 januari 2021 16:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Prima, net zoals ouders voor hun eigen teringkinderen gaan betalen, en voor hun eigen zwangerschapsvakantie, en al die flauwekul, daarnaast gaan autorijders maar in hun eigen tunnels rijden met private afzuigers. Deal?
ziedend kankerstaafjeszuigertje gespotquote:Op maandag 18 januari 2021 16:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Prima, net zoals ouders voor hun eigen teringkinderen gaan betalen, en voor hun eigen zwangerschapsvakantie, en al die flauwekul, daarnaast gaan autorijders maar in hun eigen tunnels rijden met private afzuigers. Deal?
HAHA ecto gespot die van zijn vriendin verplicht vegetarisch moet eten.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:55 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
ziedend kankerstaafjeszuigertje gespot
quote:Op maandag 18 januari 2021 16:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
HAHA ecto gespot die van zijn vriendin verplicht vegetarisch moet eten.
JA WIE IS DIE K DAN HE?quote:
Godverdomme Karin!!!!quote:Op maandag 18 januari 2021 17:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
JA WIE IS DIE K DAN HE?
ZAG DIE NINJA EDIT WEL, BOVEN JE BERICHT STOND:
"Aldus K."
IS K. DUS JE VRIENDIN DIE HIER VERTELT WAT JE MAG TYPEN!!!!!
Verzonnen verhalenquote:Op maandag 18 januari 2021 17:47 schreef vosss het volgende:
Ik ben 44.
Ik rook als een ketter en zuip als een tempelier.
Ik werd onlangs nog 37 geschat.
Only the good die young, chapeauquote:Op maandag 18 januari 2021 17:47 schreef vosss het volgende:
Ik ben 44.
Ik rook als een ketter en zuip als een tempelier.
Ik werd onlangs nog 37 geschat.
maar het is wel lekker, alsof ik een lul heb van beton.quote:Op maandag 18 januari 2021 12:23 schreef Mikeytt het volgende:
Van die mensen die roken en zeggen dat ze zich nog topfit voelen.
Zijn vaak ook nog eens mensen in de 30 die dat zeggen, maar in werkelijkheid worden ze 45 geschat.
"Ja mn oma rookte ook en die is gewoon 70 geworden"
Sowieso roken.... erg ouderwets.
Amateurvoetballers die hun poot breken. Zelf betalen aubquote:Op maandag 18 januari 2021 16:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar wel speciaal voor jou. Helemaal vegan en alles is natuurlijk. Biologisch geteelde tabaksplanten en geen filter in de sigaret zodat hij biodegradable is.quote:Op maandag 18 januari 2021 12:23 schreef Mikeytt het volgende:
Van die mensen die roken en zeggen dat ze zich nog topfit voelen.
Zijn vaak ook nog eens mensen in de 30 die dat zeggen, maar in werkelijkheid worden ze 45 geschat.
"Ja mn oma rookte ook en die is gewoon 70 geworden"
Sowieso roken.... erg ouderwets.
Laten we dat lijstje gelijk aanvullen met;quote:Op maandag 18 januari 2021 12:29 schreef pferdfahrer het volgende:
Rokers mogen zelf opdraaien voor de medische kosten, ik ga niet iemands longkanker betalen. Terechte klacht Danny
Dikke mensen en alcohol drinkende mensen mogen in het huidige zorgstelsel wel fiks meer zprgtoeslag betalen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 01:27 schreef Pendule het volgende:
[..]
Laten we dat lijstje gelijk aanvullen met;
- Dikke mensen.
- Alcohol drinkende mensen
- Mensen met suikerziekte (door teveel ongezonde suikers)
- Mensen die autorijden en daardoor kankerverwekkende uitlaatgassen inademen.
Ga je tegenstribbelen, of ben je het met mij eens?
Eens lieverdquote:Op dinsdag 19 januari 2021 01:27 schreef Pendule het volgende:
[..]
Laten we dat lijstje gelijk aanvullen met;
- Dikke mensen.
- Alcohol drinkende mensen
- Mensen met suikerziekte (door teveel ongezonde suikers)
- Mensen die autorijden en daardoor kankerverwekkende uitlaatgassen inademen.
Ga je tegenstribbelen, of ben je het met mij eens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |