Dat we in dit tempo 3 jaar bezig zijn om 7,5 miljoen mensen te vaccinerenquote:
Je kunt het meer opstandigheid noemen. Wellicht is het juist minder kennis.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:53 schreef BertV het volgende:
Ik zie in mijn directe omgeving toch andere dingen dan de media doet voorspiegelen.
Wellicht zit er meer opstandigheid in onze noordelijke genen.
moeder: ex-verpleegster (gepensioneerd)
wil geen vaccin
zus: manager in de zorg
wil geen vaccin (maar is bang voor haar baan)
oom: hartchirurg
weigerde vaccin, neem desnoods ontslag (geld zat)
Misschien zegt dat meer over jouw familie dan over de Nederlandse maatschappij?quote:Op maandag 18 januari 2021 11:53 schreef BertV het volgende:
Ik zie in mijn directe omgeving toch andere dingen dan de media doet voorspiegelen.
wil geen vaccin
Sja, ik heb daar weinig woorden voor over, ik kan alleen maar zeggen, kom niet klagen als je toch Corona krijgt.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:53 schreef BertV het volgende:
wil geen vaccin
Het idee van die surveillance lijkt me dat je dit soort effecten niet hebt.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee, hij is in de kiemsurveillance van 1 naar 11% gegaan, dat is echt wel iets anders dan 11% verspreid in NL
Je kan discussiëren welke monsters er opgestuurd worden voor deze surveillance, dit kunnen bijvoorbeeld alle monsters uit 1 verzorgingscentrum zijn.
Tja zo werkt het toch gewoon in de praktijk uiteindelijk werkt zo'n tier-systeem met allerlei gradaties van waakzaam tot zorgelijk tot ernstig niet als een deel van de bevolking zich als kleine kinderen gedragen alleen maar bezig zijn met hoe en waar ze de regels kunnen overtreden.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja gewoon lekker allerlei dingen verzinnen om het toch maar te kunnen, en het dan raar vinden dat scholen dicht blijven en versoepelingen uitblijven.
jezus wat zijn sommigen mensen toch ook fucking achterlijk.
maar het aantal besmettingen blijft gelijk..quote:Op maandag 18 januari 2021 11:48 schreef capricia het volgende:
De Britse variant is tijdens onze lockdown van 1 naar 11% gegaan. In een paar weken tijd.
Lijkt me heerlijk om in een land te wonen waar het niet alleen maar over corona gaatquote:Op maandag 18 januari 2021 11:53 schreef quirina het volgende:
[..]
Zolang ze daar de samba blijven dansen gaat het best ok toch?
Ok, maar waar staat dat we op dit tempo bezig blijven?quote:Op maandag 18 januari 2021 11:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat we in dit tempo 3 jaar bezig zijn om 7,5 miljoen mensen te vaccineren
huisartsen vaccineren nog niet, GGD is nog niet op volle sterkte EN er zijn nog niet genoeg vaccins om volgas te vaccineren.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat we in dit tempo 3 jaar bezig zijn om 7,5 miljoen mensen te vaccineren
Ja natuurlijk. Het RIVM is zo dom dat _serial_ van het fokforum ze te slim af is. Alle monsters komen uit één plek en er is geen rekening mee gehouden of ze wel representatief zijn.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee, hij is in de kiemsurveillance van 1 naar 11% gegaan, dat is echt wel iets anders dan 11% verspreid in NL
Je kan discussiëren welke monsters er opgestuurd worden voor deze surveillance, dit kunnen bijvoorbeeld alle monsters uit 1 verzorgingscentrum zijn.
Kijk, als je niks van de cijfers snapt is dat niet erg. Maar vraag dan om uitleg aan mensen die het wel snappen.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:54 schreef byah het volgende:
[..]
maar het aantal besmettingen blijft gelijk..
"Gewone" variant is behoorlijk gedaald. Britse variant neemt toe nu. Dat zien we in meerdere landen dat het aandeel van de Britse variant elke week toeneemt.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:54 schreef byah het volgende:
[..]
maar het aantal besmettingen blijft gelijk..
Maar waarom willen ze niet gevaccineerd worden?quote:Op maandag 18 januari 2021 11:53 schreef BertV het volgende:
wil geen vaccin
Bijna benieuwd wat er in de familie-app rondgaat...quote:Op maandag 18 januari 2021 11:53 schreef BertV het volgende:
wil geen vaccin
Ja, domme mensen.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:54 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Je kunt het meer opstandigheid noemen. Wellicht is het juist minder kennis.
Dat was wel de meest memorabele quote van het jaar.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
totdat we erachter kwamen dat carnaval toch wel in grote groepen werd gevierd
wel makkelijk als je zelf gezond bent en nergens voor hoeft te vrezen.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:55 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om in een land te wonen waar het niet alleen maar over corona gaatBen ook viesjaloers als ik al die beelden van vrienden uit de US zie.
Het land met 400.000 doden en een pretpark omgetoverd tot vaccinatie park?quote:Op maandag 18 januari 2021 11:55 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om in een land te wonen waar het niet alleen maar over corona gaatBen ook viesjaloers als ik al die beelden van vrienden uit de US zie.
Omdat het je dna kapotmaakt en je krijgt een chip ingespoten zodat ze je kunnen mindcontrollenquote:Op maandag 18 januari 2021 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar waarom willen ze niet gevaccineerd worden?
Het is niet nodig om elkaar persoonlijk zo aan te vallen. Verschillende invalshoeken maken de discussie juist interessant.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Het RIVM is zo dom dat _serial_ van het fokforum ze te slim af is. Alle monsters komen uit één plek en er is geen rekening mee gehouden of ze wel representatief zijn.
Refomilieu?quote:Op maandag 18 januari 2021 11:53 schreef BertV het volgende:
wil geen vaccin
Ik verwelkom Bill Gates in mijn brein.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:58 schreef quirina het volgende:
[..]
Omdat het je dna kapotmaakt en je krijgt een chip ingespoten zodat ze je kunnen mindcontrollen
dat ze een hoog IQ hebben betekend nog niet dat ze in de praktijk of in het leven heel erg slim zijn.....quote:
Ik zou zo graag willen weten of men dan ook effect ziet van deze vaccinaties. Bijv. bij verpleeghuis "De Dolle Bejaarde" uit Warmerdam zijn sinds 89% van het zorgpersoneel het vaccin heeft geen nieuwe besmettingen opgetreden.quote:De GGD heeft tot en met afgelopen weekend ruim 35.000 zorgmedewerkers van verpleeghuizen en instellingen voor mensen met een verstandelijke beperking gevaccineerd tegen COVID-19.
Het zou nog beter zijn als die pretparken gewoon als pretparken zouden dienen.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het land met 400.000 doden en een pretpark omgetoverd tot vaccinatie park?
Twee zaken domineren het nieuws in de VS, Trumps afscheid en covid.
Ik ben het vertrouwen een beetje verloren in de overheid.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ok, maar waar staat dat we op dit tempo bezig blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |